Γιώργος Κωνσταντινίδης: Στη δουλειά μας κάθε μέρα γεννιέται και μία πρόκληση

george-konstantinidis-swot-profile-web

Ο Γιώργος Κωνσταντινίδης, ιδρυτής της SWOT και διοργανωτής του σημαντικότερου Β2Β event της χώρας, Business Travel Professionals Forum, ξεδιπλώνει την επαγγελματική του ζωή και τις αξίες που τον ακολουθούν από την αρχή της καριέρας του.

Προερχόμενος από μία αμιγώς τουριστική και ξενοδοχειακή οικογένεια εδώ και τρεις γενιές, η ενασχόληση του με τον κλάδο θα μπορούσε να θεωρηθεί μία φυσική επιλογή.

Ο πατέρας του, ο κ. Χρήστος Κωνσταντινίδης, ωστόσο, ήταν εκείνος που αποτέλεσε πρότυπο και έμπνευση για εκείνον.

“Το βασικό μου πρότυπο και η έμπνευση μου για να ασχοληθώ με το τουριστικό αντικείμενο, ήταν πάντα ο πατέρας μου, ο οποίος έχει διατελέσει κορυφαίο στέλεχος για περισσότερα από 40 χρόνια σε σημαντικές πολυεθνικές εταιρείες. Η αγάπη που έδειχνε για τον χώρο μας, ήταν πάντα πηγή έμπνευσης και θαυμασμού από την πλευρά μου.”, τονίζει ο Γιώργος Κωνσταντινίδης.

Σπούδασε διοίκηση τουρισμού και διαχείριση φιλοξενίας σε ελβετικές και αμερικάνικες καταξιωμένες σχολές τουρισμού.

Το 2001 έκανε την πρώτη του είσοδο στα ελληνικά ξενοδοχεία όπου επικεντρώθηκε στο τμήμα πωλήσεων και μάρκετινγκ, τομέα που ακολούθησε και τα επόμενα χρόνια της πορείας του στο χώρο.

Στις αρχές του 2013 αποφασίζει να πραγματοποιήσει ένα όραμα χρόνων και να δημιουργήσει τη SWOT | Simple Way Of Tourism, μια σύγχρονη τουριστική επιχείρηση με εξειδίκευση στο Hospitality Management και την Ανάπτυξη Πωλήσεων για ξενοδοχεία.

Όσοι τον γνωρίζουν μιλούν για το ήθος του, την ευγένειά του και τον επαγγελματισμό του.

Ο ίδιος ξεχωρίζει ως πιο σημαντικές αξίες, τις οποίες έχει υιοθετήσει και πιστεύει ότι είναι σημαντικές για τον κλάδο, την ειλικρίνεια, την αμεσότητα, τον επαγγελματισμό και τη φερεγγυότητα.

Πρόκληση η βελτίωση της λειτουργίας κάθε τουριστικής επιχείρησης

“Δεν μπορώ να ξεχωρίσω, τις προκλήσεις σε βαθμό σημαντικότητας, γιατί στη δουλειά μας, κάθε μέρα, είναι και γεννιέται μια νέα πρόκληση. Σε κάθε περίπτωση όμως, μια σημαντική πρόκληση, είναι η βελτίωση λειτουργίας της κάθε τουριστικής επιχείρησης που αναλαμβάνουμε με τη SWOT.” δηλώνει.

 

Είπε για:

Συνεργασία: “Τουρισμός και επιχειρήσεις χωρίς συνεργασία δεν υπάρχουν. Προσωπικά, επιδιώκω συνεχώς συνεργασίες και δημιουργία τέτοιων πεδίων, αφού θεωρώ, ότι μόνο με αυτόν τον τρόπο μπορούν να δημιουργηθούν συνθήκες εξέλιξης και ανάπτυξης του τομέα μας.”

Καινοτομία: “Καινοτομία σημαίνει διαφορετικότητα και κάθε σκέψη και υλοποίησή της με σκοπό την εξέλιξη. Στις μέρες μας, η καινοτομία συνήθως ορίζεται από ιδέες στα μέσα νέας τεχνολογίας, αλλά καινοτομία μπορεί να είναι και μία απλή μέθοδος που μπορεί να φέρει άμεσο αποτέλεσμα.”

Τουριστική Εκπαίδευση: “[Ο ρόλος της εκπαίδευσης είναι] βασικός και αναγκαίος. Χωρίς εκπαίδευση, επικρατεί μετριότητα και δημιουργούνται σημαντικά κενά στην παραγωγή και τη λειτουργία των τουριστικών επιχειρήσεων. Στον τουρισμό υπάρχει σημαντικό πρόβλημα, έλλειψης εκπαίδευσης, γιατί είναι ένας χώρος που «λάμπει» για πολλούς και συναντάμε συχνά συμπτώματα του… «απλά είδα φως και μπήκα…»”.

Συμβουλές προς νέους εργαζόμενους

“Να ακούνε, να μαθαίνουν και να ενημερώνονται συνεχώς, μέσα από όλα τα διαθέσιμα Μέσα που διαθέτουν και τους παρέχονται στην εποχή μας. Τα ίδια συμβουλεύω και αυτούς που αναζητούν εργασία στον κλάδο και μία κατεύθυνση ακόμα, στο να εκπαιδευτούν σε όποιο επίπεδο μπορούν, πριν μπουν στον στίβο εργασίας.”

Συμβουλές προς νέους επιχειρηματίες

“Δουλειά, δουλειά, δουλειά και…συνεργασίες. Ανοίξτε τη «βεντάλια» και τα αποτελέσματα θα έρθουν σίγουρα. Και κάτι βασικό: Να κάνετε βήματα σταθερά και μέχρι εκεί που φτάνουν τα πόδια σας, χωρίς υπερβολές.”

Μοιραστείτε τα νέα

Αφήστε μια απάντηση

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.