Κουντουρά: ΕΣΠΑ & Αναπτυξιακός Νόμος βασικά εργαλεία της τουριστικής πολιτικής για τον τουρισμό

foto koyntoyra

Στους στόχους και τα εργαλεία που έχει η τουριστική πολιτική της κυβέρνησης για τα επόμενα χρόνια και στα μέτρα που θα ληφθούν προκειμένου να επιτευχθούν αυτοί οι στόχοι, αναφέρθηκε η Αν. Υπουργός Τουρισμού, κα Έλενα Κουντουρά κατά την ομιλία της στο συνέδριο του Economist.

Συγκεκριμένα, η κα Κουντουρά ανάφερθηκε στο νέο ΕΣΠΑ, ενημερώνοντας ότι σε επίπεδο διοικητικό έχουν πραγματοποιηθεί οι απαραίτητες διεργασίες και συνεπώς η ένταξη έργων και η ένταξη των προγραμμάτων για την περίοδο 2014-2020 θα προχωρήσει κανονικά. Στο πλαίσιο του νέου ΕΣΠΑ, θα δοθεί έμφαση σε μικρά και μεσαία έργα υποδομών, στην ενίσχυση της συνεταιριστικής συνεργατικής επιχειρηματικότητας καθώς επίσης  και στη σύνδεση της μικρής, και  μεσαίας με  τη μεγάλη επιχειρηματικότητα  ώστε τα αποτελέσματα αυτών των επενδύσεων να ωφελούν τις τοπικές οικονομίες και να λειτουργούν πολλαπλασιαστικά.

Αναφέρθηκε επίσης, στο νέο Αναπτυξιακό Νόμο, στον οποίο η προτεραιότητα είναι να επιλυθούν  οι εκκρεμότητες όλων των επενδυτικών σχεδίων που έχουν κατατεθεί στο παρελθόν, σύντομα και αποτελεσματικά.

 Όσον αφορά στους βασικούς στόχους της τουριστικής πολιτικής συνοψίζονται στα εξής:

1 )Επιμήκυνση  της τουριστικής περιόδου με  στέρεα βήματα. Στόχος ο τουρισμός δώδεκα μήνες το χρόνο. Ήδη, τόνισε η κα Κουντουρά, από φέτος, κορυφαίοι tour operators  της παγκόσμιας αγοράς, επεκτείνουν την ενεργή τους περίοδο από 180 στις  215 ημέρες. 

2) Αναπτυξη ειδικών και εναλλακτικών μορφών τουρισμού όπως τον θαλάσσιο, τον ιατρικό, το συνεδριακό, το θρησκευτικό κλπ.

3) Διείσδυση σε νέες αγορές, δημιουργώντας νέα τουριστικά προϊόντα, συνδέοντας τον πολυθεματικό τουρισμό, τον  πολιτισμό μας και την ιστορία μας. Στροφή σε χώρες όπως η Κίνα, η Βραζιλία, ο Καναδάς, η Κορέα, οι χώρες της  Μέσης Ανατολής .   

4) Κωδικοποίηση της τουριστικής νομοθεσίας. 

5) Συνεργασία με την περιφέρεια, την τοπική αυτοδιοίκηση και όλους τους εμπλεκόμενους φορείς για ένα ενιαίο τουριστικό σχεδιασμό και μια ενιαία τουριστική προβολή στην Ελλάδα και το εξωτερικό, με στόχο τη δημιουργία νέας εθνικής τουριστικής ταυτότητας.   

6) Προσέλκυση επενδύσεων με αφετηρία τον τουριστικό τομέα και κατ επέκταση σε κλάδους που έχουν σχέση με τον τουρισμό. 

 

Μοιραστείτε τα νέα

Αφήστε μια απάντηση

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.