Συνεργασία με τα υπουργεία Μεταφορών και Ανάπτυξης θα έχει σύντομα ο Υφυπουργός Πολιτισμού & Τουρισμού κ. Πέτρος Αλιβιζάτος ώστε να επανενεργοποιηθούν οι σχετικές διαδικασίες για τη λειτουργία του δικτύου των υδροπλάνων στα νησιά του Ιονίου.
Την ανακοίνωση έκανε ο ίδιος ο υφυπουργός, ο οποίος συμμετείχε στη Συνεδρίαση της Ειδικής Μόνιμης Επιτροπής Περιφερειών της Βουλής των Ελλήνων, σήμερα Πέμπτη 22 Δεκεμβρίου 2011, με θέμα της την αναγκαιότητα ύπαρξης μιας ολοκληρωμένης πολιτικής συγκοινωνιών για τη νέα περιφερειακή ανάπτυξη των Ιονίων Νήσων.
Ιδίως για το θέμα των υδροπλάνων για τη συγκοινωνιακή σύνδεση των νησιών του Ιονίου, ο κ. Αλιβιζάτος αναφέρθηκε σε όλη την προεργασία που είχε πραγματοποιηθεί κατά το διάστημα της βουλευτικής θητείας του, αλλά και στα θεσμικά και άλλα προβλήματα που αντιμετώπισε η εταιρεία που για κάποιο διάστημα λειτούργησε αυτό το μέσο. Τόνισε ότι είναι επιτακτική ανάγκη να επανενεργοποιηθούν οι σχετικές διαδικασίες και για το λόγο αυτό θα έχει σύντομα συνεργασία με το Υπουργείο Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων και του Υπουργείου Ανάπτυξης, Ανταγωνιστικότητας και Ναυτιλίας, με τους προϊστάμενους Υπουργούς των οποίων έχει ήδη συζητήσει το θέμα.
Επίσης, στο πλαίσιο της συνεδρίασης, αναφέρθηκε και στην επιδότηση θαλάσσιων άγονων γραμμών στα Ιόνια Νησιά καθώς και στην ανάγκη να υπάρξει αεροπορική σύνδεση της Κέρκυρας με τη Θεσσαλονίκη.
Συγκεκριμένα ανέφερε τα εξής:
Ως προς τις άγονες γραμμές να επιδοτηθεί η λειτουργία θαλάσσιας συγκοινωνίας που θα ξεκινά από την Κέρκυρα και διασυνδέοντας τα Ιόνια Νησιά θα φθάνει στη Ζάκυνθο. Η επιδότηση της γραμμής αυτής κρίνεται απαραίτητη γιατί δεν έχει υπάρξει ενδιαφέρον από τις πλοιοκτήτριες εταιρείες.
Παράλληλα, υποστήριξε ότι είναι επιτακτική ανάγκη η επανενεργοποίηση της ακτοπλοϊκής γραμμής που συνέδεε το Brindisi με την Κέρκυρα, τους Παξούς, την Κεφαλονιά και τη Ζάκυνθο, κάτι που θα ενισχύσει γενικότερα την τουριστική κίνηση προς το Ιόνιο.
Ως προς την αεροπορική σύνδεση των Ιονίων νησιών τόνισε ότι με αεροδρόμιο αναφοράς τη Θεσσαλονίκη, η γραμμή πρέπει να συνδέει την Κέρκυρα, τη Λευκάδα, την Κεφαλονιά και τη Ζάκυνθο με σημαντική αύξηση του αριθμού των δρομολογίων.