Φλώρα Παρασκευοπούλου: PR & Communication Director σε Axia Hospitality και Nelios

Φλώρα Παρασκευοπούλου
Η Φλώρα Παρασκευοπούλου κατά τη βράβευσή της στα Tourism Awards 2017

Τελευταία Ενημέρωση: 
18/07/2017
Συντάκτες: 

Καθήκοντα υπεύθυνης των τμημάτων PR & Επικοινωνίας των εταιρειών Axia Hospitality και Nelios, ανέλαβε πρόσφατα η Φλώρα Παρασκευοπούλου, δημοσιογράφος και πρώην στέλεχος της Hotel Brain.

Η συνεργασία αυτή περιλαμβάνει τη δημιουργία και υλοποίηση αυτόνομων, ανεξάρτητων και εξατομικευμένων πλάνων επικοινωνίας και προβολής για κάθε μία από τις δύο συστεγαζόμενες εταιρείες, καθώς και για το κοινό τους προϊόν, το “Hands Free Hotelier”.

“Με τη δημουργία αυτή του νέου τμήματος PR και Επικοινωνίας, η Axia Hospitality έρχεται να υπογραμμίσει τη φιλοσοφία της περί “πανοραμικής άποψης” στη στρατηγική των πωλήσεων των ξενοδοχείων - συνεργατών της.

Στην Axia Hospitality πιστεύουμε ότι η αύξηση της ζήτησης και, άρα της τιμής πώλησης ενός δωματίου ξενοδοχείου, είναι ευθέως ανάλογη με την αναγνωρισιμότητα που επιτυγχάνεται μέσα από την διεθνή προβολή του”, σημειώνει χαρακτηριστικά ο Founder & CEO της Axia Hospitality, κος Γιάννης Κυρίτσης.

“Η ένταξη στην ομάδα της Nelios, ενός στελέχους με πολύχρονη εμπειρία στο χώρο των ψηφιακών Μέσων, των social media και της δυναμικά αναδυόμενης hashtag generation (των bloggers, των social media inuencers κ.ά.) έρχεται να ενισχύσει ακόμα περισσότερο την καταξίωση της εταιρείας μας στους πρωτοπόρους του hotel digital marketing” συμπληρώνει, αντίστοιχα, o Δημήτρης Σερίφης, CEO και Co Founder της Nelios.

Δημοσιογράφος για περισσότερα από 15 χρόνια σε ηχηρούς τίτλους περιοδικών, η Φλώρα Παρασκευοπούλου έχει εξειδικευτεί στο marketing και την επικοινωνία των προϊόντων της τουριστικής βιομηχανίας, αλλά και των ξενοδοχείων ειδικότερα, αφού τα τελευταία 8 χρόνια ηγούνταν του τμήματος Δημοσίων Σχέσεων και Επικοινωνίας της HotelBrain.

Υθύνων νους για μία πλειάδα νέων προϊόντων φιλοξενίας, εμπνευστής, οργανωτής και συντονιστής καινοτόμων πρωτοβουλιών τουριστικής προβολής, βραβεύτηκε τον περασμένο Απρίλιο με Χρυσό Tourism Award για μία από τις πιο δυνατές ενέργειες ψηφιακής επικοινωνίας και προώθησης που έγιναν ποτέ στη χώρα μας.