Η Ελληνική Γαστρονομία δια-δικτυώνεται και προωθείται παγκοσμίως

zorbabook-screenshot

Ομιλία του ιδρυτή της πρώτης πλατφόρμας δικτύωσης για την ελληνική γαστρονομία, Zorbabook, σε φόρουμ για την ανάπτυξη του ελληνικού γαστρονομικού τουρισμού

Τα κύρια σημεία προσέγγισης του στρατηγικού σχεδιασμού, ώστε να αποκτήσει η ελληνική γαστρονομία τη θέση που της αξίζει στο χαρτοφυλάκιο του ελληνικού τουρισμού, ανέλυσε ο κ. Δημήτρης Παλαιογιάννης, ιδιοκτήτης του Zorbabook, στο Forum για την ανάπτυξη του ελληνικού γαστρονομικού τουρισμού, που διοργάνωσε η Respond on Demand στις 18 Ιανουαρίου 2019 στην Αθήνα.

Αναφέρθηκε στη διαπίστωση ότι όλες οι μορφές τουρισμού είναι αλληλένδετες μεταξύ τους, ανέλυσε τα τέσσερα ερωτήματα που πρέπει να κάνει κανείς πριν προβεί σε οποιοδήποτε ενέργεια και τόνισε τη σημασία ανάπτυξης συνεργασιών και συντονισμού των δράσεων.

Κοινή παραδοχή όλων των συμμετεχόντων στο φόρουμ αποτέλεσε το γεγονός ότι οι ξένοι δεν γνωρίζουν αρκετά για την ιστορία και τον πλούτο της ελληνικής κουζίνας, τις ελληνικές γαστρονομικές παραδόσεις- αναπόσπαστο κομμάτι της ελληνικής φιλοξενίας, την ποικιλία και την ποιότητα των ελληνικών προϊόντων, την ύπαρξη άρτια εκπαιδευμένων σεφ και των καινοτόμων επισιτιστικών επιχειρήσεων καθώς και την ύπαρξη ενός κοινού τόπου όπου μπορούν να βρουν όλες αυτές τις πληροφορίες.

“Από πλευράς μας έχοντας σκεφθεί όλα τα παραπάνω δημιουργήσαμε το Zorbabook και παρέχουμε μια διαδικτυακή στέγη για όλους τους επαγγελματίες παγκοσμίως που εμπλέκονται με την Ελληνική Γαστρονομία.”, τόνισε ο κ. Παλαιογιάννης.

Μέσα από την πλατφόρμα, παραγωγοί ελληνικών προϊόντων, επιχειρηματίες της εστίασης, σεφ και γνώστες του ελληνικού φαγητού μπορούν να δικτυωθούν, να προβληθούν, να κοινοποιούν τις δράσεις τους και να έρθουν σε επαφή απευθείας με το παγκόσμιο καταναλωτικό κοινό.

Πρόκειται για μία νέα πλατφόρμα με ιδιαίτερη δυναμική καθώς στη σύντομη παρουσία του στο διαδίκτυο έχει συγκεντρώσει πάνω από 3,7 εκ. προβολές χρηστών από 1.800 πόλεις   σε 117 χώρες. 

Το Zorbabook συνδυάζει τη δύναμη των μέσων κοινωνικής δικτύωσης με την αποτελεσματικότητα των επιχειρηματικών και εμπορικών εκδηλώσεων δίνοντας στις επιχειρήσεις εστίασης, λιανικής πώλησης και παραγωγής ελληνικών διατροφικών προϊόντων να συμμετέχουν σε μια διαδικτυακή έκθεση 24 ώρες το 24ωρο αυξάνοντας τους πελάτες τους απ’ όλο τον κόσμο.

Στόχος είναι, αυτή η διαδικτυακή κοινότητα να διευκολύνει συνεργασίες μεταξύ των μελών της και να τις υποστηρίξει με δράσεις εντός και εκτός Ελλάδας.

Την παρούσα στιγμή, το Zorbabook έχει καταγράψει πάνω από 1.800 επιχειρήσεις ελληνικής γαστρονομίας ανά τον κόσμο και πάνω από 900 προμηθευτές αυθεντικών ελληνικών προϊόντων ελληνικής διατροφής και εστίασης. Οι περίπου 300 χρήστες που έχουν δημιουργήσει προσωπικά προφίλ στο Zorbabook ανεβάζουν συνταγές, παρακολουθούν τις νέες τάσεις στην ελληνική γαστρονομία και πληροφορούνται τόσο για τα παραδοσιακά όσο και για νέα προϊόντα.

Κλείνοντας την ομιλία του, ο κ. Παλαιογιάννης τόνισε: “Η Ελλάδα είναι ένας μοναδικός και ευλογημένος προορισμός προϊόντων, γεύσεων και εμπειριών. Αυτός είναι και ο λόγος που επέλεξα να παραμείνω εδώ, να ασχοληθώ με το συγκεκριμένο θέμα, να επενδύσω και να δουλέψω δημιουργώντας το Zorbabook για να υποστηρίξω και να βοηθήσω στο να καταφέρουμε όλοι μαζί να κατακτήσουμε τη θέση που αξίζει στον Ελληνικό Γαστρονομικό Τουρισμό και τον Τουρισμό της χώρας μας γενικότερα.”.

Μοιραστείτε τα νέα

Αφήστε μια απάντηση

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.