Εκδηλώσεις

Με διεθνείς συμμετοχές το συνέδριο Marketing και Branding Τόπου

MBT2 KALOGIANNIS DEFNER

Ολοκληρώθηκε το συνέδριο Marketing και Branding Τόπου, που πραγματοποιήθηκε στη Λάρισα από 31 Μαρτίου έως και 2 Απριλίου 2017. 

Το συνέδριο συνδιοργάνωσαν το Τμήμα  Μηχανικών Χωροταξίας, Πολεοδομίας και Περιφερειακής Ανάπτυξης, της Πολυτεχνικής Σχολής  του Πανεπιστημίου Θεσσαλίας και ο Δήμος Λαρισαίων, στο «Μύλο του Παπά».

Στο πλαίσιο συνέντευξης τύπου για το Συνέδριο ο δήμαρχος Λαρισαίων κ. Απόστολος Καλογιάννης, υπογράμμισε ότι πρόκειται για μια σημαντική διοργάνωση, που απευθύνεται σε πανεπιστημιακούς, επιχειρηματίες, επαγγελματίες της επικοινωνίας και της διαφήμισης, καθώς και σε στελέχη της διοίκησης και της αυτοδιοίκησης, αλλά και σε όσους πολίτες ενδιαφέρονται για το θέμα.

Επίσης, ο δήμαρχος Λαρισαίων επεσήμανε ότι το 1ο Συνέδριο Marketing και Branding Τόπου, που πραγματοποιήθηκε το 2012, αποτέλεσε το έναυσμα ώστε ο Δήμος Λαρισαίων να προχωρήσει στην εκπόνηση του Στρατηγικού Σχεδίου Μάρκετινγκ, το οποίο, όπως τόνισε ο κ. Καλογιάννης, αποτελεί ένα σημαντικό επιστημονικό εργαλείο, το οποίο μαζί με άλλα που αφορούν σε παρεμβάσεις στο αστικό περιβάλλον, το σχεδιασμό της πολιτιστικής στρατηγικής, κ.α. μας δείχνουν το δρόμο για το σχεδιασμό της Λάρισας της επόμενης 15ετίας. Βασικός στόχος αυτής της προσπάθειας είναι η πόλη της Λάρισας να  αναδειχθεί σε πρώτο περιφερειακό πόλο της χώρας.

Απώτερος στόχος μας είναι να βάλουμε τη Λάρισα στην αφετηρία ενός νέου σημαντικού άλματος. Μιας πόλης μεσαίου μεγέθους, σύγχρονης, με ευρωπαϊκό χαρακτήρα και με διακριτή θέση στη Κεντρική Ελλάδα, στην χώρα και στην ευρύτερη γειτονιά μας.

Όπως τόνισε ο κ. Καλογιάννης, η εκπόνηση ενός Στρατηγικού Σχεδίου Μάρκετινγκ δεν μπορεί να θεωρείται ως πολυτέλεια για μια μεγάλη πόλη , ακόμα και στην περίοδο της οικονομικής κρίσης.

Από την πλευρά του ο καθηγητής του Τμήματος  Μηχανικών Χωροταξίας, Πολεοδομίας και Περιφερειακής Ανάπτυξης και υπεύθυνος του Εργαστηρίου, Σχεδιασμού, Έρευνας και Πολιτικής κ. Αλέξιος Δέφνερ επεσήμανε ότι το Συνέδριο το συνέδριο έρχεται να ικανοποιήσει απαιτήσεις, ανησυχίες και προσδοκίες σε όσους αποφασίσουν να το παρακολουθήσουν. Επίσης υπογράμμισε ότι στο συνέδριο θα επιχειρηθεί  με απλό και κατανοητό λόγο να αναδειχθούν σημαντικές πτυχές που αφορούν στο marketing και τα Branding τόπου, ενώ υπογράμμισε ότι στο φετινό συνέδριο υπάρχουν και διεθνείς συμμετοχές.

Μοιραστείτε τα νέα

Similar Posts

Αφήστε μια απάντηση

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.