Ασύστολα ψεύδη τα όσα ισχυρίζεται η Nel Lines στην ανακοίνωσή της, χαρακτήρισε ο κ. Διονύσης Θεοδωράτος, Εμπορικός Διευθυντής της Blue Star Ferries, μιλώντας στο Tourism Press.
Προηγήθηκε ανακοίνωση της NEL lines προς τον Τύπο, που έκανε λόγο για μονοπωλιακές και εκβιαστικές πρακτικές της Blue Star Ferries.
Όπως τόνισε ο κ. Θεοδωράτος, “η NEL lines σκοπίμως αποκρύπτει ότι έχει δραστηριοποιηθεί στα Δωδεκάννησα και κατέχει το 30% της αγοράς (μεταφορά φορτηγών) και το 27% των δρομολογίων. Από μόνη της αποφάσισε να φύγει από τη συγκεκριμένη γραμμή καθώς θα μπορούσε να έχει δηλώσει τα δρομολόγιά της από την 1η Ιανουαρίου στο Συμβούλιο Ακτοπλοϊκών Συγκοινωνιών (ΣΑΣ), γεγονός που δεν έπραξε.”
Ο κ. Θεοδωράτος, τόνισε ότι η Blue Star Ferries δεν είναι αντίθετη με τη δρομολόγηση των πλοίων της NEL lines και κάθε άλλης εταιρείας στα Δωδεκάνησσα. Αντιδρά, ωστόσο, στην τακτική της εν λόγω εταιρείας να αποφεύγει να δραστηριοποιείται και τους 10 μήνες το χρόνο, όπως προβλέπεται για να μην επωμίζεται το κόστος των περιόδων χαμηλής κίνησης.
Επίσης, ο Εμπορικός Διευθυντής της Blue Star Ferries, τόνισε ότι η NEL lines ψεύδεται ακόμη και για τα στοιχεία που αναφέρει για τις άλλες εταιρείες όπως για παράδειγμα το Νήσος Ρόδος της Hellenic Seaways που δραστηριοποιείται στη γραμμή των Δωδεκανήσσων, έχει μερίδιο αγοράς 20% και πραγματοποιεί το 17% των δρομολογίων.
Επίσης, όσον αφορά τους ισχυρισμούς της NEL για “εκβιασμό στους μεταφορείς να υπογράφουν συμβόλαια αποκλειστικής μεταφοράς με τα πλοία της” Blue Star Ferries, ο κ. Θεοδωράτος τονίζει ότι η εταιρεία εδώ και χρόνια έχει αποκλειστικές συμφωνίες με εταιρείες μεταφορών με σταθερό ναύλο για 3-5 χρόνια.
“Η Nel Lines,προσπαθεί να δημιουργήσει εντυπώσεις, φορτώνοντας τα λάθη στη στρατηγική της σε άλλους”, κατέληξε στις δηλώσεις του ο κ. Θεοδωράτος.
Η Blue Star Ferries έχει απευθυνθεί στις αρμόδιες νομικές υπηρεσίες και εξετάζει το ενδεχόμενο να κινηθεί νομικά.