Σεμινάριο Business Coaching Lab: Αποτελεσματικές πωλήσεις σε περίοδο κρίσης

Σεμινάριο με θέμα: “Αποτελεσματικές πωλήσεις σε περίοδο κρίσης”, διοργανώνει η εταιρεία Business Coaching Lab, το Σάββατο 24 Μαρτίου 2012.

Η πρόκληση που αντιμετωπίζουν αυτή την περίοδο οι ιδιοκτήτες επιχειρήσεων καθώς και όσοι δραστηριοποιούνται στις πωλήσεις, είναι η πληθώρα των προσφορών και των εκπτώσεων που παρέχονται απλόχερα στους υποψήφιους πελάτες τους από τον ανταγωνισμό, καθώς και η διαφοροποίηση του τρόπου συμπεριφοράς τους στην διαδικασία της αγοράς ενός προϊόντος ή μιας υπηρεσίας.

Είτε δραστηριοποιήστε στο χονδρεμπόριο, είτε στο λιανεμπόριο οι συνθήκες στην πώληση σήμερα έχουν διαφοροποιηθεί ριζικά. Όποιο κι αν είναι το πιο αποτελεσματικό επιχείρημά σας για να πείσετε ένα πελάτη να αγοράσει από σας, υπάρχει σίγουρα ένας ανταγωνιστής σας, ο οποίος χρησιμοποιεί ένα καλύτερο.

Όσο πιο χαμηλά αναγκάζεστε να ρίξετε την τιμή για να πουλήσετε, είναι πολύ πιθανό κάποιος άλλος να το πουλάει φθηνότερα.

Πώς θα αντιμετωπίσετε με επιτυχία αυτές τις δυσκολίες;
Σκοπός σεμιναρίου: Να κατανοήσετε πλήρως τους νέους κανόνες που ισχύουν στην διαδικασία της πώλησης όπως αυτοί διαμορφώνονται σήμερα, για να ξεπερνάτε με επιτυχία τα εμπόδια και τις αντιρρήσεις και να αυξήσετε τις πωλήσεις σας.

Απευθύνεται σε: Ιδιοκτήτες μικρών και μεσαίων επιχειρήσεων, πωλητές, ελεύθερους επαγγελματίες και σε οποιονδήποτε έρχεται σε επαφή με υποψήφιους πελάτες με προσωπική ή τηλεφωνική επαφή.

Θεματικές Ενότητες:
Α’ Μέρος 09:30′ – 14:00′

Εισηγητής: Μαζαράκης Σέργιος, σύμβουλος επιχειρήσεων, ιδιοκτήτης της εταιρείας BusinessCoaching Lab.

  • Ποιες είναι οι νέες συνθήκες στον χώρο των πωλήσεων σήμερα;
  • Επαναπροσδιορισμός της έννοιας «πώληση».
  • Γιατί οι παραδοσιακοί τρόποι πώλησης δεν έχουν αποτέλεσμα;
  • Τι παραπάνω πρέπει να γνωρίζει ένας πωλητής πέρα από τα οφέλη και τα χαρακτηριστικά του προϊόντος ή της υπηρεσίας που πουλάει;
  • Πώς θα «τοποθετηθείτε» διαφορετικά ως πωλητής, όταν προσεγγίζετε έναν υποψήφιο πελάτη;
  • Ποιο είναι το βασικό τρίγωνο των ανθρωπίνων σχέσεων και ποια η χρήση του στις πωλήσεις;
  • Πώς πουλάμε σε ανθρώπους που βρίσκονται σε διαφορετικές συναισθηματικές καταστάσεις;
  • Ποια είναι η βασική και μοναδική προϋπόθεση στην διαδικασία της πώλησης;
  • Ποια είναι τα βήματα, για να ανακαλύψουμε την πραγματική ανάγκη ενός υποψήφιου πελάτη;
  • Τι είναι πραγματικά οι αντιρρήσεις των υποψήφιων πελατών και πώς τις αξιοποιούμε για να κλείσουμε την πώληση;
  • Ποια είναι τα 5 συγκεκριμένα βήματα της πώλησης;
  • Πώς βρίσκουμε το επιχείρημα αγοράς ενός υποψήφιου πελάτη;
  • Ποιος είναι ο κοινός παρανομαστής του αγοραστικού μας κοινού;
  • Ποια είναι τα 5 λάθη που οδηγούν στην απώλεια μιας πώλησης;
  • Ποια είναι τα 10 απαραίτητα χαρακτηριστικά που θα πρέπει να έχει ένας πωλητής σήμερα;
  • Ποιες είναι οι τεχνικές για να μειώσετε την απώλεια πελατών;
Β’ Μέρος: 14:00′ – 14:30′
Εισηγητής: Αλεξίου Γεώργιος, λογιστής – φοροτέχνης διαχειριστής της εταιρείας ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΣΤΙΚΗ – Γ. Αλεξίου Μ. ΕΠΕ.
 
  • Συνεργασία με εξωτερικούς πωλητές. Τι πρέπει να προσέξετε και τι να αποφύγετε προκειμένου η αμοιβή τους να εκπέσει των κερδών με το μικρότερο δυνατό κόστος για την επιχείρησή σας. Ποιες είναι οι δυνατότητες συνεργασίας; Πλεονεκτήματα και μειονεκτήματα.
  • Πωλήσεις για λογαριασμό τρίτων. Τι πρέπει να προσέξετε προκειμένου να μην φορολογηθείτε διπλά; Παράδειγμα εφαρμογής.
Ημερομηνία: Σάββατο 24 Μαρτίου 2012
Ώρα προσέλευσης: 09:00′
Ώρες διεξαγωγής: 09:30′ – 14:30′
Χώρος Διεξαγωγής: Olympia Conference & Seminar Hall
(Πριάμου 11 Αγ. Δημήτριος Τ.Κ. 173 43 πλησίον στάσης μετρό Αγ. Δημητρίου)
Κόστος Συμμετοχής: 160,00 ευρώ (περιλαμβάνεται ο Φ.Π.Α.)
Early booking (για κρατήσεις μέχρι την Παρασκευή 16/03/2012): 140,00 ευρώ (περιλαμβάνεται ο Φ.Π.Α.)
 
Οι πρώτοι 10 συμμετέχοντες κερδίζουν μια δωρεάν συμβούλευση διάρκειας μίας ώρας με θέμα “Έξυπνες τεχνικές marketing”
Μοιραστείτε τα νέα

Αφήστε μια απάντηση

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.