Επαγγελματικά Ταξίδια: Τι δυσκολεύει όσους ταξιδεύουν για δουλειές

time-pixabay_640

Ο χρόνος που περνούν στη μετακίνησή τους, είναι μακράν η μεγαλύτερη πρόκληση που αντιμετωπίζουν όσοι ταξιδεύουν για δουλειές, σύμφωνα με έρευνα του Ιδρύματος του Παγκόσμιου Συνδέσμου για τα Επαγγελματικά Ταξίδια (Global Business Travel Association -GBTA Foundation) σε συνεργασία με την Sabre.

Η έρευνα πραγματοποιήθηκε σε Βορειο-Αμερικανούς, Ευρωπαίους, Ασιάτες και Λατινο-Αμερικανούς που ταξιδεύουν για δουλειές και έχει ως στόχο να βοηθήσει τις επιχειρήσεις να βελτιώσουν τις υπηρεσίες τους για να παρέχουν στους πελάτες τους τις καλύτερες δυνατές εμπειρίες κατά τη διάρκεια των ταξιδιών τους.

Το βασικότερο συμπέρασμα της έρευνας είναι ότι οι επαγγελματίες που ταξιδεύουν για δουλειές στην πλειονότητά τους απάντησαν ότι δεν θέλουν να δαπανούν πολύ χρόνο στις μετακινήσεις τους. 

Στο πλαίσιο αυτό κινούνται και οι υπόλοιπες προκλήσεις που δυσκολεύουν τους ταξιδιώτες, όπως:

  1. οι στάσεις,
  2. οι αεροπορικές πτήσεις με ενδιάμεσους σταθμούς όπου θα πρέπει ν’ αλλάξουν αεροπλάνο,
  3. το επαγγελματικό περιβάλλον ενώ ταξιδεύουν,
  4. να ετοιμάσουν μία αναφορά δαπανών,
  5. να εργάζονται μακριά από το γραφείο,
  6. οι αλλαγές στη διαμονή κατά τη διάρκεια του ταξιδιού τους,
  7. τα γεύματα,
  8. η προετοιμασία του ταξιδιού,
  9. ο απολογισμός του ταξιδιού,
  10. Η εμπειρία κράτησης αεροπορικών εισιτηρίων ή τραίνου,
  11. η εμπειρία κράτησης διαμονής.

Τα επαγγελματικά ταξίδια μπορεί να επηρεάσουν το επίπεδο ικανοποίησης των εργαζομένων για τη δουλειά τους και την επιχείρηση που εργαζόνται, σύμφωνα με τις απαντήσεις του 79% των ερωτηθέντων. Μάλιστα, σύμφωνα με την έρευνα, σχεδόν τρεις στους πέντε (59%) ανέφερεραν ότι η ταξιδιωτική πολιτική μιας εταιρείας είναι ένας σημαντικός παράγοντας για την επιλογή εργοδότη. Επιπλέον, η συντριπτική πλειονότητα των ταξιδιωτών (84%) λένε ότι η ποιότητα της επαγγελματικής τους εμπειρίας επηρεάζει τα επιχειρησιακά τους αποτελέσματα.

Ποια στοιχεία βελτιώνουν την εμπερία των επαγγελματικών ταξιδιών;

Τα άνετα και βολικά ξενοδοχεία βρίσκονται στην πρώτη θέση της λίστας με τους παράγοντες που θα βελτιώνουν την εμπειρία όσων ταξιδεύουν για δουλειές. Άλλοι παράγοντες είναι οι απευθείας πτήσεις και ευελίξια σε θέματα κρατήσεων και πληρωμής για μεγάλα ταξίδια.

Επίσης, όσοι ταξιδεύουν για δουλειές, συχνά, επιλέγουν υπηρεσίες όπως Wi-fi σε αεροπλάνο ή τραίνο, υψηλής ταχύτητας σύνδεση στο διαδίκτυο όταν είναι στο ξενοδοχείο, αναβαθμίσεις θέσεων και προγράμματα κινητής τηλεφωνίας για διεθνείς κλήσεις, καθώς όπως απάντησαν τους βοηθούν να είναι πιο παραγωγικοί. 

Παράλληλα, οι συμμετέχοντες στην έρευνα, ανέφεραν μία σειρά τεχνολογικών υπηρεσιών που θα βελτίωναν την ταξιδιωτικής τους εμπειρία όπως:

  • εφαρμογές για πληροφορίες προορισμού,
  • εφαρμογές διαχείρισης διαδρομών,
  • πληρωμή μέσω κινητού τηλεφώνου

Οι Millennials είναι πιο πιθανό από τη γενιά Χ και τους Baby Boomers να αναζητούν αυτοματοποιημένες πληροφορίες σχετικά με τον καιρό, τις προειδοποιήσεις ασφαλείας και τις πληροφορίες για τα εστιατόρια, ως κάτι που θα βελτίωνε την ταξιδιωτική τους εμπειρία. 

Μοιραστείτε τα νέα

Αφήστε μια απάντηση

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.