ΑΒΤΑ: Οι ταξιδιωτικές τάσεις το 2015

travel-trends-2015-abta

Τις ταξιδιωτικές τάσεις των Βρετανών τουριστών για το 2015 καταγράφει μελέτη που εκπονήθηκε από τη Βρετανική Ένωση Τουριστικών Πρακτόρων (ABTA). 

Οι οικονομικά δυνατοί επιστρέφουν

Οι εύποροι ταξιδιώτες θα δώσουν μία ώθηση προς τα πάνω στην αγορά το 2015, συνεχίζοντας την ανοδική τάση που ξεκίνησε τα τελευταία δύο χρόνια.  Ενδεικτικό της δυναμικής τους είναι το γεγονός ότι ενώ ο μέσος ταξιδιώτης πραγματοποίησε το 2014 κατά μέσο όρο 3 ταξίδια ανά άτομο, όσοι ανήκουν στην εύπορη τάξη πραγματοποίησαν το ίδιο χρονικό διάστημα 4,7 ταξίδια ανά άτομο. 

Αύξηση δαπανών και χρόνου διακοπών με Value for money

Αναζητώντας το value for money, οι ταξιδιώτες αυξάνουν τις δαπάνες καθώς και την περίοδο διακοπών τους συνδυάζοντας στοιχεία όπως εκδηλώσεις, διάφορες δραστηριότητες και εμπειρίες. Έντονη είναι η τάση και για διακοπές που συνδυάζουν πολλούς προορισμούς. 

Δοκιμή νέων προορισμών

Το 35% των Βρετανών ταξιδιωτών δηλώνουν έτοιμοι το 2015 να δοκιμάσουν νέους προορισμούς που δεν έχουν ξανα-επισκεφθεί.

Ζήσε όπως οι ντόπιοι

Η ανάγκη να ζήσουν όπως και οι ντόπιοι είναι έντονη σε όλα τις ηλικιακές ομάδες ταξιδιωτών. Η ανάγκη για την απόκτηση περισσότερων πραγματικών εμπειριών από τους ταξιδιώτες έχει οδηγήσει πολλές εταιρείες να προσφέρουν ανάλογα πακέτα σε παραδοσιακούς προορισμούς.

Γάμοι, επέτειοι και κάθε είδους γιορτή

Αυξημένα αναμέται να είναι τα ταξίδια για γάμους, εορτασμό επετείων καθώς και τα ταξίδια για μελλόνυμφους που θέλουν να γιορτάσουν τις “τελευταίες ημέρες της εργένικης ζωής τους” σε κάποιο άλλο προορισμό.

Πρόβαδισμα των city-breaks

Τα city-breaks φαίνεται να επιλέγουν για το 2015 το 43% των Βρετανών ταξιδιωτών έναντι του 42% όσων σχεδιάζουν παραθεριστικές διακοπές.

Κατεβάστε τη μελέτη

 

 

Μοιραστείτε τα νέα

Αφήστε μια απάντηση

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.