Μεγάλο ενδιαφέρον για το 4ο Travel Trade Athens 2016

TTA2016

Το έντονο ενδιαφέρον ξένων και Ελλήνων επαγγελματιών και στελεχών τουριστικών επιχειρήσεων προσελκύει το 4ο Travel Trade Athens 2016, η κορυφαία επαγγελματική διοργάνωση-θεσμός του δήμου Αθηναίων για την προβολή της Αθήνας στην παγκόσμια τουριστική και συνεδριακή αγορά.

Το 4ο Travel Trade Athens 2016 διοργανώνεται στις 2 και 3 Οκτωβρίου, στο ξενοδοχείο«Μεγάλη Βρεταννία» από την Εταιρία Ανάπτυξης και Τουριστικής Προβολής του Δήμου Αθηναίων (ΕΑΤΑ), μέσω του Athens Convention and Visitors Bureau (ACVB) και σε συνεργασία με τον Σύνδεσμο Tour Operators Ευρώπης (European Tour OperatorsAssociation-ETOA).

Η 4η διοργάνωση του Travel Trade Athens  θα φιλοξενήσει πάνω από 95 εκπροσώπους Tour Operators, τουριστικών γραφείων και επιχειρήσεων, διοργανωτές συνεδρίων και εκδηλώσεων καθώς και διακεκριμένους δημοσιογράφους ειδικότερα του συνεδριακού Τουρισμού, κυρίως από την Ευρώπη και τη Β. Αμερική, αλλά και από άλλες περιοχές του κόσμου.

Ήδη, έχει εξασφαλιστεί η συμμετοχή περισσότερων από 60 επιλεγμένων hosted buyers και δημοσιογράφων ενώ πάνω από 90 προμηθευτές, από όλο το φάσμα της τουριστικής αγοράς, έχουν εγγραφεί για να συμμετάσχουν στο workshop.   

Ιδιαίτερη βαρύτητα δίνεται φέτος στο σκέλος που αφορά στην αγορά συνεδρίων εταιρικών συναντήσεων και ταξιδιών κινήτρων (MICE). Προς αυτήν την κατεύθυνση, πέραν του ειδικού προγράμματος που σχεδιάζεται για τους συμμετέχοντες, η ΕΑΤΑ και το ACVB προχώρησαν σε συμφωνία με την Conference & Travel Publications – CAT (εκδότριας, μεταξύ άλλων, των διεθνούς κύρους εντύπων Meetings & Incentive Travel και Association MeetingsInternational) με στόχο την εξασφάλιση της συμμετοχής ως και 20 κορυφαίων MICE buyers.  

Πρωταρχικός σκοπός της σειράς των διοργανώσεων Travel Trade Athens είναι η ανάπτυξη συνεργασιών των τουριστικών επιχειρήσεων και επαγγελματιών του ελληνικού τουρισμού με τη διεθνή τουριστική αγορά καθώς και να παρουσιαστεί στους συμμετέχοντες ξένους επαγγελματίες, το τουριστικό προϊόν της Αθήνας.

Το επαγγελματικό workshop πλαισιώνεται από ένα ειδικά σχεδιασμένο πρόγραμμα περιηγήσεων και επισκέψεων σε σημεία και χώρους ενδιαφέροντος της Αθήνας. Κύριος στόχος του προγράμματος περιήγησης ήταν να αποκομίσουν οι ξένοι επαγγελματίες  μία όσο το δυνατόν πιο σφαιρική εμπειρία του προορισμού Αθήνα και να αναδειχθεί το μεγάλο φάσμα επιλογών και υπηρεσιών που μπορεί να προσφέρει ο προορισμός – μια ολοκληρωμένη, δηλαδή, και αυθεντική εμπειρία για το τί προσφέρει η Αθήνα στον επισκέπτη της.

Ειδικότερα, η δομή του Travel Trade Athens 2016 περιλαμβάνει: 

-Τριήμερη φιλοξενία των ξένων επαγγελματιών και παράλληλη διενέργεια περιηγήσεων και επισκέψεων εργασίας, με σκοπό την παρουσίαση του χαρτοφυλακίου τουριστικών προϊόντων και των ανταγωνιστικών πλεονεκτημάτων της μητροπολιτικής Αθήνας ως τουριστικού προορισμού.

