100% Hotel Workshop Tour: Πάνω από 1800 επισκέπτες σε Ελλάδα και Κύπρο

100hotelshow-workshop-greece-cyprus-2019

Ολοκληρώθηκε το 100% Hotel Workshop Tour προσελκύοντας σημαντικό αριθμό επισκεπτών από ξενοδόχους και Αρχιτέκτονες σε Αθήνα, Θεσσαλονίκη, Κέρκυρα, Ρόδο, Καλαμάτα, Σαντορίνη, Μύκονο και Λεμεσό, αλλάζοντας τα δεδομένα στον τρόπο που αναπτύσσονται τα Boutique Ξενοδοχεία.

Με τελευταίους σταθμούς τη Σαντορίνη, τη Μύκονο και τη Λεμεσό ολοκληρώθηκε το δεύτερο 100% Hotel Workshop Tour, προσελκύοντας πάνω από 1800 επισκέπτες σε 10 σημαντικούς προορισμούς σε Ελλάδα και Κύπρο. Η ταλαντούχα ομάδα ομιλητών, η Hotelier Academy και τα στελέχη της Demand Fairs & Media, διοργανώτριας εταιρείας του 100% Hotel Show, απέσπασαν διθυραμβικά σχόλια από τους επισκέπτες των workshops, αφού οι παρουσιάσεις, καθώς και η διοργάνωση του event, είχαν τα χαρακτηριστικά ενός international θεσμού.

Καλύπτοντας μια εκτενή γκάμα πληροφοριών σχετικά με την ανάπτυξη ενός Boutique Ξενοδοχείου, από την Αρχιτεκτονική Μελέτη μέχρι και το Digital Marketing, η Μαίρη Σφυράκη, ο Ζένιος Ζένιου, ο Δημήτρης Ζέλιος και ο Γιάννης Κουτσόπουλος κάλυψαν συνολικά 88 ώρες παροχής τεχνογνωσίας, με τους επισκέπτες να εντυπωσιάζονται από το πραγματικά υψηλό επίπεδο των πληροφοριών που οι ομιλητές παρουσίασαν. Το ειδικό Set Up του Workshop με την επιμέλεια της Hotelier Academy προκάλεσε ιδιαίτερη αίσθηση, αφού οι παρεμβάσεις του Νίκου Σ. Μοράντη ενίσχυαν τη διαδραστικότητα και την κατανόηση του περιεχομένου, ενώ η σταθερή παρουσία τού διοργανωτή της δράσης, Δημήτρη Αντωνάκου, υπογράμμιζε τη σοβαρή επένδυση του 100% Hotel Show για τη δημιουργία ενός θεσμού που ήρθε να εξελίξει την Ελληνική Ξενοδοχειακή αγορά. 

Με την υποστήριξη όμως σημαντικών στελεχών της εταιρείας Demand Fairs & Media, όπως η Δέσποινα Αυγουστίδου και η Μαρία Μαραγγιανού, το workshop απέκτησε μια εκθεσιακή αίσθηση, εξασφαλίζοντας την παράλληλη παρουσία σημαντικών εταιρειών που έδιναν λύσεις στα ξενοδοχεία που επισκέφθηκαν το event. Η διοργάνωση απέκτησε επίσης και ιδιαίτερα πρακτικό χαρακτήρα, αφού σημαντικοί επαγγελματίες όπως ο κος Πέτρος Δράνιας από τη Vimar, η Νάνσυ Δασκάλου από τη Scent και ο Βάιος Μπλάτζιος από την LG παρουσίασαν Case Studies σε όλη τη διάρκεια του Tour, ενώ ανά προορισμό συμμετείχαν και special guests από δημοφιλείς υπηρεσίες, όπως η IFI, η Europa, η WeRcom, η Imperial Strom και η εταιρεία Κυπριώτης. Σημαντική όμως ήταν και η παρουσία της κυρίας Αιμιλίας Βλάμη, υπεύθυνης του σήματος Boutique Hotel του ΞΕΕ, η οποία ανέλυσε τα δεδομένα που απαιτούνται για την πιστοποίηση των ξενοδοχείων με το νέο σήμα.

