Με social media & Trip Advisor έκλεισε το E-tourism Seminar στην Αθήνα

Με τα social media και την παρουσίαση εκπροσώπου του Trip Advisor έκλεισε η δεύτερη μέρα του E-tourism Seminar που διοργάνωσαν η ΕΤΟΑΑ και το ACB, σε συνεργασία με τις εταιρείες E-Tourism Frontiers και ΑbouTourism Destination Consultants, στην «Τεχνόπολις» Δήμου Αθηναίων  στις 27 & 28 Σεπτεμβρίου 2011.

“Εξαιρετικό value for money”, “Πολύ ενδιαφέρον”, ήταν μερικά από τα σχόλια που ακούστηκαν κατά τη διάρκεια του σεμιναρίου ενώ πολύ θετική η στάση του κοινού απέναντι στον κεντρικό εισηγητή ο οποίος καθήλωσε το κοινό για περίπου 1 1/2 μέρα.

Στο σεμινάριο συμμετείχαν πάνω από 50  στελέχη από τουριστικούς οργανισμούς, ξενοδοχειακές επιχειρήσεις, τουριστικά γραφεία, επαγγελματίες στους τομείς της τεχνολογίας και του marketing καθώς και δημοσιογράφοι, οι οποίοι είχαν την ευκαιρία να μάθουν σχετικά με: 

· τη χρήση των μέσων κοινωνικής δικτύωσης και πολυμεσικών εφαρμογών, 

· τη διαχείριση και ασφάλεια περιεχομένου, 

· τη διαχείριση κρίσεων στο διαδίκτυο και την ανάλυση καταναλωτικών συμπεριφορών,

· την προώθηση των πωλήσεων μέσω ηλεκτρονικών καναλιών διανομής καθώς και

· τις σύγχρονες τάσεις στην ανάπτυξη εφαρμογών για κινητά τηλέφωνα. 

Στο πλαίσιο του σεμιναρίου, συμμετείχαν ομιλητές από την E-Tourism Frontiers, την Expedia, την TripAdvisor καθώς και την Atcom.

Τα σχόλια από τους συμμετέχοντες ήταν αρκετά θετικά, οι οποίοι έκαναν λόγο για σεμινάριο υψηλού επιπέδου, εξαιρετικό value for money καθώς επίσης ότι το αντικείμενό του αποτελεί σημαντικό εργαλείο για τις ξενοδοχειακές επιχειρήσεις.

Σύμφωνα με τον κύριο Damian Cook, Διευθύνων Σύμβουλο της e-tourism frontiers και κεντρικό εισηγητή στα σεμινάρια: «Η καλύτερη και πιο αποτελεσματική διαφήμιση και προβολή για τον προορισμό μας είναι οι ίδιοι οι επισκέπτες. Μέσα από τα δικά τους μάτια και εμπειρίες προβάλλεται το προϊόν της πόλης με το καλύτερο δυνατό τρόπο». Όπως χαρακτηριστικά ανέφερε, «Τα Μέσα κοινωνικής δικτύωσης που χρησιμοποιούν οι επισκέπτες είναι το μέλλον, καθώς αποτελούν όχι μόνο Μέσα προβολής και πώλησης αλλά και Μέσα αξιολόγησης των υπηρεσιών που προσφέρει η κάθε πόλη. Η πιο αποτελεσματική διαφήμιση και προώθηση ενός προορισμού επιτυγχάνεται από τις εμπειρίες των επισκεπτών της και τα Μέσα κοινωνικής δικτύωσης».

Επιπροσθέτως, ο κύριος Cook ανέφερε «οι πολυμεσικές εφαρμογές είναι απαραίτητες στην προσέλκυση επισκεπτών που συμβάλλουν στην προσωποποίηση των εμπειριών τους. Εξάλλου, κάθε επισκέπτης είναι μοναδικός με διαφορετικές ανάγκες και έτσι θα έπρεπε να αντιμετωπίζεται!».

Παράλληλα, στο σεμινάριο δόθηκε έμφαση στην ανάγκη παροχής υψηλής ποιότητας υπηρεσιών καθώς επίσης και στην ανάπτυξη και προώθηση των ανταγωνιστικών πλεονεκτημάτων ενός προορισμού ή μιας τουριστικής επιχείρησης μέσα από τα ψηφιακά μέσα και το διαδίκτυο. Επίσης, ιδιαίτερη έμφαση δόθηκε σε πρακτικά ζητήματα όπως η λειτουργία των συστημάτων διαχείρισης περιεχομένου, η διαφήμιση και προβολή της εταιρικής ταυτότητας/ταυτότητας προορισμού στα βασικά κανάλια κοινωνικής δικτύωσης όπως το Facebook και το Twitter, στους τρόπους βελτιστοποίησης των αποτελεσμάτων στις μηχανές αναζήτησης και στις σύγχρονες smartphone εφαρμογές μεταξύ άλλων.

«Η συγκεκριμένη σειρά σεμιναρίων ανταποκρίνεται στις διεθνείς τάσεις της τουριστικής αγοράς και τις ανάγκες μιας σύγχρονης τουριστικής επιχείρησης ή ενός προορισμού. Ο τουριστικός τομέας της Αθήνας ανταποκρίθηκε ιδιαίτερα θετικά και η συμμετοχή κινήθηκε σε υψηλά επίπεδα, γεγονός που επιβεβαιώνει την ανάγκη της αγοράς και μας δίνει το έναυσμα για τη διοργάνωση περισσότερων σεμιναρίων στην Αθήνα με τη συνεργασία της ΕΤΟΑΑ αλλά και στην υπόλοιπη Ελλάδα σε συνεργασία με άλλους τοπικούς φορείς», τόνισε ο κ. Μανόλης Ψαρρός, Γενικός Δ/ντής της AbouTourism Destination Consultants και υπεύθυνος για τη διοργάνωση των σεμιναρίων.

Μοιραστείτε τα νέα

Αφήστε μια απάντηση

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.