Πώς ξενοδοχεία του κέντρου Αθήνας αντιστέκονται στην κρίση

“Επιλέγουμε να επιτεθούμε στην κρίση, με εξωστρεφή πολιτική και βελτίωση των υπηρεσιών μας”, δήλωσαν στελέχη του Ξενοδοχείου Titania στο κέντρο της Αθήνας σε συνάντηση που είχαν πρόσφατα με δημοσιογράφους.

 Τα ξενοδοχεία στο κέντρο της Αθήνας βρίσκονται σε κρίσιμο σημείο και κάποια κλείνουν μη μπορώντας να ανταπεξέλθουν στις συνέπειες της αρνητικής εικόνας της χώρας μας στο εξωτερικό.

Παρόλα αυτά, το ξενοδοχείο Titania προσπαθεί να αντιμετωπίσει τις αντίξοες συνθήκες επενδύοντας περισσότερο στην ποιότητα και παρέχοντας λογικές τιμές.

Σύμφωνα με δηλώσεις στελεχών του ξενοδοχείου, ως απότελεσμα της πολιτικής αυτής είναι η πληρότητα να φθάνει περίπου το 70% ενώ εξέφρασαν την ικανοποίησή τους για το άνοιγμά τους στη Βραζιλιάνικη αγορά από το οποίο έχουν καταφέρει να αποσπάσουν ένα σημαντικό μερίδιο μέχρι στιγμής..

Οι Βραζιλιάνοι, όπως δήλωσαν, είναι καλοί πελάτες και ξοδεύουν αρκετά σε φαγητό και άλλες υπηρεσίες.

Ποια πολιτική ακολουθεί το ξενοδοχείο

  • Ενισχύει τις υπηρεσίες του, εγκαινιάζοντας νέα events και γευστικά φεστιβάλ καθ’ όλη τη διάρκεια του έτους, εστιάζοντας στην ποιότητα αλλά και στην ευρηματικότητα. 
  • Τα επισιτιστικά τμήματα (Olive Garden, La Brasserie) επεκτείνουν το ωράριο λειτουργίας τους και προσφέρουν ακόμη περισσότερες επιλογές στο μενού τους, ενσωματώνοντας πιάτα από την Ελληνική κουζίνα και ουζομεζέδες για τους λάτρεις της παράδοσης. Εστιάζουν στα Ελληνικά προϊόντα, με στόχο να ενισχύσουν την Ελληνική παραγωγή και οικονομία. 
  • Επενδύουν στις νέες τεχνολογίες: νέο, φιλικότερο προς τον χρήστη website – διάθεση i-pads σε πελάτες – πλατφόρμα NOVA full pack σε όλα τα δωμάτια, wi-fi κ.λπ. 
  • Με το νέο site, φέρνουν το ξενοδοχείο πιο κοντά στον πελάτη, χωρίς το παραμικρό κόστος και του προσφέρουν τη δυνατότητα να έχει ακριβή εικόνα για τους χώρους και τις υπηρεσίες, αλλά και να κάνει την κράτηση του με τους όρους και τις επιλογές που ο ίδιος επιθυμεί (tailor made κρατήσεις). 
  • Η προσφορά i-pads και πακέτου NOVA αυξάνει τις επιλογές για τον πελάτη και δημιουργεί added value για το ξενοδοχείο. 
  • Αναζητούν συνεχώς συνέργειες και συνεργασίες  προς όφελος των πελατών μας αλλά και του κλάδου γενικότερα. 
Δεδομένων των αλλεπαλλήλων προβλημάτων του κέντρου της Αθήνας, το Ξενοδοχείο ΤΙΤΑΝΙΑ συμβάλει ποικιλοτρόπως στη βελτίωση της κατάστασης: με τη συμμετοχή σε πρωτοβουλίες που ενισχύουν το Κέντρο της Πρωτεύουσας. Τέτοιες δράσεις είναι:
  • η πρωτοβουλία του Εμπορικού Συλλόγου «Παρασκευή στην Αθήνα»,
  • η συμμετοχή σε προγράμματα φιλοξενίας ξένων επισκεπτών, όπως στο πλαίσιο του Athens Video Art Festival κ.ά.
  • η δημιουργία υποδομών που «ελαφρύνουν» το πρόβλημα που αντιμετωπίζει ο κάθε επισκέπτης (free parking για τους επισκέπτες των επισιτιστικών τμημάτων)
  • η μέριμνα για το περιβάλλον (πλυντήρια, οικολογικά προϊόντα καθαρισμού)
  • συνεχή κίνητρα για την προσέλκυση νέων επισκεπτών στην πόλη.
Μοιραστείτε τα νέα

Αφήστε μια απάντηση

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.