Δέκα σημαντικοί τρόποι για την αύξηση των πωλήσεων σε ξενοδοχειακές επιχειρήσεις

hotel-reception
 
 

Η αύξηση των πωλήσεων είναι από τα πιο βασικά σας καθήκοντα ως ιδιοκτήτης ξενοδοχείου και εστιάζεται στην αύξηση των πελατών, των πωλήσεων ανά πελάτη, και του αριθμού των επισκέψεων των πελατών στο ξενοδοχείο σας.
 

Υπάρχουν αρκετοί τρόποι για να το πετύχετε, χωρίς να απαιτούνται απαραίτητα πολλά χρήματα. Βασική προϋπόθεση είναι να αυξήσετε σημαντικά τις προωθητικές σας ενέργειες και την διαφήμιση της ξενοδοχειακής επιχείρησής σας.

Ξεκινώντας, βασικό στοιχείο είναι να ξεκαθαρίσετε σε ποιους πελάτες απευθύνεστε. Ποιό είναι το target group σας; Ποιά είναι τα χαρακτηριστικά του πελάτη του ξενοδοχείου σας και ποιές είναι οι ανάγκες του; Θα σας βοηθήσει πολύ να επικεντρωθείτε σωστά στο marketing σας. Συνεχίζοντας θα πρέπει να έχετε στο νου σας τα παρακάτω:

  • Φροντίστε το ξενοδοχείο σας να είναι καθαρό και περιποιημένο. Η reception, τα δωμάτια, οι διάδρομοι, ο περιβάλλων χώρος, οι τουαλέτες για τους επισκέπτες κ.τ.λ. Όταν ο πελάτης βλέπει καθαρούς και φιλόξενους χώρους τείνει να ξοδεύει περισσότερα χρήματα. 
  • Εκπαιδεύστε το προσωπικό σας να προωθεί σωστά επιπλέον υπηρεσίες. Εκπαιδεύστε το, πως να προτείνει στον πελάτη κάποιες έξτρα υπηρεσίες που παρέχετε στις κατάλληλες περιστάσεις. Δεν είναι μόνο δικό σας καθήκον να πουλάτε. Φροντίστε ο κάθε εργαζόμενος να γνωρίζει ακριβώς τι παρέχετε και τι ταιριάζει στον κάθε πελάτη σας. 
  • Προσφέρετε αναβαθμίσεις σε δωμάτια ή υπηρεσίες χωρίς επιπλέον χρέωση. Αν μπορείτε να προσφέρετε ένα μεγαλύτερο δωμάτιο στην τιμή ενός μικρότερου δεδομένης της διαθεσιμότητας, κάντε το. Παρέχοντας μια ξεχωριστή εμπειρία αυτού του είδους, τους δίνετε κίνητρο την επόμενη φορά να κάνουν κράτηση σε πιο ακριβό δωμάτιο. 
  • Συνεργαστείτε με άλλες επιχειρήσεις της περιοχής σας. Αυτό μπορεί να σας φέρει πελάτες που διαφορετικά δεν θα έρχονταν. Εστιατόρια της περιοχής, μαγαζιά, καφέ, κέντρα αισθητικής, γυμναστήρια κτλ., μπορούν να προτείνουν στους πελάτες τους το δικό σας ξενοδοχείο και εσείς από την πλευρά σας, να προτείνετε στους πελάτες σας να επισκεφθούν τις επιχειρήσεις αυτές. Υπάρχουν πολλοί τρόποι που μπορείτε να το κάνετε, όπως με κάποια συγκεκριμένη έκπτωση για τις επιχειρήσεις μέσω της ιστοσελίδας σας. Φροντίστε να το επικοινωνείτε στους πελάτες σας σε κάθε ευκαιρία. 
  • Προωθείστε ενεργά εκδηλώσεις της περιοχής σας σε όλο το πελατολόγιό σας. Αν πρόκειται να διοργανωθεί ένα φεστιβάλ, στείλτε email στους πελάτες σας, ανακοινώστε το στην ιστοσελίδα σας, στη facebook page και στο twitter. Είναι μια πολύ καλή ευκαιρία να σας επισκεφθούν. 
  • Επιβραβεύστε τους πελάτες που σας δίνουν στοιχεία επικοινωνίας άλλων υποψήφιων πελατών, παρέχοντάς τους κάποια επιπλέον έκπτωση ή κάποια επιπλέον παροχή. 
  • Δημιουργείστε αποκλειστικές προσφορές για το υφιστάμενο πελατολόγιό σας ώστε να τους παρακινήσετε να σας επισκεφθούν ξανά. Είναι σημαντικό να γνωρίζετε αρκετά στοιχεία για αυτούς, ώστε η προσφορά σας αυτή να τους κάνει να νιώσουν ξεχωριστοί. 
  • Επικοινωνείτε τακτικά και σταθερά με τους πελάτες σας. Βελτιώνετε τη σχέση σας μαζί τους. Όταν ολοκληρωθεί η παραμονή τους στο χώρο σας, στέλνετέ τους επικοινωνίες σε σταθερή βάση. Όχι μόνο Χριστούγεννα, Πάσχα και πριν το καλοκαίρι. Με τηλέφωνα, email, αλληλογραφία, SMS κ.τ.λ. Φροντίστε το περιεχόμενο των επικοινωνιών σας να είναι χρήσιμο και πολύτιμο για τους πελάτες σας και στόχος του να μην είναι μόνο η πώληση αλλά ενημέρωση, πληροφορίες, εντυπώσεις από άλλους πελάτες κ.τ.λ. 
  • Ζητήστε τους να σας γράψουν τις εντυπώσεις και τα σχόλια τους προτού αποχωρήσουν από το ξενοδοχείο χωρίς όμως να χρησιμοποιείτε απρόσωπες φόρμες. Αυτό μπορεί να αποτελέσει εξαιρετικό προωθητικό υλικό. 
  • Δημιουργήστε ξεχωριστά πακέτα προσφορών με διαφορετικές υπηρεσίες. Δώστε τους ολοκληρωμένες προτάσεις που θα κάνουν την παραμονή τους στο ξενοδοχείο σας μια αξέχαστη εμπειρία την οποία θα διαφημίσουν σε φίλους και γνωστούς όταν επιστρέψουν. Υπολογίστε σωστά τι σας κοστίζει πραγματικά μια προσφορά αυτού του είδους, ώστε να έχετε κέρδος από αυτήν.  

Πάνω από όλα η ποιότητα των υπηρεσιών σας πρέπει να είναι εξαιρετική. Θα πρέπει να μιλάνε για αυτή, για το χώρο σας, για εσάς. Αν είστε ιδιοκτήτης μιας οικογενειακής επιχείρησης έχετε πολλά πλεονεκτήματα έναντι άλλων μεγαλύτερων ξενοδοχειακών μονάδων. Μπορείτε να δημιουργήσετε πιο στενές σχέσεις με τους πελάτες σας κάτι που θα τους κάνει να επανέρχονται στο μέλλον στο χώρο σας με τους φίλους και γνωστούς τους. Ο κάθε εργαζόμενος μπορεί να συνεισφέρει σημαντικά σε αυτήν την κατεύθυνση. Δοκιμάστε το.

Μοιραστείτε τα νέα

Αφήστε μια απάντηση

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.