ETC: Η Κινέζικη τουριστική αγορά αλλάζει – Είναι έτοιμοι οι Ευρωπαϊκοί προορισμοί;

etc-long-haul-barometer-chinese-cover-web

Η Κινεζική τουριστική αγορά εξερχόμενου τουρισμού, όχι μόνο αυξάνεται σε μέγεθος αλλά επιπλέον ωριμάζει και διαφοροποιείται ολοένα και περισσότερο.

Η Ευρωπαϊκή Επιτροπή Ταξιδίων (European Travel Commission-ETC) στο πρόσφατο Τουριστικό Βαρόμετρο (Long-Haul Travel Barometer – Destination Europe) εμβαθύνει στο προφίλ των Κινέζων τουριστών και αποκαλύπτει τα κριτήρια με τα οποία επιλέγουν το μέσο που θα ταξιδέψουν, τον προορισμό καθώς και τα εμπόδια που αντιμετωπίζουν σχετικά με το ταξίδι τους στην Ευρώπη.

Γαλλία και Γερμανία οι κορυφαίοι προορισμοί στην Ευρώπη

Μεγάλο ενδιαφέρον για τη Γαλλία και τη Γερμανία δείχνουν οι Κινέζοι τουρίστες που εκδήλωσαν το ενδιαφέρον τους να επισκεφθούν την Ευρώπη.

Συγκεκριμένα σε δείγμα 4.054 Κινέζων, το 61% επέλεξε τη Γαλλία, το 37% τη Γερμανία και ακολουθούν η Ιταλία με 28% και το Ηνωμένο Βασίλειο με 22%.

Στους 10 πρώτους προορισμούς βρίσκεται και η Ελλάδα, καθώς την επέλεξε το 13%.

Το Ηνωμένο Βασίλειο είναι ιδιαίτερα δημοφιλές μεταξύ των νεότερων Κινέζων ταξιδιωτών (18-34 ετών) ενώ τη Δανία επιλέγουν οι πιο ώριμοι ηλικιακά (35-49 ετών). Οι άνω των 50 ετών Κινέζοι επιλέγουν την Ελβετία, την Ιταλία και τη Γερμανία.

Στην Ευρώπη με τους συνεργάτες τους

Το 49% των Κινέζων δήλωσαν ότι στην Ευρώπη θα έρχονταν με τους συνεργάτες τους και το 14% με την οικογένειά τους. Ένα 11% επέλεξε τους φίλους του και μόνο το 8% απάντησε ότι θα ταξίδευε μόνο του.

Αναζητούν στο διαδίκτυο – κάνουν κρατήσεις μέσω τουριστικών γραφείων

Αν και το διαδίκτυο χρησιμοποιείται ευρέως από τους Κινέζους τουρίστες για πληροφορίες σχετικά με τους προορισμούς και το ταξίδι τους, όταν έρθει η ώρα των κρατήσεων, οι τουριστικοί πράκτορες και τα ταξιδιωτικά γραφεία έχουν την τιμητική τους.

Μόνο το 17% δήλωσε ότι κλείνει μόνο του τις διακοπές του στην Ευρώπη.

 

Αεροπλάνο και εντός Ευρώπης

Το αεροπλάνο επέλεξε το ένα τρίτο των ερωτηθέντων για τις μετακινήσεις του εντός Ευρώπης ενώ ένα 10% επέλεξε το τραίνο.

Φύση – Αξιοθέατα -Πολιτισμός

Ο φυσικός πλούτος, τα σημαντικά αξιοθέατα καθώς και να μάθουν για την πολιτιστική κληρονομιά των προορισμών της Γηραιάς Ηπείρου συγκαταλέγονται στα κύρια ενδιαφέροντα των Κινέζων.

Οι γυναίκες δήλωσαν μεγαλύτερο ενδιαφέρον για τα φυσικά αξιοθέατα ενώ οι άντρες για τα ιστορικά.

Επιπλέον, οι νεότεροι αναζητούν να εμπλακούν περισσότερο με το τοπικό στοιχείο ενώ οι μεγαλύτεροι σε ηλικία ενδιαφέρονται περισσότερο για την ιστορία, τον πολιτισμό και τα όμορφα τοπία.

Τι εμποδίζει τους Κινέζους να έρθουν στην Ευρώπη;

Αν και θα περίμενε κανείς η βίζα να είναι το κυριότερο πρόβλημα, εντούτοις, το υψηλό κόστος του ταξιδιού είναι απαγορευτικό για το 40% των Κινέζων ταξιδιωτών που σκέφτονται να επισκεφθούν την Ευρώπη.

Ακολουθεί η έλλειψη χρόνου εξαιτίας της μικρής διάρκειας διακοπών που δικαιούνται ενώ το 10% δήλωσε την πρόθεσή του να επισκεφθεί την Ευρώπη κάποια στιγμή στο μέλλον.

Δημοφιλείς προορισμοί εκτός Ευρώπης

 

Εκτός Ευρώπης, οι Κινέζοι επιλέγουν πιο κοντινούς προορισμούς όπως το Νεπάλ (26%), η Αυστραλία (21%) και η Ν.Ζηλανδία (17%).

Στους δημοφιλείς προορισμούς, επίσης, συγκαταλέγονται οι ΗΠΑ (14%) και ο Καναδάς (7%).  

 

Μοιραστείτε τα νέα

Αφήστε μια απάντηση

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.