Arabian Market 2012 : Η Θεσσαλονίκη «ρίχνει γέφυρες» στους Άραβες τουρίστες

Θετικά είναι τα μηνύματα από τη συμμετοχή της Ένωσης Ξενοδόχων Θεσσαλονίκης στην τουριστική έκθεση Arabian Market 2012 που πραγματοποιήθηκε από τις 30 Απριλίου ως τις 3 Μαΐου 2012 στο Ντουμπάι, στην οποία η Ένωση συμμετείχε με δικό της σταντ, μαζί με τον Οργανισμό Τουρισμού Θεσσαλονίκης, στο περίπτερο της ελληνικής συμμετοχής του ΕΟΤ.
Αυτό φάνηκε τόσο από τη μεγάλη προσέλευση επισκεπτών, όσο και από τις πολύ καλές εντυπώσεις που άφησε η πόλη στα τοπικά μέσα ενημέρωσης. 

Στη συνέντευξη τύπου που πραγματοποιήθηκε στον εκθεσιακό χώρο με τη συμμετοχή και του Γενικού Γραμματέα του ΕΟΤ κ. Γιώργου Κολέτσου, ο Πρόεδρος του Δ.Σ. της Ένωσης Ξενοδόχων Θεσσαλονίκης και Αντιπρόεδρος του Οργανισμού Τουρισμού Θεσσαλονίκης κ. Αριστοτέλης Θωμόπουλος και ο Γενικός Διευθυντής του Οργανισμού κ. Νίκος Σαπουντζής αναφέρθηκαν στα συγκριτικά πλεονεκτήματα της Θεσσαλονίκης έναντι άλλων ευρωπαϊκών προορισμών.

Κατά τη διάρκεια της παρουσίασης της πόλης σε περίπου είκοσι Άραβες δημοσιογράφους οι οποίοι και έδειξαν ιδιαίτερο ενδιαφέρον για την κουλτούρα, το κλίμα και τις ευκαιρίες που προσφέρει στους τουρίστες η Θεσσαλονίκη, ο κ. Θωμόπουλος έκανε αναδρομή στη μακραίωνη ιστορία των 2.300 χρόνων που κρύβει μέσα της η «νύμφη του Θερμαϊκού» και προκάλεσε το ιδιαίτερο ενδιαφέρον των παρευρισκομένων.

«Η Θεσσαλονίκη είναι μια φιλόξενη πόλη με πολύ μεγάλη ιστορία, που αγκαλιάζει όλους τους λαούς και τους πολιτισμούς και όποιος την επισκέπτεται για πρώτη φορά, επιθυμεί πολύ σύντομα να την ξανασυναντήσει», είπε χαρακτηριστικά ο κ. Θωμόπουλος.

Στη συνέντευξη τύπου παρέστησαν επίσης, ο Πρέσβης της Ελλάδας στα Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα κ. Διονύσιος Ζώης και η Γραμματέας Οικονομικών και Εμπορικών Υποθέσεων κα Φανή Λένου.

Η αντιπροσωπεία της Ένωσης Ξενοδόχων Θεσσαλονίκης είχε επαφές με σημαντικούς tour operators και τουριστικούς πράκτορες που δραστηριοποιούνται στην περιοχή, ενώ είναι χαρακτηριστικό πως το ελληνικό περίπτερο επισκέφθηκαν όχι μόνο επαγγελματίες του τουρισμού από τα Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα, αλλά και από άλλες χώρες του αραβικού Κόλπου όπως Κουβέιτ, Ομάν, Μπαχρέιν, Κατάρ, Σαουδική Αραβία, καθώς και από νέες εν δυνάμει τουριστικές αγορές, όπως Ινδία, Λίβανο, Σρι Λάνκα και Κίνα.

Εκείνο που επισημάνθηκε είναι ότι η Θεσσαλονίκη διαθέτει όλα εκείνα τα χαρακτηριστικά ενός προορισμού που ταιριάζει απόλυτα με το προφίλ των Αράβων τουριστών, οι οποίοι επιλέγουν κυρίως αστικούς προορισμούς με αξιοθέατα και μνημεία, καλή κουζίνα, πολλές επιλογές για διασκέδαση και shopping και μεσογειακό κλίμα.

Η Θεσσαλονίκη συνδέεται με τις χώρες της περιοχής με συχνά αεροπορικά δρομολόγια μέσω Αθηνών και με καθημερινό δρομολόγιο μέσω Κωνσταντινούπολης. Αξίζει να σημειωθεί πως στο πλαίσιο του μνημονίου συναντίληψης και συνεργασίας που συνυπέγραψαν η Ένωση Ξενοδόχων Θεσσαλονίκης και η Turkish Airlines, έγιναν σημαντικές επαφές με Τούρκους τουριστικούς πράκτορες και διερευνήθηκε η δυνατότητα δημιουργίας κοινών τουριστικών πακέτων Θεσσαλονίκης – Κωνσταντινούπολης, εξαιτίας και της εύκολης πρόσβασης για τους Άραβες τουρίστες με τα δρομολόγια των τουρκικών αερογραμμών. Παράλληλα, σε συνεργασία με τα τοπικά γραφεία της Turkish Airlines, αποφασίστηκε η πραγματοποίηση ταξιδιών εξοικείωσης (fam trips) τόσο για τουριστικούς πράκτορες όσο και για δημοσιογράφους. 

Την Ένωση Ξενοδόχων Θεσσαλονίκης εκπροσώπησαν, εκτός από τον Πρόεδρο κ. Θωμόπουλο, ο Αντιπρόεδρος κ. Κωνσταντίνος Αλεξόπουλος, ο Γενικός Γραμματέας κ. Μιχάλης Χρυσοχοΐδης και το Μέλος του Δ.Σ. κα Έβελυν Χριστοπούλου.

Μοιραστείτε τα νέα

Αφήστε μια απάντηση

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.