Athens Convention Bureau: Η Αθήνα επανατοποθετείται στην Αμερικανική Αγορά!

Με απόλυτη επιτυχία ολοκληρώθηκε την Παρασκευή 10 Μαΐου 2012, το πενθήμερο ταξίδι εξοικείωσης (fam trip) στην Αθήνα, δέκα διακεκριμένων επαγγελματιών και δημοσιογράφων της αγοράς Συνεδρίων, Εταιρικών Συναντήσεων και Ταξιδιών Κινήτρων από τις ΗΠΑ και τον Καναδά.

Το ταξίδι διοργανώθηκε από το Γραφείο Συνεδρίων (Athens Convention Bureau) της Εταιρείας Ανάπτυξης και Τουριστικής Προβολής του Δήμου Αθηναίων και υλοποιήθηκε σε συνεργασία με τον Διεθνή Αερολιμένα Αθηνών “Ελ. Βενιζέλος” και τα Μέλη του ACB, στο πλαίσιο της στρατηγικής του Δήμου Αθηναίων για την αποκατάσταση της εικόνας και της φήμης της πόλης σε σημαντικές τουριστικές αγορές.

Στην ομάδα των Αμερικανών επαγγελματιών συμμετείχαν, στελέχη σε θέσεις- κλειδιά (decision makers) μεγάλων διεθνών επιστημονικών ή άλλων φορέων που εδρεύουν στις ΗΠΑ οι οποίοι οργανώνουν μεγάλο αριθμό συνεδρίων διαφόρων μεγεθών, αντικειμένων και ποιοτικών βαθμίδων κάθε χρόνο διεθνώς, ανώτατα στελέχη εταιρειών που ειδικεύονται στη διοργάνωση συνεδρίων, συναντήσεων και ταξιδιών κινήτρων με πελατολόγιο που περιλαμβάνει από διεθνείς επιστημονικούς φορείς και πολυεθνικές εταιρείες, μέχρι αμερικανικές εταιρείες και συνδέσμους, καθώς και δημοσιογράφοι ειδικού τύπου.

Η ομάδα επελέγη σε συνεργασία με την καθιερωμένη αμερικανική εταιρεία marketing και δημοσίων σχέσεων Marketing Challenges International, ύστερα από ειδική διαδικασία αρκετών εβδομάδων.

Κατά τη διάρκεια της διαμονής τους στην Αθήνα, οι προσκεκλημένοι του Athens Convention Bureau επισκέφθηκαν βασικές συνεδριακές υποδομές της πόλης – συνεδριακούς χώρους, χώρους εκδηλώσεων και ξενοδοχεία – ξεναγήθηκαν σε σημαντικά ιστορικά αξιοθέατα και περιηγήθηκαν σε κεντρικές περιοχές.

Είχαν επίσης την ευκαιρία να δοκιμάσουν αρκετές διαφορετικές εκδοχές της παραδοσιακής και της σύγχρονης ελληνικής κουζίνας αλλά και να απολαύσουν ξεχωριστές εμπειρίες που μπορεί να προσφέρει η Αθήνα, όπως ιστιοπλοΐα στον Αργοσαρωνικό, οινογνωσία στην Παιανία, βόλτα με Limousine Bus και ηλιοβασίλεμα με φόντο τον ιερό βράχο της Ακρόπολης. 

Επιπρόσθετα, συναντήθηκαν με επιχειρηματίες και στελέχη επιχειρήσεων της ελληνικής αγοράς διοργανωτών συνεδρίων και εκδηλώσεων (PCOs-DMCs), Μελών του Athens Convention Bureau όπου και συζήτησαν τρόπους μελλοντικής συνεργασίας. 

Σύμφωνα με τον Δήμαρχο Αθηναίων Γιώργο Καμίνη «Στόχος του fam trip ήταν να δείξει την πραγματική και πολυδιάστατη εικόνα της Αθήνας, ως προορισμού συνεδρίων εταιρικών συναντήσεων, ταξιδιών κινήτρων και κάθε άλλης μορφής διοργάνωσης. Ενός προορισμού ασφαλούς και φιλικού προς κάθε επισκέπτη του». Παράλληλα, ο πρόεδρος της Εταιρείας Ανάπτυξης και Τουριστικής Προβολής Αθηνών Γιώργος Μπρούλιας επισήμανε ότι «Το Athens Convention Bureau, μένει πιστό στο marketing plan που έχει εκπονήσει, και σχεδιάζει και άλλα ταξίδια εξοικείωσης, αρχής γενομένης από το Φθινόπωρο».

Ο βαθμός ικανοποίησης των προσκεκλημένων του ACB, κατά δήλωσή τους, ήταν εξαιρετικά υψηλός και δεν θα μείνει στις εντυπώσεις. Εξέφρασαν τη βεβαιότητα ότι για αρκετές από τις διοργανώσεις που προγραμματίζουν για τα επόμενα χρόνια, η Αθήνα θα επιλεγεί ως προορισμός διεξαγωγής τους.

Στην επιτυχία του συγκεκριμένου ταξιδιού συνεισέφεραν σημαντικά o Διεθνής Αερολιμένας Αθηνών “Ελ. Βενιζέλος” και πολλά από τα Μέλη του Athens Convention Bureau παρέχοντας δωρεάν διαμονή και γεύματα στους επισκέπτες.

Μοιραστείτε τα νέα

Αφήστε μια απάντηση

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.