Henn na Hotel: Το παράξενο ξενοδοχείο της Ιαπωνίας

henna-hotel-reception-web

Το πιο γνωστό Robot Hotel είναι το Henn na Hotel στο Ναγκασάκι της Ιαπωνίας. Το όνομά του στα Ιαπωνικά σημαίνει «παράξενο ξενοδοχείο». Ξεκίνησε τη λειτουργία του τον Ιούλιο του 2015 με 72 δωμάτια και έχει δεχθεί περίπου 70.000 επισκέπτες μέχρι τις αρχές του 2017.

Πλέον διαθέτει 144 δωμάτια και σκοπό τους είναι να αποτελέσει ένα «έξυπνο» τεχνολογικά  ξενοδοχείο χαμηλού κόστους και με την κορυφαία παραγωγικότητα στον κόσμο.

Το ξενοδοχείο χρησιμοποιεί αποκλειστικά ανανεώσιμες πηγές ενέργειας, όπως η ηλιακή και είναι κατασκευασμένο με φιλικά προς το περιβάλλον υλικά. Τα ρομπότς διαδραματίζουν σημαντικό ρόλο στην εξυπηρέτηση των πελατών.

 

 

 

Υπάρχουν τρία ρομπότς στην υποδοχή, τα οποία μιλούν 4 διαφορετικές γλώσσες: Ιαπωνικά, Αγγλικά, Κινεζικά και Κορεάτικα.  Επίσης, υπάρχει ένα ρομπότ σε κάθε δωμάτιο, ρομπότ θυρωροί και ρομπότ καμαριέρες. Στα εστιατόρια υπάρχουν αυτόματοι πωλητές με βασικά γεύματα και ροφήματα.

Ωστόσο, το ξενοδοχείο δεν λειτουργεί μόνο με ρομπότς. Καταρχήν, ο γενικός διευθυντής είναι άνθρωπος και ονομάζεται Takeyoshi Oe.

Takeyoshi Oe: Τα Robot Hotels μπορεί να είναι μια νέα κατηγορία ξενοδοχείων στο μέλλον

Ο κ. Takeyoshi Oe απάντησε στις ερωτήσεις του Tourism Press, παρέχοντας πληροφορίες για τις αντιδράσεις των πελατών καθώς και για τα κυριότερα ζητήματα που αντιμετωπίζει το ξενοδοχείο.

Τι είδους ταξιδιώτες επισκέπτονται το ξενοδοχείο σας;

Νέοι, οικογένειες και διεθνής τουρισμός. Γενικότερα, ωστόσο, έχουμε από όλες τις κατηγορίες τουριστών.

Είναι ευχαριστημένοι από τις υπηρεσίες του ξενοδοχείου;

Αν και οι πελάτες μας αισθάνονται άβολα όταν φθάνουν και δεν υπάρχει κάποιος άνθρωπος στην υποδοχή, ικανοποιούνται από  την ομαλή διαδικασία του check- in και από την επικοινωνία με ένα γυναικείο ανθρωπόμορφο ρομπότ καθώς και το ρομπότ δεινόσαυρο. Επίσης, είναι ευχαριστημένοι με την ψυχαγωγία που παρέχουν τα ρομπότ στο βεστιάριο, το θυρωρείο και σε κάθε δωμάτιο.  

Ποιά είναι η αντίδρασή τους σχετικά με τα ρομπότς;

Μια και τα ρομπότς δεν είναι μέρος της καθημερινότητάς τους, χαίρονται να βγάζουν φωτογραφίες μαζί τους.

Ποιες είναι οι κυριότερες προκλήσεις που αντιμετωπίζετε;

Όταν άνοιξε τις πύλες του το ξενοδοχείο, συνειδητοποιήσαμε ότι τα ρομπότ των δωματίων είχαν δυσκολία στο να καταλάβουν τις φωνές των πελατών, κυρίως των παιδιών. Καθώς το ξενοδοχείο άνοιξε τον Ιούλιο του 2015, το επισκέφθηκαν πολλές οικογένειες, έτσι είχαμε αρκετή αναπληρόφορηση, ώστε να μπορέσουμε να  λύσουμε τα όποια προβλήματα. Πλέον, η επικοινωνία έχει βελτιωθεί και τα ρομπότ – τουλίπες που βρίσκονται στα δωμάτια μπορούν να μιλούν δύο γλώσσες: Ιαπωνικά και Αγγλικά. Διαχειρίζοντας τις απαιτήσεις των πελατών, έχουμε βελτιώσει τις λειτουργίες του ξενοδοχείου και με την εγκατάσταση βελτιωμένης λειτουργίας ρομπότς, μπορέσαμε να μειώσουμε το ανθρώπινο δυναμικό του. Όταν άνοιξε, απασχολούσαμε 30 άτομα προσωπικό και τώρα μπορούμε και λειτουργούμε με συνολικά 8 άτομα προσωπικό, παρά το γεγονός ότι τα δωμάτια έχουν διπλασιαστεί σε αριθμό (από 72 δωμάτια το 2015 πλέον είναι 144 δωμάτια).

Πιστεύετε ότι τα Robot hotels θα ευδοκιμήσουν στην τουριστική βιομηχανία στο εγγύς μέλλον;

Τα Robot Hotels μπορούν να γίνουν μία νέα κατηγορία ξενοδοχείων στο μέλλον. Στην Ιαπωνία, ωστόσο, τα ξενοδοχεία αυτά μπορούν να διαδραματίσουν ένα σημαντικό ρόλο στην αντιμετώπιση της γήρανσης του πληθυσμού, όπου το εργατικό δυναμικό της χώρας αναμένεται να μειωθεί στο μέλλον. 

Μοιραστείτε τα νέα

Αφήστε μια απάντηση

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.