Η άμεση ενεργοποίηση της Επιτροπής διαχείρισης κρίσεων για τον τουρισμό, η λειτουργία της εταιρείας Μάρκετινγκ καθώς και η επιθετική στοχευμένη προβολή του τουρισμού στο εξωτερικό βρίσκονται στο πυρήνα της πολιτικής της νέας κυβέρνησης, όπως διατύπωσε στην ομιλία της η Υπουργός Τουρισμού κα Όλγα Κεφαλογιάννη στο συνέδριο του Economist.
Η κα Κεφαλογιάννη αφού ανέλυσε τα αίτια που έφεραν τον Ελληνικό τουρισμό σε δυσχερή κατάσταση, αναφέρθηκε στα σημεία της πολιτικής που θα εφαρμόσει άμεσα “για να κερδίσουμε τουρίστες, να ενισχυθούν οι κρατήσεις της τελευταίας στιγμής και να ‘μαζέψουμε’ τις απώλειες για το τρέχον έτος.”
Ήδη, όπως τόνισε, η πολιτική σταθερότητα που προέκυψε από τις εκλογές της 17ης Ιουνίου και ο σχηματισμός της Κυβέρνησης, έχουν επηρεάσει θετικά τις κρατήσεις του τελευταίου διαστήματος.
- Άμεση ενεργοποίηση της Επιτροπής για τη διαχείριση κρίσεων στον Τουρισμό.
- Επιθετική και στοχευμένη προβολή του τουρισμού μας σε αγορές που έχουμε τις μεγαλύτερες μειώσεις κρατήσεων και αυτόνομο σχεδιασμό για την Αθήνα που βιώνει τουριστική παρακμή.
- Λειτουργία της νομοθετημένης εταιρείας Μάρκετινγκ με τη σύμπραξη ιδιωτικού και δημόσιου τομέα, ώστε να γίνει γρήγορα η διάχυση καλών πρακτικών διαφήμισης και επικοινωνίας από τον ιδιωτικό τομέα στο δημόσιο.
- Την προσέλκυση τουριστικών επενδύσεων και την τόνωση της επιχειρηματικότητας,
- Την ανταγωνιστικότητα του προϊόντος μας, και σε ό,τι αφορά την τουριστική υπηρεσία και σε ό,τι αφορά τις υποδομές.
- Την αξιοποίηση των συγκριτικών μας πλεονεκτημάτων, αναβαθμίζοντας το τετριμμένο μοντέλο ‘ήλιος και θάλασσα’.
- Την κατάργηση της έντονης εποχικότητας του ελληνικού τουρισμού, με έμφαση στις ειδικές μορφές που μπορούν να κρατήσουν σε λειτουργία τις ‘μηχανές’ του κλάδου όλο το χρόνο, συμβάλλοντας στη συνολική αναθέρμανση της οικονομίας.