Η δεύτερη σειρά workshops της διοργάνωσης «E-Tourism Seminar Roadshow» για τουριστικές επιχειρήσεις και μεμονωμένους επαγγελματίες του τουρισμού πραγματοποιήθηκε σε Θεσσαλονίκη και Ρόδο, με συμμετοχή σημαντικών στελεχών και εκπροσώπων του τουρισμού από τις δύο πόλεις καθώς και τις ευρύτερες περιοχές.
Συγκεκριμένα, η διοργάνωση της Θεσσαλονίκης πραγματοποιήθηκε στο εκθεσιακό κέντρο Helexpo, υπό την αιγίδα του Δήμου Θεσσαλονίκης, με την υποστήριξη της Ένωσης Ξενοδοχείων Χαλκιδικής και της Helexpo και σε συνεργασία με την Ένωση Ξενοδόχων Θεσσαλονίκης, ενώ η εκδήλωση στη Ρόδο πραγματοποιήθηκε στο Επιμελητήριο Δωδεκανήσου, με την υποστήριξη του Επιμελητηρίου Δωδεκανήσου και του Rodos Palace.
Το πρόγραμμα παρουσίασε μια σειρά από εύχρηστα εργαλεία και πρακτικές εφαρμογές ψηφιακού τουρισμού ειδικά διαμορφωμένα για στελέχη ελληνικών ξενοδοχειακών & τουριστικών επιχειρήσεων.
Τις διοργανώσεις πλαισίωσαν κορυφαίοι ειδικοί του τουρισμού και των ψηφιακών εφαρμογών όπως ο Damian Cook και η Zeina Rifai απο την E-Tourism Frontiers, o Μartin Schobert (επι σειρά ετών επικεφαλής του R&D του Austrian Tourism Board/CEO της Turismus Design), η Tinkara Pavlovcic (Head of E-Business του Slovenian Tourism Board), η Karen Plumb (Senior Director – Sales & Business Listings της Trip Advisor), η Χαρά Γεωργιάδου (Country Manager της Trivago) καθώς επίσης και ομιλητές από την Expedia και την ATCOM. Τα σεμινάρια ολοκληρώθηκαν με ενημερωτική ενότητα του IFITT GR Chapter από τον Πρόεδρο κ. Δημήτρη Σερίφη.
Τα σεμινάρια πραγματοποιούνται από την εταιρεία συμβούλων τουρισμού abouTourism Destination Consultants σε συνεργασία με τη διεθνή εταιρεία σεμιναρίων ψηφιακού τουρισμού E-Tourism Frontiers.
Ο κ. Μανόλης Ψαρρός, Δ/νων Σύμβουλος της AbouTourism ανέφερε σχετικά με τη σημασία των σεμιναρίων ότι ”με το σεμινάριο της Ρόδου ολοκληρώνεται επιτυχώς ο πρώτος κύκλος των σεμιναρίων. Σκοπός μας είναι η διοργάνωση του κύκλου σε ετήσια βάση και η περαιτέρω διεύρυνση του μέσω της ένταξης προορισμών από την Πελοπόννησο, τις Κυκλάδες και τα Επτάνησα. Το διαδίκτυο και τα ψηφιακά μέσα επαναπροσδιορίζουν τη συνολική λειτουργία του τουριστικού τομέα και διαμορφώνουν πλέον όλα τα στάδια της τουριστικής εμπειρίας και κατ’επέκταση της στρατηγικής ενός προορισμού ή μιας επιχείρησης. Ο Ελληνικός τουριστικός τομέας χρειάζεται εξειδικευμένη γνώση και πρακτικά εργαλεία για να ανταποκριθεί στις προοπτικές και τις προκλήσεις που παρουσιάζονται μέσα από την τεχνολογία και τα σεμινάρια αυτά είναι σχεδιασμένα ώστε να ανταποκρίνονται ακριβώς σε αυτή την ανάγκη της αγοράς. Επόμενος σταθμός μας η Αθήνα περί τα μέσα Οκτωβρίου”.