Πόσο μακριά θα φτάνατε για ένα μούσλι;

Ενοχλημένοι ήταν αρκετοί συμμετέχοντες στο συνέδριο του FvW που πραγματοποιήθηκε την Παρασκευή στην Αθήνα με την επιμονή του Managing Director της  Studiosus Peter Strub να επικρίνει τις τουριστικές υπηρεσίες στη χώρα μας και εκθειάζοντας τις αντίστοιχες της Τουρκίας.

Μεταξύ άλλων είπε ότι πολλά ξενοδοχεία δεν έχουν γυμναστήριο, ξενοδοχεία πεντάστερα ξεκινούν να σερβίρουν πρωϊνό στις 9 π.μ ενώ χαρακτηριστικό είναι το παράδειγμα που έδωσε με το μούσλι.

Ο κ. Strub είπε ότι εάν στο πρωϊνό μπουφέ του Ελληνικού ξενοδοχείου δεν υπάρχει μούσλι, ο τουρίστας είναι υποχρεωμένος να  περιοριστεί στις επιλογές που του δίνονται. Αντίθετα, στην Τουρκία, ο υπάλληλος του ξενοδοχείου είναι διατεθειμένος να πάει ακόμη και στο supermarket για να βρει το καλύτερο μούσλι για να το προσφέρει στον πελάτη που το ζήτησε.

Στα λεγόμενά του, αντέδρασε ο κ. Ματσίγγος, διευθυντής ξενοδοχείου στη Ρόδο, ο οποίος τόνισε ότι τα περισσότερα ξενοδοχεία στην Ελλάδα παρέχουν πολύ καλές υπηρεσίες σε καλή τιμή. “Δεν συμφωνώ με τον κ. Strub. Έχουμε ανακαινισμένα ξενοδοχεία και οι υπηρεσίες μας δεν υστερούν των τουρκικών” τόνισε ο κ. Ματσίγγος.

Στο περιθώριο του συνεδρίου κι άλλοι εκπρόσωποι Ελληνικών ξενοδοχειακών μονάδων εξέφρασαν έντονα τη δυσαρέσκειά τους προς τα λεγόμενα του Γερμανού ομιλητή, τον οποίο χαρακτήρισαν επιεικώς απαράδεκτο.

Η σύγκριση των τουριστικών υπηρεσιών της Ελλάδας με αυτές της Τουρκίας είναι μία προσφιλής συνήθεια των Γερμανών, από ότι φαίνεται, καθώς και στο πρόσφατο παρελθόν, υπήρξαν ανάλογα δημοσιεύματα στον Γερμανικό Τύπο. Μεγάλος χαμένος από τη σύγκριση αυτή είναι, δυστυχώς, οι Ελληνικές τουριστικές υπηρεσίες.

Η στήλη Οικοτουρίστας ενημερώνεται από ανώνυμες πληροφορίες και καταγγελίες αναγνωστών. Αν θέλετε να στείλετε μήνυμα στη στήλη πατήστε εδώ

Μοιραστείτε τα νέα

Αφήστε μια απάντηση

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.