Κυκλοφόρησε η 3η έκδοση του βιβλίου “Hotel Front Office Management”

Κυκλοφόρησε από τις εκδόσεις ΠΡΟΠΟΜΠΟΣ, η τρίτη ανανεωμένη και βελτιωμένη έκδοση του βιβλίου του Νίκου Θεοχάρη, καθηγητή τεχνικών μαθημάτων στην ΑΣΤΕ Ρόδου, με τίτλο “Hotel Front Office Management” .

Ένα βιβλίο ιδιαίτερα χρήσιμο για στελέχη και επιχειρηματίες του ξενοδοχειακού κλάδου και εκπαιδευτικό βοήθημα για τους φοιτητές-σπουδαστές του προπτυχιακού και μεταπτυχιακού κύκλου τουριστικών – ξενοδοχειακών σπουδών. Παρέχει μια ολοκληρωμένη εικόνα σχετικά με τα λειτουργικά ζητήματα και τις δραστηριότητες του τμήματος υποδοχής και εξυπηρέτησης πελατών ξενοδοχειακών επιχειρήσεων.

Η νέα έκδοση εστιάζει στην ανάλυση και την εφαρμογή των σύγχρονων μεθόδων και τεχνικών, των δραστηριοτήτων και λειτουργιών του τμήματος υποδοχής και εξυπηρέτησης πελατών μιας ξενοδοχειακής επιχείρησης.

Η παρουσίαση και η ανάλυση των θεμάτων πραγματοποιούνται με τη βοήθεια παραδειγμάτων και μελετών περιπτώσεων από την επιχειρηματική πραγματικότητα, τα οποία βασίζονται σε εμπειρίες του συγγραφέα.


Μοιραστείτε τα νέα

Αφήστε μια απάντηση

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.