Η μεγάλη αυτή παραγωγή του 100% Hotel Show με πάνω από 30 συντελεστές, αποτελεί τη μεγαλύτερη ενέργεια σε επίπεδο εκπαιδευτικής περιοδείας, στο πλαίσιο μιας ιδιωτικής πρωτοβουλίας, και αναμένεται να αποτελέσει σημαντικό σημείο αναφοράς για την εξέλιξη της Ελληνικής Ξενοδοχειακής Αγοράς. Οι ημερομηνίες και οι προορισμοί για το τρίτο 100% Hotel Workshop Tour αναμένεται να ανακοινωθούν στο 100% Hotel Show του Νοεμβρίου, όπου θα αποκαλυφθεί και η νέα θεματολογία.

Τι έγινε στους Προορισμούς σε Ελλάδα και Κύπρο;

Ξεκινώντας από το ειδικό διήμερο event της Αθήνας, το 100% Hotel Workshop Tour απέσπασε ιδιαίτερα θετικά σχόλια, σημειώνοντας διπλασιασμό της επισκεψιμότητάς του σε σχέση με την πρώτη διοργάνωση. Χαρακτηριστικό τού προορισμού αποτέλεσε η παρουσία ξενοδόχων από όλη την Ελλάδα, ενώ αξιοσημείωτη ήταν η ποιότητα και το επίπεδο των επενδύσεων που καταγράφηκαν. Η Θεσσαλονίκη, έχοντας κερδίσει τις εντυπώσεις της πρώτης διοργάνωσης, φέτος επιλέχθηκε για να γίνει το “φόντο” της επίσημης βιντεοσκόπησης του Workshop, στην κατάμεστη αίθουσα του The Met Hotel, όπου το ενδιαφέρον και η προσέλευση των επισκεπτών ξεπέρασαν κάθε προσδοκία. 

Τις εντυπώσεις όμως έκλεψε και η Κέρκυρα, αφού οι επαγγελματίες και η τοπική κοινωνία αγκάλιασαν με θέρμη τον θεσμό, καθώς η αίθουσα παρέμεινε ασφυκτικά γεμάτη από επαγγελματίες με όραμα για την εξέλιξη του προορισμού. Η Ρόδος και η Σαντορίνη παρουσίασαν ένα σταθερό ενδιαφέρον, δείχνοντας όμως ότι η επενδυτική διάθεση των προορισμών είναι σε κατάσταση ηρεμίας, γεγονός που προκάλεσε εντύπωση και προβληματισμό για την επόμενη ημέρα. Στον αντίποδα, η Καλαμάτα έκανε τη διαφορά, με σημαντική προσέλευση και ενδιαφέρον για νέες επενδύσεις, ενώ η Μύκονος διατήρησε τον τίτλο τής πλέον εξελιγμένης αγοράς στην Ελλάδα, με τους ξενοδόχους να εκπλήσσουν με τις upgraded ερωτήσεις τους. Στην κορυφή του ενδιαφέροντος για άλλη μια χρονιά ήταν και η Κρήτη, τόσο στο Ηράκλειο όσο και στα Χανιά, όπου οι ξενοδόχοι απέδειξαν τη μεγάλη αγάπη τους για τον προορισμό αλλά και τη διάθεση να επενδύσουν στην ακόμη μεγαλύτερη εξέλιξη του ξενοδοχειακού προϊόντος.

