15 Προϋποθέσεις για να βελτιώσετε το Internet Marketing της Επιχείρησής σας

internet-marketing

Ξέρετε ποια είναι η πιο σημαντική προϋπόθεση για να αγοράσει ένας επισκέπτης από την ιστοσελίδα σας;

Η ίδια που ισχύει και στην πώληση εκτός διαδικτύου: H εμπιστοσύνη.

Ως ιδιοκτήτης μιας μικρής επιχείρησης πρέπει να φροντίσετε κάθε βήμα του επισκέπτη που πλοηγείται στην ιστοσελίδα σας, κάθε δραστηριότητά του εκεί να ενδυναμώνει σε ένα βαθμό –μικρό ή μεγάλο- την εμπιστοσύνη του προς την επιχείρησή σας, το brand σας, τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες που πουλάτε. Διαφορετικά, θα πλοηγηθεί στο site του ανταγωνιστή σας.
 
Υπάρχουν αρκετοί τρόποι για να αυξήσετε την εμπιστοσύνη του επισκέπτη από τη στιγμή που εμφανιστεί η ιστοσελίδα σας στην οθόνη του.
 
Πριν απαριθμήσουμε τους 15 τρόπους για να το καταφέρετε, είναι σημαντικό να ξεκαθαρίσετε το εξής όσον αφορά στις στρατηγικές internet marketing που θα εφαρμόσετε.
 
Δημιουργήστε την ιστοσελίδα σας έχοντας στο νου σας τον πελάτη σας.

Όχι αυτό που αρέσει σε εσάς. Η ιστοσελίδα σας πρέπει να είναι σχετική με τον πελάτη στόχο σας και να του δίνει περισσότερη αξία από ό,τι οι ιστοσελίδες του ανταγωνισμού.

  1. Στοχεύστε αποτελεσματικά τους υποψήφιους πελάτες σας, με τις κατάλληλες επιλογές λέξεων – κλειδιών διευκολύνοντάς τους να βρίσκουν πρώτο εσάς και όχι τον ανταγωνιστή σας.

  2. Βοηθήστε τον επισκέπτη να αντιληφθεί όσο πιο γρήγορα γίνεται ότι έχει έρθει στον κατάλληλο προορισμό. Δώστε του σύντομες και περιεκτικές απαντήσεις στα ερωτήματά που μπορεί να έχει και φροντίστε να αντιληφθεί άμεσα τα οφέλη που συνοδεύουν μια πιθανή απόφαση αγοράς από εσάς.

  3. Δώστε του το κίνητρο και την ευκαιρία να επιστρέφει στην ιστοσελίδα σας, παρουσιάζοντάς του επίκαιρες πληροφορίες και νέα που τον αφορούν.

  4. Κρατήστε τα στοιχεία του. Μια από τις πιο σημαντικές αρχές του internet marketing που όμως πολύ συχνά βλέπουμε να παραβιάζεται. Αυτό μπορεί να γίνει μέσω της εγγραφής του στο newsletter σας είτε προσφέροντάς του ένα αρχείο ή ηλεκτρονικό βιβλίο το οποίο μπορεί να κατεβάσει ή συλλέξτε τα στοιχεία του τοποθετώντας μια φόρμα εκδήλωσης ενδιαφέροντος σε σελίδες των προϊόντων ή των υπηρεσιών σας. Αν δεν συλλέγετε στοιχεία των επισκεπτών σας, δεν θα είστε σε θέση να επικοινωνήσετε μαζί τους.

  5. Στόχος σας είναι η συνεχής και επαναλαμβανόμενη επαφή του υποψήφιου πελάτη με την ιστοσελίδα ή το blog σας. Μια σχέση χτίζεται και διατηρείται με αρκετές επαφές. Προσφέρετέ του ένα σημαντικό λόγο ώστε να ξανάρθει. Αυτός μπορεί να είναι ένα νέο άρθρο που δημοσιεύσατε, συμβουλές για να  βελτιώσει κάτι ή να αντιμετωπίζει κάτι που τον προβληματίζει. Ακόμη και μια προσφορά.

  6. Παρακινήστε τον επισκέπτη να περνάει τον πολύτιμο χρόνο του στην ιστοσελίδα σας. Θα παραμένει εκεί διαβάζοντας το χρήσιμο, διαφωτιστικό και εκπαιδευτικό περιεχόμενο που αναρτάτε τακτικά. Όσο περισσότερο αφιερώνει χρόνο σε σας, τόσο περισσότερο σας γνωρίζει, έρχεται πιο κοντά σας και βεβαίως, αυξάνονται οι πιθανότητες να αγοράσει. Το σίγουρο είναι ότι δεν σας βγάζει από το νου του.

  7. Αν έχετε e-shop, βελτιστοποιήσετε τις διαδικασίες παραγγελιών. Έχετε κάνει όλη τη δουλειά, ο επισκέπτης έχει βρει αυτό που θέλει να αγοράσει, ας μην τα χαλάσουμε στο τελευταίο βήμα.

