Προώθηση του Άθωνα σε Γαλλία, Αυστρία και Γερμανία

Varvara Waterfalls-mount-athos

Στη φωτογραφία: Καταρράκτες Βαρβάρας 


Συναντήσεις με εκπροσώπους τουριστικών γραφείων από Γαλλία, Γερμανία και Αυστρία είχαν στελέχη του Προαθωνικού Οργανισμού Τουρισμού για την προώθηση των πολιτιστικών διαδρομών και τα γαστρονομικά δρώμενα της περιοχής.

Συγκεκριμένα, πραγματοποιήθηκαν έντεκα (11) προκαθορισμένες συναντήσεις με εκπροσώπους αυστριακών και γερμανικών τουριστικών γραφείων  κατά τη διάρκεια της διεθνούς τουριστικής έκθεσης Ferien, η οποία πραγματοποιήθηκε στη Βιέννη από τις 12 μέχρι και τις 15 Ιανουαρίου.

Στελέχη του Προαθωνικού Οργανισμού Τουρισμού στην έκθεση Ferrien της Αυστρίας
Στελέχη του Προαθωνικού
Οργανισμού Τουρισμού
στην έκθεση Ferrien.

Κατά τη διάρκεια των προαναφερόμενων επαφών παρουσιάσθηκαν όλες οι προτάσεις της Ανατολικής Χαλκιδικής, οι οποίες περιστρέφονται γύρω από τις τουριστικές δραστηριότητες που συνδέονται με τον Αριστοτελικό Περίπατο :

 

  • Πολιτιστικές περιηγήσεις,
  • Βοτανολογικές αποδράσεις,
  • Περίπατοι / πεζοπορία,
  • Κολύμβηση, αλιευτικές εμπειρίες, καταδύσεις, επισκέψεις σε μυδοκαλλιέργειες,
  • Γαστρονομικές διαδρομές,
  • Οινικές επισκέψεις, κ.λπ. 

Επίσης, παραχωρήθηκε συνέντευξη σε εκπρόσωπο του κλαδικού περιοδικού PROFI REISENVERLAG, το οποίο πριν από έναν περίπου χρόνο δημοσίευσε το πρώτο αφιέρωμα στην Ανατολική Χαλκιδική.

Στα μέσα Απριλίου ομάδα Αυστριακών εκπροσώπων τουριστικών γραφείων αναμένεται στην αριστοτελική επικράτεια, προκειμένου να ακολουθήσει τμήματα του προαναφερόμενου ιστού, όπως αυτά συνδέονται με την οινική τοπική δραστηριότητα αλλά και με τη βραβευμένη μελοπαραγωγή των «τριών πράσινων βουνών».

Αργότερα, στις αρχές Μαΐου, εκπρόσωποι Τύπου από την ίδια χώρα θα παρακολουθήσουν εκδηλώσεις και δραστηριότητες του KOUZΙNA 2017, προκειμένου να αποτυπώσουν σε εκδόσεις της αυστριακής τουριστικής αγοράς τα δρώμενα της εβδομαδιαίας θεματικής ενότητας με τίτλο «η αρχαιοελληνική κουζίνα».

Η πολιτιστική διαδρομή «από την Αμφίπολη στον Άθωνα» ωριμάζει τις συνθήκες προσέλκυσης Γάλλων στην Ανατολική Χαλκιδική

Το πολιτιστικό τόξο που συνδέει την ιστορική Αμφίπολη με την Αθωνική Πολιτεία παρουσιάσθηκε για μία ακόμη φορά σε γαλλικά τουριστικά γραφεία ως καταγεγραμμένο τουριστικό προϊόν, προκειμένου να ενισχυθεί η προωθητική καμπάνια του Προαθωνικού Οργανισμού Τουρισμού αλλά και η θέση της Ανατολικής Χαλκιδικής ως τουριστικού προορισμού στη Γαλλία.

Τμήμα του Αριστοτελικού μονοπατιού
Τμήμα του Αριστοτελικού μονοπατιού

Η παρουσίαση πραγματοποιήθηκε τη Δευτέρα 16 Ιανουαρίου στο Παρίσι μέσω D2D προγράμματος επτά (7) επαγγελματικών συναντήσεων, το οποίο οργάνωσε και επιμελήθηκε το γραφείο Ε.Ο.Τ. Γαλλίας.

Κατά τη διάρκεια της παρουσίασης οι Γάλλοι κλαδικοί επιχειρηματίες ταξίδεψαν νοερά στη μακεδονική γη, παρατηρώντας το φωτογραφικό υλικό, εξετάζοντας τις ηλεκτρονικές παρουσιάσεις και απολαμβάνοντας τις οπτικο-ακουστικές προβολές.

Η εμπνευσμένη δραστηριότητα φαίνεται ότι κέντρισε το ενδιαφέρον της γαλλικής τουριστικής αγοράς, δεδομένου ότι οι περισσότεροι από τους συνομιλητές αναμένεται να ακολουθήσουν την εν λόγω διαδρομή στις αρχές του επόμενου Μάϊου μέσω συμμετοχής τους σε ένα ειδικά σχεδιασμένο για τη Γαλλία και το Βέλγιο ταξίδι εξοικείωσης, το οποίο εναλλάσσει την περιήγηση ανάμεσα στην ιστορία και το φυσικό τοπίο.

Τους επόμενους μήνες η καμπάνια αναμένεται να ενισχυθεί από τα social media του Ελληνικού Οργανισμού Τουρισμού.

Επιπρόσθετα, Γάλλοι εκπρόσωποι Τύπου αναμένονται τον επόμενο Μάιο στην περιοχή, προκειμένου να παρακολουθήσουν δραστηριότητες της εβδομαδιαίας θεματικής ενότητας του KOUZINA 2017 με τίτλο «η θαλασσινή κουζίνα» και να αποτυπώσουν τις εντυπώσεις τους σε έντυπες και περιοδικές γαλλικές εκδόσεις.

Μοιραστείτε τα νέα

Αφήστε μια απάντηση

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.