Μια σειρά από δράσεις και “εργαλεία” προβολής του Μαραθωνίου δρόμου της Αθήνας δρομολόγησε τους τελευταίους μήνες η Ένωση Ξενοδόχων Αθηνών Αττικής και Αργοσαρωνικού.
Σε συνεργασία με τον ΣΕΓΑΣ και λειτουργώντας επικουρικά προς αυτόν, αλλά και με την καθοριστική συμβολή των Marketing Greece και Nelios, η ΕΞΑΑΑ κατάφερε:
- Να δημιουργηθεί ένας σύγχρονος και αισθητικά άρτιος ιστότοπος, το website www.athensauthentic.com – ευγενής προσφορά της εταιρείας Nelios
Ο συγκεκριμένος ιστότοπος αποτελεί την πλατφόρμα σύνδεσης όλων των συμμετεχόντων στη δράση με το ευρύ κοινό και τους επισκέπτες. Θα καταγράφει όλες τις εκδηλώσεις που πραγματοποιούνται στην πόλη, αλλά και με άξονα τον Μαραθώνιο και ήδη συγκεντρώνει όλες τις χρηστικές πληροφορίες για αθλητές και επισκέπτες του προορισμού, δώρα, προσφορές και εκπτώσεις προς τους Μαραθωνοδρόμους και τους επισκέπτες. Φυσικά, προβάλλει την μοναδικότητα και την αυθεντικότητα του Μαραθωνίου της Αθήνας, τις οικουμενικές αξίες που τον γέννησαν και τον ανέδειξαν σε Ολυμπιακό Άθλημα και το «ευ αγωνίζεσθαι». Παράλληλα, προσκαλεί όλους, Έλληνες πολίτες και επισκέπτες να κοινοποιήσουν την «μαραθώνια» εμπειρία τους και να γίνουν ενεργό μέλος της δράσης σε ατομικό ή και ομαδικό επίπεδο (λ.χ. φορέα, επιχείρησης κ.ά). To site θα εμπλουτίζεται διαδραστικά με ολοένα και περισσότερες χρηστικές πληροφορίες, video, χάρτες, προτάσεις και αρχειακό υλικό που αφορά στον Μαραθώνιο, στην ιστορική και αλλά και την σημερινή εκδοχή του.
- Να είναι έτοιμη μια καμπάνια προβολής του Μαραθωνίου Δρόμου και της Αθήνας με τον τίτλο –μήνυμα: «Be an Athens Pace–setter» -ευγενής προσφορά της Marketing Greece
Με τη δημιουργία συγκεκριμένης εμπειρικής ιστορίας (concept) και τη προώθηση του σχετικού “hashtag” #athensauthenticmarathon, την σύνδεση με την πλατφόρμα discovergreece.com και των social media tools της καθώς και με ένα στοχευμένο πλάνο δημοσίων σχέσεων με “story pitching” μέσω του δικτύου της σε Γερμανία, Αγγλία και Γαλλία, η Marketing Greece βοηθά την Αθήνα να εξωτερικεύσει για ακόμα μία φορά την διαφορετικότητα, την υπεροχή και την αυθεντικότητά της. Η καμπάνια είναι διαθέσιμη για κάθε ενδιαφερόμενο να συμβάλλει εθελοντικά στην προβολή της Αθήνας και του Μαραθωνίου Δρόμου επικοινωνώντας μέσα από το website, blog, σελίδα του στα social media, την αφίσα και τα μηνύματα (posts) που δημιουργήθηκαν ειδικά για τον σκοπό αυτό (ευγενής προσφορά του artstudio-artemis Kokkinaki-graphic design)
- Να προσκληθούν και να φιλοξενηθούν στην Αθήνα 8 εξειδικευμένοι -και μαραθωνοδρόμοι οι ίδιοι- δημοσιογράφοι και bloggers από την Αγγλία, Γαλλία, Γερμανία, οι οποίοι θα καλύψουν το γεγονός (συνεργασία Marketing Greece και ξενοδοχείων – μελών ΕΞΑΑΑ)
- Να συμμετέχουν με τον χαρακτηρισμό “marathon hotels” τριάντα (30) μέχρι στιγμής ξενοδοχεία -μέλη της ΕΞΑΑΑ στην γιορτή, προσφέροντας -επιπρόσθετα- ειδική εξυπηρέτηση, εκδηλώσεις, υπηρεσίες και δώρα στους Μαραθωνοδρόμους των 42 χλμ. αλλά και ενδυναμώνοντας επικοινωνιακά τον αυθεντικό Μαραθώνιο.
- Να συμμετέχουν με τον χαρακτηρισμό “marathon” πολλά καταστήματα – μέλη του Εμπορικού Συλλόγου της Αθήνας, ο οποίος συμμετέχει ενεργά στην δράση ως σύμμαχος και βασικός υποστηρικτής της, από την 1η Νοεμβρίου και για 15 ημέρες μετά τον Μαραθώνιο, προσφέροντας ειδικές προσφορές και δώρα στους Μαραθωνοδρόμους των 42 χλμ.
- Να διοργανώνονται ειδικές εκδηλώσεις ενδιαφέροντος και να υλοποιούνται πρωτότυπες δράσεις από Ιδρύματα, χώρους Πολιτισμού, Μουσεία, Φεστιβάλ της Αθήνας αλλά και επιχειρήσεις, ειδικά για τον Μαραθώνιο.