Arabian Travel Market 2025 – Σημαντικές επαφές του ΕΟΤ στο Ντουμπάι

Συνάντηση Γ.Γ. ΕΟΤ, A. Φιορεντίνου, και της Προέδρου του ΕΟΤ, Ά, Γκερέκου, με τους εκπροσώπους της Air Arabia, Ms Shalini Rajan, head of UAE business unit & Mr Shahjad Naqvi, area manager UAE και τα στελέχη της Fraport Greece Κατερίνα Πολλάτου και Χάρη Φίλο.

Στρατηγικές επαφές με κορυφαίους παράγοντες της τουριστικής αγοράς της Μέσης Ανατολής πραγματοποίησαν στο Ντουμπάι ο Γενικός Γραμματέας του ΕΟΤ, Άνδρέας Φιορεντίνος, και η Πρόεδρος του οργανισμού, Άντζελα Γκερέκου, στο πλαίσιο της συμμετοχής του ΕΟΤ στη Διεθνή Έκθεση Τουρισμού «Arabian Travel Market» (ATM).

Με θέμα «Global Travel: «Developing Tomorrow’s Tourism Through Enhanced Connectivity» και στόχο την ενίσχυση της παγκόσμιας συνεργασίας στον τουρισμό, η φετινή διοργάνωση φιλοξένησε περισσότερους από 2.600 εκθέτες από 161 χώρες, ενώ αναμένεται να ξεπεράσει τις 47.000 συμμετοχές από επαγγελματίες του κλάδου. Ιδιαίτερα έντονη είναι η παρουσία της Ασίας και της Ινδίας, σημειώνοντας αύξηση συμμετοχών από την περσινή διοργάνωση κατά 27% και 41% αντίστοιχα.

Στο ελληνικό περίπτερο συνεκθέτες είναι τουριστικές επιχειρήσεις, αεροπορικές εταιρείες, αεροδρόμια, εταιρείες κρουαζιέρας, start ups και Περιφέρειες της χώρας που δραστηριοποιούνται στη συγκεκριμένη γεωγραφική ζώνη.

Αυξανόμενο το ενδιαφέρον για Ελλάδα στην Arabian Travel Market 2025

Κατά τις επαφές της αντιπροσωπείας του ΕΟΤ, επιβεβαιώθηκε η αυξανόμενη δυναμική της Ελλάδας στη Μέση Ανατολή για τη φετινή τουριστική περίοδο. Συγκεκριμένα:

Με την Qatar Airways συζητήθηκε η αύξηση των αεροπορικών θέσεων από Αυστραλία προς Αθήνα κατά 15%, με προοπτική περαιτέρω ενίσχυσης το 2025, η επέκταση πτήσεων προς ελληνικούς προορισμούς και η πιθανή επανεκκίνηση της γραμμής προς Θεσσαλονίκη.

•Η Air Arabia ενισχύει τη σύνδεση Σάρζα-Αθήνα, προσθέτοντας νέες συχνότητες, προσφέροντας πλέον καθημερινή σύνδεση και εξετάζει επέκταση σε άλλους προορισμούς με τη στήριξη του ΕΟΤ μέσω κοινών δράσεων marketing και δημοσιότητας.

Η Flydubai διατηρεί συνδέσεις με Μύκονο, Σαντορίνη και Κέρκυρα και εξετάζει την επέκταση των πτήσεων πέρα από την καλοκαιρινή περίοδο, καθώς και την προσθήκη νέων προορισμών στην Ελλάδα για το 2026.

Ιδιαίτερη σημασίας ήταν η συνάντηση του κ. Φιορεντίνου με την αεροπορική εταιρεία Emirates, στο πλαίσιο της υφιστάμενης συνεργασίας που διέπεται από Μνημόνιο Συνεργασίας μεταξύ των δύο πλευρών. Στη διάρκεια της συνάντησης, οι δύο πλευρές συμφώνησαν σε ένα στοχευμένο πλέγμα δράσεων προβολής με σκοπό την ενίσχυση του year round δρομολογίου της εταιρείας προς την Αμερική, στις αγορές της Ιαπωνίας και της Κίνας (Shenzhen), οι οποίες παρουσιάζουν έντονη δυναμική, καθώς και στην Αυστραλία, για την οποία η συνδεσιμότητα με την Ελλάδα ενισχύεται σημαντικά κατά την καλοκαιρινή περίοδο, ανταποκρινόμενη στη διαρκώς αυξανόμενη ζήτηση.

Οι δράσεις αυτές επιβεβαιώνουν τη διαρκώς ενισχυόμενη θέση της Ελλάδας ως δημοφιλή προορισμό στην αγορά της Μέσης Ανατολής, με τον ΕΟΤ να διαδαματίζει καθοριστικό ρόλο στην ενίσχυση των τουριστικών ροών μέσω στοχευμένων συνεργειών και ενεργειών προβολής.

Μοιραστείτε τα νέα

Αφήστε μια απάντηση

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.