100% Hotel Show 2015: Μεγαλύτερη η δεύτερη διοργάνωση

hotel-show-2015-press-conference-web

Όλα δείχνουν ότι η φετινή διοργάνωση του 100% Hotel Show, που θα πραγματοποιηθεί από 7-9 Φεβρουαρίου 2015 στο MEC Παιανία, θα σημειώσει μεγάλη επιτυχία ξεπερνώντας την πρώτη έκθεση τόσο σε αριθμούς όσο και στον αριθμό οικονομικών συφωνικών και συνεργασιών που θα αναπτυχθούν είτε άμεσα είτε σε μικρό περιθώριο χρόνου, όπως τονίστηκε σε σχετική συνέντευξη Τύπου.

Στο πλαίσιο της συνέντευξη Τύπου που παραχώρηθηκε από τους διοργανωτές, η κα Μαργαρίτα Μανούσου, υπεύθυνη των εκδηλώσεων και των φιλοξενούμενων επισκεπτών (Hosted Buyers), για την έκθεση 100% Ηotel Show 2015, ενημέρωσε τους παρευρισκόμενους δημοσιογράφους και επιχειρηματίες του ευρύτερου τομέα του τουρισμού, για την πορεία της έκθεσης.

Όπως χαρακτηριστικά είπε, τα ξενοδοχεία της Αθήνας γνωρίζουν τώρα την έκθεση και την υποστηρίζουν είτε με παροχή δωματίων για τη διαμονή των φιλοξενούμενων επισκεπτών είτε με την παροχή άλλων υπηρεσιών υποστήριξης.   Η  Aegean airlines, που είναι και ο πλατινένιος χορηγός, στήριξε σημαντικά τη διοργάνωση με την παροχή των εισιτηρίων για τους hosted buyers.

Τα 10 γραφεία  που εκπροσωπούν οι hosted buyers που έχουν προσκληθεί και θα συμμετάσχουν στο 100% Ηotel Show 2015, είναι ιδιαίτερα σημαντικά και έχουν προσελκύσει το ενδιαφέρον των ξενοδόχων αλλά και των τουριστικών πρακτόρων με τους οποίους έχουν προγραμματιστεί συναντήσεις που θα πραγματοποιηθούν σε ειδικό χώρο στο 100% Ηotel Show 2015.

H Μαργαρίτα Μανούσου συνέχισε αναφερόμενη στις ιδιαίτερα ενδιαφέρουσες εκδηλώσεις που έχουν προγραμματιστεί να πραγματοποιηθούν στο πλαίσιο της έκθεσης.  (www.hotelshow.gr)

Στη συνέχεια ο εμπνευστής  και οργανωτής της έκθεσης, κ. Δημήτρης Αντωνάκος, αναφέρθηκε στην ιδέα και τη φιλοσοφία της έκθεσης που ξεκίνησε με στόχο να καλύψει το κενό πληροφόρησης για τους ξενοδόχους τόσο σε προϊόντα όσο και σε υπηρεσίες που μπορούν να υποστηρίξουν το ελληνικό τουριστικό προϊόν και να ενισχύσουν την εικόνα του στη διεθνή αγορά ενισχύοντας και τις πωλήσεις του, που είναι και το ζητούμενο.

Όπως είπε ο Δημήτρης Αντωνάκος, από την πρώτη διοργάνωση του 2014, σημαντική καινοτομία αποτέλεσε η εκθεσιακή δομή, που αναπτύσσεται σε 6 στάδια-βήματα, οδηγώντας τον επισκέπτη σε ένα ταξίδι στην πορεία ανάπτυξης του ξενοδοχειακού και τουριστικού προϊόντος, ξεκινώντας από την αρχή! Από την απόφαση επένδυσης μέχρι και την τελική τοποθέτηση του προϊόντος στην αγορά. Ο επισκέπτης έχει τη δυνατότατα να περιηγηθεί και να μιλήσει με εταιρείες σε κάθε στάδιο δημιουργίας ενός ξενοδοχείου, αφού η κατανομή των εκθετών γίνεται σύμφωνα με τα βήματα ανάπτυξής του.

Η ουσιαστική όμως καινοτομία του 100% Hotel Show, είναι το γεγονός ότι τοποθετεί τον επισκέπτη, ξενοδόχο-επιχειρηματία-επαγγελματία του τουρισμού, στο επίκεντρο της διοργάνωσης.  Ο επισκέπτης αποτελεί τον πυρήνα της επιτυχίας. Το 100% Hotel Show, έρχεται να καλύψει τις δικές του ανάγκες και στην ενημέρωση και στην επικοινωνία. 

Οι επισκέπτες καταθέτουν τις ανάγκες τους κατά τη διάρκεια, αλλά και πριν από τη διοργάνωση και “υποχρεώνονται” να συμμετάσχουν σε δράσεις, που θα επιλέξουν, με στόχο τη δικτύωση και την επαγγελματική εξέλιξη – ανάπτυξη (Networking και Business Development). Η δικτύωση αυτή δεν αφορά μόνο στις συνέργειες με τους εκθέτες, αλλά και με τους υπόλοιπους επισκέπτες.

Την παρουσίαση έκλεισε ο κ. Νίκος Μοράντης, υπεύθυνος για το marketing της έκθεσης, ο οποίος εξήγησε ότι η επικοινωνία είναι εξαιρετικά στοχευμένη και φαίνεται να έχει φέρει τα ζητούμενα αποτελέσματα.  Αυτό αποδεικνύεται από την ενημέρωση που έχει η αγορά και από το μεγάλο αριθμό των ξενοδόχων, αρχιτεκτόνων και άλλων επαγγελματιών που άπτονται του τουριστικού τομέα που έχουν κάνει επώνυμη εγγραφή στους επισκέπτες της έκθεσης δηλώνοντας το ενδιαφέρον τους να την επισκεφθούν. 

 

Μοιραστείτε τα νέα

Αφήστε μια απάντηση

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.