Η Λεμεσός, ως ο πρώτος σταθμός στην Κύπρο, έδωσε αδιαμφισβήτητα το έναυσμα στη διοργάνωση να εξετάσει ένα ολοκληρωμένο Tour στην Κύπρο για την επόμενη χρονιά, αφού το ενδιαφέρον ήταν ιδιαίτερααυξημένο και οι επισκέπτες επεσήμαναν το υψηλό επίπεδο της διοργάνωσης. Ταυτόχρονα, από την πλευρά των συντελεστών, αίσθηση προκάλεσε το υψηλό επίπεδο αντίληψης του Κυπριακού κοινού, αλλά και η θετική διάθεσή τους για βελτίωση του ξενοδοχειακού τους προϊόντος. 

Τι δείχνουν οι τάσεις στην ξενοδοχειακή ανάπτυξη;

Έχοντας έρθει σε επαφή με ένα σημαντικό κομμάτι νέων επενδύσεων, δεν θα μπορούσαν να απουσιάζουν και κάποιες διαπιστώσεις σε σχέση με την εξέλιξη της ξενοδοχειακής αγοράς, ειδικά στο κομμάτι των Boutique καταλυμάτων. Είναι γεγονός ότι πλέον, οι πιθανοί επενδυτές είναι πιο συνειδητοποιημένοι και αναζητούν ουσιαστικές μεθόδους ανάπτυξης των ξενοδοχείων. Πέρα από το Design και την Αρχιτεκτονική, που αποτελούν ακρογωνιαίο λίθο στη δημιουργία ενός επιτυχημένου ξενοδοχείου, σημαντική ενέργεια δίνεται και στη διαμόρφωση ενός στρατηγικού concept αλλά και αναβαθμισμένων εμπειριών. Άλλωστε και το ειδικό σήμα πιστοποίησης του ΞΕΕ επιβάλλει πλέον στα ξενοδοχεία να έχουν διαφοροποιημένη προσωπικότητα και ξεχωριστές ιστορίες να διηγηθούν.

Αν και αποτελούν ήδη την πιο advanced επιχειρηματική ομάδα της Ελλάδας, οι ξενοδόχοι εξελίσσονται ακόμη περισσότερο και ενισχύουν τον ρόλο τους, αναδεικνυόμενοι στους βασικούς υποστηρικτές της Ελληνικής οικονομίας και αποδεικνύοντας ότι το έργο τους έχει πλέον απτή συνεισφορά στη συνολική εξέλιξη της χώρας. Με το digital marketing να αποτελεί καθημερινό εργαλείο, οι ξενοδόχοι γίνονται ενεργοί προωθητές του Ελληνικού Τουρισμού, ενώ το αναβαθμισμένο service αποτελεί κίνητρο, ώστε ο ταξιδιώτης να επιστρέψει και να ενισχύσει σημαντικά τον τουριστικό μηχανισμό. Προβληματισμό όμως εξακολουθεί να προκαλεί η έλλειψη ενός συνολικού πλάνου, που θα βοηθήσει τον ξενοδόχο να αναπτυχθεί ακόμη περισσότερο και θα ενισχύσει το συνολικό του αποτέλεσμα στην ανάπτυξη της Τουριστικής βιομηχανίας.

Τέλος, αν και οι Βίλες και τα Airbnb καταλύματα έχουν μια σημαντική τάση ανάπτυξης, ο Ξενοδόχος ως ο πλέον έμπειρος επαγγελματίας του Τουρισμού ανακτά και πάλι τα ηνία, διαμορφώνοντας ο ίδιος τις νέες τάσεις στον χώρο της φιλοξενίας στην Ελλάδα. Η επόμενη χρονιά αναμένεται ιδιαίτερα ενδιαφέρουσα, με επίκεντρο περισσότερο την ανάπτυξη των έμψυχων υπηρεσιών και τη βελτίωση του Experience Design, αφού οι υποδομές πλέον έχουν φτάσει σε ένα ικανοποιητικό επίπεδο σε αρκετά καταλύματα.

Μοιραστείτε τα νέα

Αφήστε μια απάντηση

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.