Διαφημίσεις που παραβιάζουν τον κώδικα της δεοντολογίας, που θίγουν τον τουριστικό οργανισμό Thomas Cook, εξετάζει η Ένωση Τουριστικών Πρακτόρων της Μ.Βρετανίας (ΑΒΤΑ).
Σύμφωνα με δημοσιεύματα Βρετανικών εφημερίδων, η ΑΒΤΑ επιβεβαίωσε ότι διερευνά μία διαδικτυακή διαφήμιση της TUI Travel, η οποία τονίζει τις οικονομικές δυσκολίες του Thomas Cook.
Η διαφήμιση της TUI, η οποία προβάλλεται για λογαριασμό της θυγατρικής της, First Choice, έχει τίτλο “Καμία ανησυχία για τον ταξιδιωτικό οργανισμό σας και καμία ανησυχία για το τι δαπανάτε” (“No worries about your holiday company and no worries about what you’re spending.”)
Στη συνέχεια, η διαφήμιση αναφέρει ότι “σε αντίθεση με συγκεκριμένο ταξιδιωτικό οργανισμό που θα μπορούσαμε να αναφέρουμε, δεν χρειάζεται να ανησυχείτε για τον τρόπο που διαχειριζόμαστε την επιχείρησή μας”.
Ο Thomas Cook κατήγγειλε στην ABTA, τη συγκεκριμένη διαφήμιση ως αντιδεοντολογική.
Δεν είναι όμως μόνο η TUI που έσπευσε να επωφεληθεί από τις οικονομικές δυσκολίες του Thomas Cook. Διαφήμιση της Low Cost Holidays χρησιμόποιησε παρόμοια αντιδεοντολογική τακτική, ωστόσο, μετά από αντίδραση του Thomas Cook, αποσύρθηκε και εστάλη απολογητική επιστολή από τον διευθυντή της εταιρείας.
Επίσης, η ΑΒΤΑ, αναφέρει ότι θα εξετάσει και μία έντυπη διαφήμιση της Thomson, παρά το γεγονός ότι η Thomas Cook δεν έχει προβεί σε καμία καταγγελία.
Η TUI, σε ανακοίνωσή της, αναφέρει ότι η συγκεκριμένη διαφήμιση είχε ως στόχο να καθησυχάσει τους πελάτες της ότι η TUI UK & Ireland δεν αντιμετωπίζει οικονομικά προβλήματα. “Στο παρελθόν”, τονίζει ο όμιλος, “υπήρξε σύγχυση του κοινού μεταξύ των εταιρειών μας και των ανταγωνιστών μας, σε παρόμοια θέματα”.