Κυκλοφόρησε από τις εκδόσεις ΠΡΟΠΟΜΠΟΣ, η τρίτη ανανεωμένη και βελτιωμένη έκδοση του βιβλίου του Νίκου Θεοχάρη, καθηγητή τεχνικών μαθημάτων στην ΑΣΤΕ Ρόδου, με τίτλο “Hotel Front Office Management” .
Ένα βιβλίο ιδιαίτερα χρήσιμο για στελέχη και επιχειρηματίες του ξενοδοχειακού κλάδου και εκπαιδευτικό βοήθημα για τους φοιτητές-σπουδαστές του προπτυχιακού και μεταπτυχιακού κύκλου τουριστικών – ξενοδοχειακών σπουδών. Παρέχει μια ολοκληρωμένη εικόνα σχετικά με τα λειτουργικά ζητήματα και τις δραστηριότητες του τμήματος υποδοχής και εξυπηρέτησης πελατών ξενοδοχειακών επιχειρήσεων.
Η νέα έκδοση εστιάζει στην ανάλυση και την εφαρμογή των σύγχρονων μεθόδων και τεχνικών, των δραστηριοτήτων και λειτουργιών του τμήματος υποδοχής και εξυπηρέτησης πελατών μιας ξενοδοχειακής επιχείρησης.
Η παρουσίαση και η ανάλυση των θεμάτων πραγματοποιούνται με τη βοήθεια παραδειγμάτων και μελετών περιπτώσεων από την επιχειρηματική πραγματικότητα, τα οποία βασίζονται σε εμπειρίες του συγγραφέα.
- Ημέρες Καριέρας στο ΙΕΚ Τουρισμού Αττικής: Πλεονεκτική η θέση σπουδαστών και αποφοίτων στην αγορά εργασίας - 21/03/2023
- Σοφία Ζαχαράκη: “Με κινητήριο δύναμη την φιλοξενία η Θεσσαλονίκη πρωταγωνιστεί στα Βαλκάνια ως σταθερή γέφυρα σύνδεσης ανθρώπων, πολιτισμών και κρατών στην νέα εποχή.” - 21/03/2023
- Νέο Δ.Σ. για την ΓΕΠΟΕΤ - 21/03/2023