ΕΞΘ: Το μοντέλο του δωδεκάμηνου τουρισμού ταξίδεψε στη Στοκχόλμη

Mediterranean Panorama 2017

Στην αγορά της Σκανδιναβίας που χαρακτηρίζεται από υψηλό βιοτικό επίπεδο στοχεύει μεταξύ άλλων η Ένωση Ξενοδόχων Θεσσαλονίκης, προκειμένου να αυξήσει τον αριθμό των ξένων επισκεπτών της πόλης, αλλά και να ανεβάσει το ποιοτικό επίπεδο της τουριστικής πελατείας της.

Για το σκοπό αυτό η ΕΞΘ ταξίδεψε στη Στοκχόλμη, όπου και συμμετείχε στην 1η διεθνή έκθεση τουρισμού Mediterranean Panorama (17- 19 Μαρτίου 2017), ως συν-εκθέτης στο περίπτερο της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας, μαζί με τον Οργανισμό Τουρισμού Χαλκιδικής.

Η έκθεση, που διοργανώθηκε από τη North Events, αποτελεί την εξέλιξη της Grekland Panorama και αφενός μεν έχει ως κεντρικό πυλώνα της την Ελλάδα, αφετέρου δε προβάλλει ταυτόχρονα και άλλους προορισμούς της Μεσογείου.

Το περίπτερο της ΕΞΘ επισκέφθηκαν αρκετοί μεμονωμένοι ομογενείς που προγραμματίζουν ένα μελλοντικό ταξίδι στη Θεσσαλονίκη, όπως και Σουηδοί που θέλουν να γνωρίσουν από κοντά τον προορισμό, αναζητώντας περισσότερες πληροφορίες.

Η Θεσσαλονίκη με το κλίμα της και τις ομορφιές της «κουμπώνει» στο προφίλ του Σουηδού ταξιδιώτη που αναζητά εναλλακτικές προτάσεις για διακοπές στο Νότο και νέους προορισμούς που συνδυάζουν μια σειρά από πλεονεκτήματα, τα οποία και ικανοποιούν τις ανάγκες του.

Οι κοντινές παραλίες της Θεσσαλονίκης, η πλούσια γαστρονομία της, ο περιπατητικός τουρισμός στα φυσικά τοπία της ευρύτερης περιοχής, ο πολιτισμός και η ψυχαγωγία ήταν μόνο μερικά από τα πλεονεκτήματα του προορισμού που κέντρισαν το ενδιαφέρον όσων επισκέφθηκαν το περίπτερο της ΕΞΘ.

Παρότι η έκθεση απευθυνόταν κυρίως στο κοινό, η ΕΞΘ, προκειμένου να προωθήσει περαιτέρω το δωδεκάμηνο τουρισμό στην ευρύτερη περιοχή, συναντήθηκε και με Σκανδιναβούς tour operators σε μια προσπάθεια να διερευνηθούν οι δυνατότητες συνεργασίας ανάμεσα στα δύο μέρη, αλλά και με δημοσιογράφους / ταξιδιωτικούς bloggers οι οποίοι επιθυμούν να εντάξουν τον προορισμό στις δημοσιεύσεις και τα άρθρα τους.

Μάλιστα, το επόμενο χρονικό διάστημα προγραμματίζονται σχετικά fam / press trips, προκειμένου Σκανδιναβοί τουριστικοί πράκτορες και συντάκτες να γνωρίσουν από κοντά τις δυνατότητες που προσφέρει η Θεσσαλονίκη για διακοπές, αναψυχή και διασκέδαση.

Να σημειωθεί ότι κατά την περσινή χρονιά, πραγματοποιήθηκαν 11.327 διανυκτερεύσεις Σουηδών στα ξενοδοχεία της Θεσσαλονίκης, σημειώνοντας αύξηση 10,05% σε σχέση με το 2015.

Το περίπτερο της ΕΞΘ επισκέφθηκαν μεταξύ άλλων ο Έλληνας πρέσβης στη Σουηδία κ. Δημήτριος Τουλούπας, ο διευθυντής του γραφείου ΕΟΤ Σκανδιναβίας – Βαλτικής κ. Παύλος Μούρμας κ.α.

Την ΕΞΘ εκπροσώπησε η υπεύθυνη Μάρκετινγκ κα Χρύσα Σαραβέλου.

Μοιραστείτε τα νέα

Αφήστε μια απάντηση

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.