Η εταιρεία Business Coaching Lab – Σύμβουλοι Επιχειρήσεων, σε συνεργασία με την εταιρεία Esteps – Σύμβουλοι e-marketing η οποία εξειδικεύεται σε νέες τεχνικές marketing στο διαδίκτυο διοργανώνουν ένα μοναδικό σεμινάριο το Σάββατο 28 Απριλίου 2012 με θέμα:
Πόσο επιθετική παρουσία έχετε στο διαδίκτυο;
Είτε είστε ιδιοκτήτης μιας μικρής επιχείρησης είτε υπεύθυνος για το τμήμα marketing σε μια εταιρεία, γνωρίζετε ότι οι «παραδοσιακές» μέθοδοι marketing έχουν γίνει λιγότερο αποτελεσματικές. Παραβλέποντας την σωστή εφαρμογή συγκεκριμένων ενεργειών marketing στο διαδίκτυο, χάνετε ένα σημαντικό μέρος από μελλοντικές πωλήσεις. Η εταιρική ή επαγγελματική σας ιστοσελίδα είναι ο πωλητής σας στο διαδίκτυο και αν δεν εμπνέει εμπιστοσύνη στον επισκέπτη της, δύσκολα θα αγοράσει το προϊόν ή την υπηρεσία σας. Είναι επιτακτική ανάγκη στις μέρες μας η κατανόηση των βημάτων για την δημιουργία και την ολοκλήρωση μιας σωστής διαδικτυακής παρουσίας και αποτελεσματικής προώθησης μιας ιστοσελίδας, στοχεύοντας σε αύξηση της επισκεψιμότητας και μετέπειτα σε μεγαλύτερες πωλήσεις. Για να επιτευχθεί αυτό θα πρέπει να ενισχύσετε τους παρακάτω παράγοντες:
- την αύξηση της επισκεψιμότητας της ιστοσελίδας σας
- την αποτελεσματική προώθησή της και
- την μετατροπή των επισκεπτών της σε πελάτες
Σκοπός του σεμιναρίου:
Να κατανοήσουν οι συμμετέχοντες τις νέες τακτικές e-marketing και εφαρμόζοντάς τες βήμα προς βήμα, να βελτιώσουν την παρουσία της επιχείρησής τους στο διαδίκτυο, πετυχαίνοντας ανάπτυξη και γρήγορη απόσβεση των χρημάτων που επένδυσαν για την κατασκευή της ιστοσελίδας τους.
Εισηγητής:
Κονταράκης Δημήτρης, (Msc Marketing, Certified e-marketing Associate) ιδιοκτήτης της εταιρείας Esteps, σύμβουλος e-marketing σε μικρές και μεσαίες επιχειρήσεις, blogger, με εξειδίκευση σε τεχνικές SEO και online promotion. Ενδεικτικά κάποιες από τις εταιρείες που έχει αναλάβει είναι οι Ν. ΑΣΗΜΑΚΟΠΟΥΛΟΣ ΑΒΕΕ – Συστήματα Σκίασης, Οπτικά Avramis, Grefis Holidays, Signature Travel, κ.τ.λ.
Απευθύνεται σε:
Ιδιοκτήτες μικρών και μεσαίων επιχειρήσεων, ελεύθερους επαγγελματίες, κατασκευαστές ιστοσελίδων, στελέχη marketing που θέλουν να εφαρμόσουν πετυχημένες βασικές μεθόδους e-marketing και στρατηγικές σχετικές με το αντικείμενο, φοιτητές.
Θεματικές ενότητες:
- Οι τελευταίες τάσεις στο χώρο του e-marketing σήμερα.
- Ορισμός e-marketing.
- Πλεονεκτήματα του e-marketing σε σχέση με τις “παραδοσιακές” μεθόδους marketing.
- Ποιες είναι οι απαραίτητες ενέργειες για να βελτιστοποιήσετε την ιστοσελίδα σας;
- Τι θα πρέπει να περιλαμβάνει η ιστοσελίδα της επιχείρησής σας για να πουλάει περισσότερο;
- Πώς θα διαφοροποιήσετε την online παρουσία σας από τον ανταγωνισμό;
- Ποιοι είναι οι απαραίτητοι τρόποι για να προωθήσετε αποτελεσματικά την ιστοσελίδα σας;
- Τι είναι το Article marketing;
- 7 ιδέες για την δημιουργία ελκυστικού περιεχομένου στην ιστοσελίδα σας.
- Πώς θα υλοποιήσετε μια στοχευμένη καμπάνια με email marketing;
- Πώς θα αυξήσετε την αποτελεσματικότητα των email σας;
- Πώς προωθείτε την ιστοσελίδα σας μέσω των Social Media;
- Τι είναι το Search Engine Optimization και πώς θα το εφαρμόσετε;
- Πώς θα σας βρίσκουν περισσότεροι υποψήφιοι πελάτες στο διαδίκτυο; (On-page SEO, Off-page SEO).
- Σύγχρονη εταιρική ταυτότητα (QR codes, social media).
- Affiliate Marketing.
- Πώς θα μετατρέψετε τους επισκέπτες της ιστοσελίδας σας σε υποψήφιους πελάτες; Ποια είναι τα απαραίτητα σημεία μετατροπής;
- Πώς να μετράτε και να παρακολουθείτε σωστά τις επιδόσεις της ιστοσελίδας σας (Google Analytics);
- Πώς θα εφαρμόσετε σωστά μια Google Adwords campaign;
Πληροφορίες
- Ημερομηνία: Σάββατο 28 Απριλίου 2012
- Ώρα προσέλευσης: 09:00
- Ώρες διεξαγωγής: 09:30 – 14:30
- Χώρος Διεξαγωγής: Olympia Conference & Seminar Hall (Πριάμου 11 Αγ. Δημήτριος Τ.Κ. 173 43 πλησίον στάσης μετρό Αγ. Δημητρίου)
- Κόστος Συμμετοχής: 160,00 ευρώ (περιλαμβάνεται ο Φ.Π.Α.)
- Early booking (για κρατήσεις μέχρι την Παρασκευή 20/04/2012): 140,00 ευρώ (περιλαμβάνεται ο Φ.Π.Α.).
- Οι πρώτοι 7 συμμετέχοντες θα κερδίσουν μια δωρεάν συμβούλευση διάρκειας μίας ώρας για την αξιολόγηση της ιστοσελίδας τους.
- Οι συμμετέχοντες θα λάβουν πιστοποιητικό παρακολούθησης.
- Περιορισμένος αριθμός θέσεων.