Marketing Greece: Ο απολογισμός δημοσιότητας Ιανουαρίου – Μαρτίου 2018

marketing-greece-sete-cover-apologismos-dimosiotitas-web

Σε Γερμανία, Ηνωμένο Βασίλειο και Γαλλία επικεντρώθηκαν οι ενέργειες δημοσιότητας του Marketing Greece για την Ελλάδα το διάστημα Ιανουαρίου – Μαρτίου 2018.

Σύμφωνα με τον απολογισμό Δημοσιότητας και Ενεργειών Δημοσίων Σχέσεων που ανακοίνωσε πρόσφατα ο φορέας, δημοσιεύθηκαν στα Μέσα 131 άρθρα που προωθούσαν τον τουρισμό στη χώρα μας στη Γερμανία, 4 στη Γαλλία και 3 στο Ηνωμένο Βασίλειο.

Από αυτά ξεχωρίζουν τα εξής:

  •  Ένα αφιέρωμα του γερμανικού πρακτορείου ειδήσεων (DPA) στον Κεραμεικό, το οποίο έχει ήδη αναπαραχθεί σε 100 διαφορετικά μέσα (έντυπα και ηλεκτρονικά).
  •  Ένα τηλεοπτικό επεισόδιο του BBC One Northern Ireland και του Ιρλανδικού τηλεοπτικού δικτύου RTE One για τη Ρόδο και τη Σύμη.
  • Τρία αφιερώματα του Ισπανικού Conde Nast Traveller (online) στην ηπειρωτική Ελλάδα.
  • Ένα 7σέλιδο αφιέρωμα του Elle Βελγίου στην πλούσια γαστρονομική παράδοση της Σίφνου.
  • Ένα 2σέλιδο αφιέρωμα της The Guardian στην εξέλιξη της γαστρονομικής σκηνής της Τήνου.

 

Μοιραστείτε τα νέα

Αφήστε μια απάντηση

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.