Πηγή φωτογραφίας: stockvault.net/Jack Moreh
Τις θεμελιώδεις προϋποθέσεις για να κερδηθεί το μεγάλο στοίχημα επιβίωσης, των παραδοσιακών αδειοδοτημένων μορφών φιλοξενίας στην νέα εποχή της ψηφιοποιημένης τουριστικής οικονομίας, των online agents και του sharing economy, υποστήριξε ο πρόεδρος του Ξενοδοχειακού Επιμελητηρίου της Ελλάδας, κ. Γιώργος Τσακίρης, από το βήμα της 6ης Γενικής Συνέλευσης του Επιμελητηρίου:

πρόεδρος του ΞΕΕ
1) η παροχή ποιοτικών, πιστοποιημένων και value for money υπηρεσιών,
2) η εισαγωγή τεχνολογιών αιχμής στην παραγωγή, διάθεση και πώληση των ξενοδοχειακών υπηρεσιών,
3) η διαμόρφωση καινοτόμων ξενοδοχειακών προϊόντων ελκυστικών στα νέα πελατειακά κοινά που σχηματίζονται,
4) η υιοθέτηση πολλών τιμολογιακών προσεγγίσεων του προϊόντος, δηλαδή του multipricing με σεβασμό στο value for money του προϊόντος,
5) η επιθετική διείσδυσή της ξενοδοχίας στο sharing economy και η υιοθέτηση των τεχνολογιών και πρακτικών τους. Η λογική πολλών συνάδελφων που ακόμη και σήμερα αντιμετωπίζουν το φαινόμενο του sharing economy ως «μόδα που θα περάσει», είναι αφελής και πρέπει να εγκαταλειφθεί,
6) η επένδυση σε νέα ταλέντα και στην ψηφιακή κατάρτιση των στελεχών των ξενοδοχείων και
7) η συνεργασία. Μία λέξη ξένη στην κουλτούρα των ξενοδόχων, αλλά νομοτελειακά απαραίτητη στο νέο περιβάλλον που διαμορφώνεται. Οι συνεργασίες μεταξύ επαγγελματιών καταλυματιών, αλλά και γενικά μεταξύ τουριστικών επαγγελματιών για την παροχή κάθετων και ολοκληρωμένων υπηρεσιών στους επισκέπτες μας αποτελούν τη διέξοδο βιωσιμότητας των ξενοδοχειακών επιχειρήσεων και κυρίως των μικρομεσαίων.
Διαβάστε επίσης: Οι προκλήσεις της νέας εποχής στο επίκεντρο της Γενικής Συνέλευσης του Ξενοδοχειακού Επιμελητηρίου