Αμερικανοί τουρίστες: Οι νεαροί YOLO και οι αποφασιστικοί ταξιδιώτες της τρίτης ηλικίας

Πηγή φωτογραφίας: picjumbo

Συντάκτες: 

Ταξίδια εντός της χώρας προτιμά η πλειονότητα των Αμερικανών τουριστών, σύμφωνα με πρόσφατη έρευνα της Expedia® Media Solutions.

Οι νεότερες γενιές, ωστόσο, είναι πιο πρόθυμες να βγουν εκτός συνόρων, ταξιδεύουν συχνότερα και είναι έτοιμες να πάρουν τα ρίσκα τους ως προς τους προορισμούς που θα επισκεφθούν.

Από την άλλη πλευρά, οι ταξιδιώτες τρίτης ηλικίας (baby boomers) στην Αμερική είναι πιο σίγουροι για τις αποφάσεις τους, δεν σκέφτονται ιδιαίτερα το ποσό που θα δαπανήσουν και πραγματοποιούν τις περισσότερες διανυκτερεύσεις.

Το αεροπλάνο κυριαρχεί των επιλογών των Αμερικανών σε όποια γενιά κι αν βρίσκονται καθώς επίσης και η διαμονή στα ξενοδοχεία.

Το μεγαλύτερο ποσοστό των δαπανών τους είναι για ξενοδοχεία, αεροπορικά εισιτήρια και φαγητό.

Πώς σχεδιάζουν το ταξίδι τους

Οι νεότερες γενιές είναι πιο αναποφάσιστες σε σχέση με τον προορισμό που θα επισκεφθούν σε αντίθεση με τους baby boomers που γνωρίζουν από πριν που θέλουν να πάνε.

Online ταξιδιωτικοί πράκτορες (ΟΤΑ’s) και μηχανές αναζήτησης είναι πλέον οι πιο δημοφιλείς πηγές για σχεδιασμό του ταξιδιού τους και αυτό ισχύει για όλες τις γενιές Αμερικανών.

Αναζητούν τις καλύτερες ταξιδιωτικές προσφορές και την καλύτερη αξία για τα λεφτά τους. Οι millenials περισσότερο από τις άλλες γενιές θα πήγαιναν οπουδήποτε θα τους επέτρεπε να εξορμήσουν στην ύπαιθρο και να συμμετέχουν σε δραστηριότητες καθώς επίσης ενστερνίζονται τη φιλοσοφία του YOLO (You only live once) και είναι διατεθειμένοι να πάρουν ρίσκα και να ταξιδέψουν και σε προορισμούς που δεν είχαν σκεφθεί.

Το facebook είναι το επικρατέστερο μέσο που επηρεάζει τις ταξιδιωτικές αποφάσεις των Αμερικανών με εξαίρεση τους baby boomers που κατά πως φαίνεται δεν επηρεάζονται καθόλου από τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.

Επίσης, οι έξυπνες συσκευές κινητών είναι απαραίτητο εργαλείο για όλες τις γενιές των Αμερικανών καθώς τις χρησιμοποιούν ιδιαίτερα κατά τη διάρκεια του ταξιδιού τους.

Γενιά Ζ: Οι ανοιχτόμυαλοι ταξιδιώτες

Η γενιά Ζ (Generation Z) είναι η νεότερη και περιλαμβάνει ανθρώπους που έχουν γεννηθεί από το 1995 έως το 2012.

Η Αμερικάνικη νεολαία, λοιπόν, αναζητά γνωστούς προορισμούς, είναι ανοιχτόμυαλη, ρωτά τους ντόπιους για οδηγίες και συμβουλές και είναι “οπαδός” της φιλοσοφίας YOLO.

Ταξιδεύουν περίπου 30 ημέρες το χρόνο και παρά το γεγονός ότι υπολογίζουν καλά τις δαπάνες τους, είναι πιο πιθανόν από άλλες γενιές να επισκεφθούν διεθνείς προορισμούς.

Περίπου το 80% αναζητούν υπαίθριες δραστηριότητες. Περισσότεροι από το 1/3 των Αμερικανών της γενιάς αυτής ταξιδεύουν για συναυλίες, φεστιβάλ και αθλητικά γεγονότα.

Δαπανούν περίπου το 25% των τουριστικών τους εξόδων για αεροπορικά ταξίδια ενώ αναζητούν οικονομικότερες λύσεις διαμονής. Δαπανούν λιγότερα σε ξενοδοχεία σε σχέση με τους μεγαλύτερους τους και είναι πιο πιθανόν να στραφούν σε εναλλακτικές μορφές διαμονής.