  8. Η πλοήγηση θα πρέπει να είναι φιλική. Κάθε στιγμή θα πρέπει να ξέρει όχι μόνο που βρίσκεται αλλά παράλληλα να τον καθοδηγείτε στο επόμενο βήμα ή ενέργεια που θέλετε να κάνει. Μην τον αφήνετε μόνο του.

  9. Κάθε κλικ στην ιστοσελίδα σας θα πρέπει να οδηγεί σε αύξηση εμπιστοσύνης. Μαρτυρίες πελατών, λογότυπα πελατών σας, σημαντικές στατιστικές που χρειάζεται να αναφερθούν και αφορούν στη δουλειά και τα αποτελέσματά σας. Είναι σημεία που ενισχύουν το συναίσθημα του επισκέπτη και τον πείθουν για την εταιρεία σας, τα προϊόντα και τις υπηρεσίες σας.

  10. Ορθογραφικά λάθη, σχεδιασμός ιστοσελίδας και φωτογραφίες. Μην υποτιμήσετε τη σημασία που έχουν στη δημιουργία εμπιστοσύνης στο επισκέπτη σας. Η εικόνα πρέπει να είναι επαγγελματική δίχως αυτό να σημαίνει ότι δεν θα πρέπει να τον διασκεδάζει καθώς πλοηγείται στον διαδικτυακό σας χώρο.

  11. Αν έχετε διαφορετικές αγορές στόχους, θα πρέπει να έχετε και τα ανάλογα θέματα που σχετίζονται με αυτές. Προσαρμόστε την ιστοσελίδα σας και τις ενέργειες internet marketing για την κάθε μία από αυτές, ώστε να έχετε τη δυνατότητα για να τις προσεγγίσετε με τον καλύτερο δυνατό τρόπο. Τμηματοποιήστε κατάλληλα και στοχεύστε ανάλογα το περιεχόμενο της ιστοσελίδας σας.

  12. Η παρουσία σας στο internet πρέπει να είναι ολοκληρωμένη. Είτε επισκεφθεί την ιστοσελίδα σας, το blog σας, τα social media της επιχείρησής σας ή λάβει στα εισερχόμενα του το newsletter σας, θα πρέπει να αντιλαμβάνεται μια συνέχεια, συνέπεια, και μια «φωνή» σε αυτά που λέτε.

  13. Μην ανησυχείτε αν δημοσιεύετε πολύ περιεχόμενο γιατί είναι ένα σημαντικό στοιχείο του internet marketing. Όσο αυτό είναι χρήσιμο για τους επισκέπτες σας δεν θα τους κουράζει, δεν θα το βαριούνται και δεν θα τους ενοχλεί. Η παρουσία σας με αυτόν τον τρόπο θα διευρύνεται σταδιακά στο διαδίκτυο. Όσο για το άτομο που ασχολείται με τις ενέργειες βελτιστοποίησης της ιστοσελίδας σας για τις μηχανές αναζήτησης; Θα του κάνετε τη ζωή και το έργο του πιο εύκολο.

  14. Επικοινωνείτε άφοβα και συχνά με τους επισκέπτες σας. Μέσω email, αφού έχετε συλλέξει τα στοιχεία τους, φροντίστε να τους υπενθυμίζετε ότι είστε εδώ, ενεργοί, ζωντανοί, δίπλα τους, στέλνοντάς τους χρήσιμο περιεχόμενο. Όσο πιο ποιοτική επικοινωνία στέλνετε τόσο μεγαλύτερη προσοχή θα λαμβάνετε από αυτούς.

  15. Δημιουργήστε με το blog σας μια διαδικτυακή κοινότητα. Το περιεχόμενο που δημοσιεύετε είναι ο λόγος για να αλληλεπιδράσουν και να εμπλακούν περισσότερο με τη διαδικτυακή σας παρουσία. Παροτρύνετέ τους να γράφουν σχόλια και τη γνώμη τους στο περιεχόμενο που δημοσιεύετε. Παρέχετέ τους το χώρο και το περιεχόμενο για να ασχοληθούν με σας. Επειδή όσο το κάνουν, τόσο λιγότερο ασχολούνται με τον ανταγωνισμό.

Το internet marketing είναι ένας σίγουρος τρόπος για να αναπτύξετε την επιχείρησή σας και να βρείτε πελάτες. Το πόσο καλά θα ασχοληθείτε με αυτό, προϋποθέτει αρκετή προσωπική σας ενασχόληση ώστε να μάθετε τις βέλτιστες πρακτικές του καθώς και την επιλογή των κατάλληλων συνεργατών ή προσωπικού για να σας βοηθήσουν στο έργο αυτό. Έχετε κατά νου τους παραπάνω 15 τρόπους και να είστε σίγουροι ότι θα τα καταφέρετε.

Μοιραστείτε τα νέα

Αφήστε μια απάντηση

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.