Άμεσα αντέδρασε στην αιφνίδια ανακοίνωση της αεροπορικής εταιρείας Spanair που καθήλωσε τα αεροπλάνα της λόγω χρεοκοπίας την Παρασκευή το βράδυ, η airfasttickets με στόχο να πληροφορήσει και βοηθήσει τους πελάτες της που είχαν κάνει κράτηση με την ισπανική εταιρεία.
Αν και η ανακοίνωση ήταν πολύ ξαφνική, η airfasttickets ήταν έτοιμη να εξυπηρετήσει τους πελάτες της με την άμεση λειτουργία ενός ειδικού email με το οποίο μπορούν να επικοινωνούν και να λαμβάνουν πληροφορίες για το τι πρέπει να κάνουν άμεσα.
Μέσα σε λίγες ώρες η πληροφορία ήταν αναρτημένη στα websites που έχει η εταιρεία airfasttickets σε Αγγλία, Ελλάδα και Γερμανία πληροφορώντας ότι οι επιβάτες που είναι ήδη στο αεροδρόμιο μπορούν να ζητήσουν την επανέκδοση του εισιτηρίου τους με κάποια άλλη αεροπορική εταιρεία χωρίς επιπλέον κόστος. Οι επιβάτες που έχουν ήδη εκδώσει ένα ηλεκτρονικό εισιτήριο από κάποια από τις ιστοσελίδες της airfasttickets με μελλοντική ημερομηνία πρέπει να επικοινωνήσουν με την εταιρία για επανέκδοση του εισιτηρίου με τους ίδιους όρους ή για να γίνει επιστροφή των χρημάτων τους.
Είναι πολύ σημαντικό να τονίσουμε ότι όλες οι πληροφορίες που αναρτήθηκαν στις ιστοσελίδες της εταιρίας υπογράφονται από τον πρόεδρό της κ. Νίκο Κοκλώνη δείχνοντας τη μεγάλη σημασία που δίνει η εταιρία στην εξυπηρέτηση των πελατών της, ως μία πελατοκεντρική εταιρία. Παρά το γεγονός ότι η airfastticketsλειτουργεί κυρίως στο διαδίκτυο, η εταιρία πιστεύει στην προσωπική εξυπηρέτηση ιδίως όταν προκύπτουν αναπάντεχα γεγονότα.