Οι νέες τάσεις και στρατηγικές στο ξενοδοχειακό μάρκετινγκ περιλαμβάνονται στον οδηγό της ReviewPro για το 2015.
Καθώς η τεχνολογία εξελίσσεται, τόσο αυξάνεται η ανάγκη για προσαρμογή στις νέες τάσεις από τον κλάδο φιλοξενίας.
Μέχρι το τέλος του 2015, εκτιμάται ότι μόνο στις ΗΠΑ το 70% των αναζητήσεων για ταξίδια και διαμονή θα γίνεται μέσω κινητών συσκευών ενώ έως το 2018 το 37% των πωλήσεων θα γίνεται μέσω κινητών. Παρόμοιες τάσεις αναμένονται να εμφανιστούν παγκοσμίως.
Επίσης, αυξητική τάση παρουσιάζουν οι ιστοσελίδες που περιλαμβάνουν συγκρίσεις τιμών και πληροφορίες συγκεντρώνοντας δεδομένα από άλλες ιστοσελίδες, όπως είναι για παράδειγμα η trivago, καθώς και τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης όπως Instagram και Pinterest, καθώς οι ταξιδιώτες αναζητούν φωτογραφίες από τα ξενοδοχεία πριν κλείσουν τη διαμονή τους σε αυτά.
Ωστόσο, ο οδηγός της ReviewPro επισημαίνει ότι τα έξοδα για ενέργειες μάρκετινγκ μέσω των social media και το κόστος προμηθειών για τους ΟΤΑ (Online Travel Agents) αυξάνονται σημαντικά κάθε χρόνο με αποτέλεσμα σε πολλές περιπτώσεις να μειώνονται δραματικά τα έσοδα των ξενοδοχείων.
Τέλος, ο οδηγός προτείνει στα ξενοδοχεία τη σωστή διαχείριση των “big data” οπως ονομάζονται τα δεδομένα που έχουν στη διάθεσή τους για τη συμπεριφορά και τις προτιμήσιες των πελατών τους. Τα στοιχεία αυτά είναι εύκολο να αποκτηθούν καθώς οι ταξιδιώτες αφήνουν το “ηλεκτρονικό αποτύπωμα” τους πριν και μετά το ταξίδι.
Για να κατεβάσετε τον οδηγό πατήστε εδώ