Εναρμονισμένο με τη σύγχρονη εικόνα που παρουσιάζει το ξενοδοχείο μετά την πρόσφατη ανακαίνισή του, το νέο λογότυπο αντανακλά σχεδιαστικά την ιστορικότητα και τις διαχρονικές αξίες του κτιρίου, καθώς και τις υψηλού επιπέδου υπηρεσίες φιλοξενίας που παρέχει.
Το σήμα του νέου λογοτύπου αποτελείται από τη σύνθεση των αρχικών γραμμάτων Α και H, με ελληνική γραμματοσειρά απέριττου ύφους της περιόδου του νεοκλασικισμού, σχεδιασμένη το 1805 από το διάσημο γάλλο τυπογράφο Firmin Didot. Το γράμμα Α απεικονίζει την κλασική και ιστορική σημασία του κτιρίου, ενώ το Η σε πλάγια, κινητική θέση, υποδηλώνει την ανανέωση-ανακαίνιση του ξενοδοχείου και τον επιχειρηματικό του δυναμισμό. Για το σχεδιασμό επιλέχθηκαν συμμετρικές και γεωμετρικές γραμμές, με στόχο να ταυτιστεί με την καλή οργάνωση και το απόλυτα σύγχρονο προφίλ του Aegli Hotel Volos. Η στιβαρή, κομψή και επιβλητική τυπογραφία με την επιλογή κεφαλαίων γραμμάτων αποπνέει κύρος, συνέπεια, αξιοπιστία και διαχρονικότητα.
Το νέο λογότυπο, βασισμένο στις ανάγκες της εποχής μας και τις τελευταίες τάσεις σχεδιασμού, συνδυάζει το κλασικό με το μοντέρνο και διατηρεί μια μινιμαλιστική αισθητική γραμμή, με στόχο την αμεσότητα στην οπτική επικοινωνία χωρίς περιττά στοιχεία. Με αυτό τον τρόπο, επιτυγχάνει να συνδυάσει την αξία του παλιού και τη γοητεία του νέου με ένα σύγχρονο και αυθεντικό τρόπο.
Το Tourism Press είναι το ηλεκτρονικό περιοδικό για τη γνώση και την καινοτομία στον τουρισμό, που από το 2011 έχει ενεργή παρουσία στο διαδικτύο. Όραμα του είναι να αποτελέσει μία δεξαμενή γνώσεων και καλών πρακτικών στον τουρισμό κι ένα εργαλείο δουλειάς για όσους δραστηριοποιούνται στον κλάδο, συμβάλλοντας στη βελτίωση των επαγγελματικών δεξιοτήτων του ανθρώπινου δυναμικού και εμμέσως στη βελτίωση της ποιότητας του τουριστικού προϊόντος. Απευθύνεται σε όλο το φάσμα του τουρισμού: επιχειρηματίες, εργαζομένους, σπουδαστές, εκπαιδευτικούς και σε όσους αναζητούν συμβουλές και ιδέες για να βελτιώσουν τη δουλειά τους και να εμπλουτίσουν τις γνώσεις τους.