BTPF: Ένας θεσμός με στόχευση…γεμάτος Τουρισμό και Ελλάδα

Άποψη από τα B2B στην BTPF 2017

Τελευταία Ενημέρωση: 
03/11/2017
Συντάκτες: 

Περισσότερες από 1500 επιχειρηματικές συναντήσεις πραγματοποιήθηκαν στο πλαίσιο του 5ου Business Travel Professionals Forum που διοργανώθηκε από τη SWOT, την 1η Νοεμβρίου 2017  στο Κέντρο Πολιτισμού του Ιδρύματος Σταύρος Νιάρχος.

Στην εκδήλωση συμμετείχαν 35 ξενοδοχειακές μονάδες, όπου μέσα σε 8 ώρες πραγματοποίησαν περισσότερες από 1500 συναντήσεις, με 121 ταξιδιωτικά γραφεία από όλη την Ελλάδα, 30 επιλεγμένους Hosted Buyers, από τη Μέση Ανατολή και την Κεντρική Ευρώπη, καθώς και 102 εκπροσώπους εμπορικών εταιρειών, από όλους τους κλάδους επιχειρήσεων. 

Τον θεσμό, τίμησε με την παρουσία του και χαιρέτησε ο Τομεάρχης Τουρισμού της Νέας Δημοκρατίας, κος. Μάνος Κόνσολας, ο οποίος επισήμανε τη σημαντικότητα των B2B συναντήσεων, μέσα από το BTPF, για τις επιχειρήσεις του τουρισμού και την ανάδειξη του επαγγελματικού τουρισμού προς την Ελλάδα, με στόχο την ακόμα μεγαλύτερη προσέλκυση συνεργασιών από τη Διεθνή αγορά.


Ο κ. Γιώργος Κωνσταντινίδης, Διευθύνων Σύμβουλος της SWOT.

Ο Διευθύνων Σύμβουλος της SWOT κος. Γιώργος Κωνσταντινίδης, στην εναρκτήρια ομιλία του, δήλωσε:

«Η τουριστική χρόνια το 2017, έως σήμερα, καταγράφεται εξαιρετική για την Ελλάδα, τόσο σε επίπεδο επισκεπτών, όσο και σε επίπεδο τζίρου συναλλαγών. Το 2018 διαφαίνεται ακόμα καλύτερο. Το BTPF 2017, ως η αφετηρία των τουριστικών events στη χώρα μας, δίνει το έναυσμα να ξεκινήσουμε όλοι μαζί έναν αγώνα δρόμου επαφών και ανάπτυξης συνεργασιών, από και προς όλο τον πλανήτη με προορισμό…την Ελλάδα μας.»

Χαιρετισμούς απηύθυναν επίσης, ο κος. Παναγιώτης Ποδηματάς, ως Αντιπρόεδρος του HAPCO, αλλά και εκ των Επίσημων Χορηγών της Διοργάνωσης με την εταιρεία PODIMATAS AUDIOVISUAL, ο Εμπορικός Διευθυντής της εταιρείας παροχής ηλεκτρικού ρεύματος VOLTERRA (Επίσημος Χορηγός) κος. Γ. Παπαγεωργίου και ο Διευθύνων Σύμβουλος του TORNOS NEWS, κος. Γ. Γιαννακάκης. Όλοι εκθείασαν την αποτελεσματικότητα και την άρτια οργανωμένη εκδήλωση από τη SWOT, που δίνει ώθηση για ακόμη μεγαλύτερη ανάπτυξη του θεσμού.

Η SWOT έχοντας μπει πλέον στον 5ο χρόνο λειτουργίας της έχει καταφέρει να παγιωθεί στον χώρο του τουρισμού ως ένας ακέραιος συνεργάτης μεγάλων τουριστικών επιχειρήσεων και οργανισμών, με εξαιρετική διείσδυση στην αγορά.