– Διαδικασία προκαθορισμένων συναντήσεων υπό μορφή rotation με εγγυημένο ελάχιστο αριθμό ραντεβού, μεταξύ των συμμετεχόντων.

– Διοργάνωση ειδικής πληροφοριακής επιμορφωτικής ενότητας

– Ευκαιρίες δικτύωσης κατά τη διάρκεια παράλληλων εκδηλώσεων

Υπενθυμίζεται ότι κατά τη διάρκεια των τριών προηγούμενων workshop (2013 – 2015)πραγματοποιήθηκαν συνολικά περισσότερες από 6.000 συναντήσεις μεταξύ των hosted buyers και επιχειρήσεων της Μητροπολιτικής Αθήνας και της Ελλάδας γενικότερα, ενώ φιλοξενήθηκαν συνολικά περίπου 200 αγοραστές (Buyers) από 30 χώρες.

Το 4ο Travel Trade Athens, διοργανώνεται υπό την Αιγίδα του Υπουργείου Οικονομίας, Ανάπτυξης και Τουρισμού με την υποστήριξη του Παγκόσμιου Οργανισμού Τουρισμού (UNWTO), του Ξενοδοχειακού Επιμελητηρίου Ελλάδος, του Συνδέσμου Ελληνικών Τουριστικών Επιχειρήσεων, της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Ξενοδόχων, του Συνδέσμου Ελληνικών Τουριστικών & Ταξιδιωτικών Γραφείων, της Ομοσπονδίας Ελληνικών Συνδέσμων Γραφείων Ταξιδιών και Τουρισμού, της Γενικής Πανελλαδικής Ομοσπονδίας Επιχειρήσεων Τουρισμού και της Ένωσης Ξενοδόχων Αθηνών, Αττικής και Αργοσαρωνικού.

«Diamond» Χορηγοί της φετινής διοργάνωσης είναι η Aegean Airlines και η Visa, «Platinum» Χορηγοί o Διεθνής Αερολιμένας Αθηνών και ο ΕΟΤ και «Gold» Χορηγός η KLM-Air France.

Χορηγοί και υποστηρικτές των FAM trips, μέχρι σήμερα, είναι το Σωματείο Διπλωματούχων Ξεναγών, οι εταιρείες Big Olive, City Walks, Key Tours, Beyond Athens, Αthens Walking Tour, Meliartos, τα εστιατόρια Χύτρα και Fuga, η Λίμνη Βουλιαγμένης, καθώς και το Εθνικό Μουσείο Σύγχρονης Τέχνης, η Στέγη Τεχνών & Γραμμάτων  Ίδρυμα Ωνάση και το Κέντρο Πολιτισμού  Ίδρυμα Σταύρος Νιάρχος.

Χορηγοί επικοινωνίας είναι οι GTP – Greek Travel Pages, Hellenic Traveling Internet, Hotel & Restaurant, Χρήμα & Τουρισμός, MICE & More, Tourism Today, Tourism Press, Τουριστική Αγορά, Tornos News, Τravel Daily News, Travelling News.

Επισημαίνεται ότι λόγω του μεγάλου ενδιαφέροντος, οι διαθέσιμες ευκαιρίες προβολής που προσφέρονται μέσω του Χορηγικού Προγράμματος της διοργάνωσης, εξαντλούνται, και όσοι ενδιαφέρονται για τις υπάρχουσες επιλογές και για περισσότερες πληροφορίες μπορούν να ενημερωθούν σχετικά στην επίσημη ιστοσελίδα της διοργάνωσης .

Το εκτελεστικό μέρος της διοργάνωσης έχει αναλάβει η εταιρεία Choose.

Για περισσότερες πληροφορίες και εγγραφές για το Travel Trade Athens 2016 μπορείτε να επισκεφθείτε το www.traveltradeathens.gr .

Μοιραστείτε τα νέα

Αφήστε μια απάντηση

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.