Green Marketing 2012, Έρευνα: η Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη, το «Πράσινο Marketing» και ο Kαταναλωτής

Για τις σύγχρονες επιχειρήσεις η εφαρμογή προγραμμάτων κοινωνικής υπευθυνότητας είναι άρρηκτα συνδεδεμένη με την επιχειρηματική δραστηριότητα. Η ΕΚΕ αποτελεί πλέον τάση του μοντέρνου επιχειρείν, καλύπτει όλο το φάσμα της εταιρικής ταυτότητας και κρίνεται θετικά από τον πελάτη-καταναλωτή, ο οποίος υιοθετεί μια περισσότερο «πράσινη» κουλτούρα.

Στο πλαίσιο αυτό, το Ερευνητικό Εργαστήριο Μάρκετινγκ του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών (A.LA.R.M.) και το Κέντρο Αειφορίας (CSE) ολοκλήρωσαν πρόσφατα την ετήσια έρευνά τους σε πανελλαδικό δείγμα 703 ατόμων με θέμα «Πράσινο Marketing: Περιβαλλοντικές Διαστάσεις του Marketing στο πλαίσιο της Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης».

Η έρευνα αυτή, που πραγματοποιείται για τέταρτη συνεχόμενη χρονιά, αποτυπώνει την καταναλωτική συμπεριφορά απέναντι στις περιβαλλοντικές διαστάσεις του Marketing, αναδεικνύει τη συνεχώς αυξανόμενη ευαισθητοποίηση του κοινού σε κοινωνικά και περιβαλλοντικά ζητήματα και καταγράφει τη στάση, τις αντιλήψεις και την ανταπόκριση του Έλληνα καταναλωτή απέναντι στις υπεύθυνες εταιρικές πρακτικές. Για παράδειγμα, σύμφωνα με την έρευνα, το 55,1% των καταναλωτών αγοράζει φιλικά προς το περιβάλλον προϊόντα, ενώ μόλις το 19,3% γνωρίζει επιχειρήσεις που προστατεύουν το περιβάλλον.

Αναλυτικά τα αποτελέσματα της έρευνας θα παρουσιαστούν σε ειδική εσπερίδα στις 23 Μαΐου 2012, στις 17:00, στο αμφιθέατρο του Ρ/Σ Αθήνα 9.84 στη Τεχνόπολις, Πειραιώς 100, Γκάζι. Η είσοδος θα είναι ελεύθερη. Στην εσπερίδα θα γίνει και παρουσίαση πρακτικών πράσινου μάρκετινγκ από τις εταιρίες – υποστηρικτές της εκδήλωσης ενώ οι εκπομπές αερίων του θερμοκηπίου, οι οποίες θα εκλυθούν κατά την διάρκεια της εκδήλωσης, θα υπολογισθούν και στη συνέχεια θα αντισταθμισθούν βάσει διεθνών κριτηρίων από το CSE, εκδίδοντας πιστοποιητικό «climate neutral» μέσω του μη κερδοσκοπικού Ελβετικού Οργανισμού myclimate.

Η εκδήλωση θα πραγματοποιηθεί υπό την αιγίδα του Ινστιτούτου Εταιρικής Ευθύνης (CRI) και της Ελληνικής Ακαδημίας Μάρκετινγκ (ΕΛ.Α.Μ.).

Μοιραστείτε τα νέα

Αφήστε μια απάντηση

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.