Ξεκίνησε η προώθηση της νέας καμπάνιας προβολής της Θεσσαλονίκης, “Can’t miss Thessaloniki”, αξιοποιώντας δημιουργικά το συναισθηματικό momentum της εποχής και την ανάγκη του ανθρώπου να βιώσει ξανά όλα εκείνα που του έχουν λείψει.
Με όχημα έξι (6) short videos και κεντρικό μήνυμα “Can’t Miss Thessaloniki” η Θεσσαλονίκη υπενθυμίζει στο διεθνές ταξιδιωτικό κοινό τις ξεχωριστές εμπειρίες που μπορεί να ζήσει στην πόλη.
Από τη συντροφιά με φίλους
Την τοπική γαστρονομία
Την απόλαυση ενός ρομαντικού ηλιοβασιλέματος
Μέχρι τις βόλτες στην περίφημη παραλία της πόλης
Και τις γωνιές γεμάτες έμπνευση
Στόχος της καμπάνιας είναι να αποτελέσει έμπνευση αλλά και να δημιουργήσει την επιθυμία για ταξίδι, θέτοντας τον προορισμό top of mind επιλογή στη σκέψη του ταξιδιώτη. Η υλοποίηση της καμπάνιας γίνεται με την υποστήριξη της Eurobank και της AEGEAN και πραγματοποιείται στο πλαίσιο της Μεγάλης Σύμπραξης Τουρισμού Κεντρικής Μακεδονίας.
Στην Μεγάλη Σύμπραξη Τουρισμού Κεντρικής Μακεδονίας συμμετέχουν η Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας, ο Δήμος Θεσσαλονίκης, ο Οργανισμός Τουριστικής Προβολής & Marketing Ν. Θεσσαλονίκης, ο Οργανισμός Τουριστικής Προβολής και Marketing του Ν. Χαλκιδικής, η Ένωση Ξενοδόχων Θεσσαλονίκης, η AEGEAN, η Fraport Greece, η Eurobank και η Marketing Greece, δημιουργώντας ένα δυναμικό και για πρώτη φορά τόσο διευρυμένο σχήμα συνεργασίας.