Hotel Price Index 2011: Τα Ελληνικά ξενοδοχεία έριξαν τις τιμές

Χαμηλότερες είναι οι τιμές των δωματίων των ξενοδοχειακών καταλυμάτων στην Ελλάδα το πρώτο εξάμηνο του έτους, σύμφωνα με το νέο Hotel Price Index™ (HPI®) του Hotel.com.

Η οικονομική κρίση, οδήγησε σε μείωση των τιμών των ξενοδοχειακών κλινών στη χώρα μας, όπως εξηγεί η έρευνα ενώ την ίδια στιγμή στην Ευρώπη οι αντίστοιχες τιμές ανέβηκαν κατά 2%.

Από το 2004 που ξεκίνησε να διεξάγεται η συγκεκριμένη έρευνα, οι τιμές των ξενοδοχειακών κλινών στην Ευρώπη αυξήθηκαν συνολικά κατά 5%.

Σε παγκόσμιο επίπεδο, η μέση τιμή ενός δωματίου αυξήθηκε κατά 3 ποσοστιαίες μονάδες κατά το α’ εξάμηνο του 2011. Οι διαφορές από προορισμό σε προορισμό είναι εντονότατες καθώς τα γεγονότα του προηγούμενου διαστήματος επέδρασαν καταλυτικά.

Οι πολιτικές αναταραχές στις χώρες της Βόρειας Αφρικής και της Μέσης Ανατολής οδήγησαν σε κατακόρυφη πτώση των τιμών των ξενοδοχείων, όπως στην Αίγυπτο. Παρόμοια εξέλιξη είχαν και οι τιμές των ξενοδοχείων στην Ιαπωνία, η διαμόρφωση των οποίων καθορίστηκε σε μεγάλο βαθμό από το σεισμό και το τσουνάμι που προκάλεσαν αλυσιδωτά τη διαρροή πυρηνικής ενέργειας από εργοστάσιο στη Φουκουσίμα.

Οι νομισματικές διακυμάνσεις καθώς και η προσφορά δωματίων επηρέασαν επίσης τις τιμές των δωματίων παγκοσμίως παρά το γεγονός ότι η συνολική αύξηση για την υφήλιο από το 2004 ήταν 6%, όπως δείχνει η έρευνα.

Στην Ασία οι τιμές μειώθηκαν κατά 8% αλλά αυξήθηκε σε όλες τις άλλες περιοχές: +4% στη Βόρεια Αμερική, +2% στην Ευρώπη & Λατινική Αμερική και +1% στην Καραϊβική

Η Ελβετία, η Ρωσία, η Βραζιλία, η Σιγκαπούρη και το Ηνωμένο Βασίλειο είναι κατά σειρά οι τοπ πέντε πιο ακριβοί τουριστικοί προορισμοί στον κόσμο.

Η Ελλάδα, ωστόσο, σύμφωνα με την κατάταξη του Hotel Index Price, δεν βρίσκεται ούτε στους πιο ακριβούς αλλά ούτε και στους πιο οικονομικούς προορισμούς στον κόσμο.

Ο κ. David Roche, πρόεδρος του Hotels.com, σχολιάζοντας τα αποτέλεσματα της φετινής έρευνας τόνισε μεταξύ άλλων ότι «η αύξηση της προσφοράς ξενοδοχειακών κλινών λειτουργεί ως φρένο στην αύξηση των τιμών και αποτελεί θετικό σημάδι για τους καταναλωτές»

Μοιραστείτε τα νέα

Αφήστε μια απάντηση

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.