Περίπου το 90% δήλωσε ότι οι αποφάσεις τους επηρεάζονται από τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης (social media). Το Facebook και το Instagram είναι τα πιο δημοφιλή μέσα επηρεασμού της γενιάς αυτής.

Γενιά Υ ή Millenials: Οι YOLO ταξιδιώτες που προτιμούν το all-inclusive

Η γενιά της χιλιετίας, περιλαμβάνει ανθρώπους που έχουν γεννηθεί από το 1977 έως το 1994.

Οι Αμερικανοί millenials είναι πιο πιθανόν να επηρεαστούν από διαφημίσεις περισσότερο από κάθε άλλη γενιά ενώ πάνω από τους μισούς χρησιμοποιούν online ταξιδιωτικούς πράκτορες για να κάνουν κράτηση του ταξιδιού τους και χρησιμοποιούν τις μηχανές αναζήτησης για πληροφορίες.

Ταξιδεύουν τις περισσότερες ημέρες από κάθε άλλη γενιά Αμερικανών τουριστών (35 ημέρες κάθε χρόνο) ενώ επιλέγουν διαφορετικά είδη ταξιδιών, για χαλάρωση σε μία παραλία ή ένα τουριστικό θέρετρο, για να επισκεφθούν την οικογένειά τους, γι’ αξιοθέατα καθώς και για ρομαντικές εξορμήσεις και αναψυχή.

Όπως και η γενιά Ζ, έτσι και οι Millenials ενστερνίζονται τη φιλοσοφία του YOLO και αναζητούν υπαίθριες δραστηριότητες. Ωστόσο το 83% αναζητά χαλάρωση και all-inclusive πακέτα καθώς επίσης το 75% δήλωσε ότι προτιμά έναν υπνάκο στην παραλία και να ενδώσει σε θεραπείες σπα.

Περίπου το 70% των Αμερικανών millenials δήλωσε ότι έμεινε σε ξενοδοχείο στο πιο πρόσφατο ταξίδι του, ωστόσο, δαπάνησε τα λιγότερα για τη διαμονή του σε σχέση με τις μεγαλύτερες γενιές (Χ και Baby Boomers).

Γενιά Χ (Generation X): Οι οικογενειάρχες ταξιδιώτες

Όσοι έχουν γεννηθεί από το 1966-1977 ανήκουν στη γενιά Χ.

Οι Αμερικανοί της γενιάς Χ ταξιδεύουν λιγότερες μέρες στο χρόνο (26 ημέρες) σε σύγκριση με τις άλλες γενιές, αλλά όταν το κάνουν δαπανούν περισσότερα για ξενοδοχεία (30% του προϋπολογισμού τους), προτιμούν τα ταξίδια χαλάρωσης, τις περιηγήσεις για αξιοθέατα και να επισκεφθούν συγγενείς και φίλους.

Περίπου το 90% των Αμερικανών της γενιάς Χ αναζητούν ταξιδιωτικές προσφορές και λαμβάνουν υπόψη τους τις κριτικές πριν αποφασίσουν για τον προορισμό και τις λεπτομέρειες του ταξιδιού τους. Επίσης, το 88% δήλωσαν ότι οι αποφάσεις τους επηρεάζονται από ενημερωτικό υλικό προορισμών και ταξιδιωτικών επιχειρήσεων.

Baby Boomers: Αποφασιστικοί και με αυτοπεποίθηση

Η γενιά των συνταξιούχων πλέον καθώς σε αυτήν περιλαμβάνονται όσοι έχουν γεννηθεί το διάστημα 1946-1965.

Ταξιδεύουν κατά μέσο όρο 27 ημέρες το χρόνο κυρίως για να επισκεφθούν φίλους και συγγενείς, επομένως ξέρουν από πριν που θέλουν να πάνε και πως.

Οι Baby Boomers δεν σκέφτονται ιδιαίτερα τι ποσό θα δαπανήσουν στις διακοπές τους και όταν δεν πάνε σε φίλους ή συγγενείς, σχεδιάζουν ταξίδια σε προορισμούς με μουσεία, ιστορικές περιοχές, τέχνη και πολιτισμό ενώ αναζητούν συμβουλές από ντόπιους.

Ταυτότητα της Έρευνας: Η ποσοτική έρευνα πραγματοποιήθηκε για λογαριασμό της Expedia Media Solutions στις ΗΠΑ από τις 30 Μαρτίου έως τις 7 Απριλίου 2017 σε δείγμα 1.001 Αμερικανών τουριστών, οι οποίοι είχαν κάνει online κράτηση μέσα στον προηγούμενο χρόνο.