Η διεθνής έκθεση τουρισμού της Φινλανδίας, MATKA Travel Fair στο Ελσίνκι έκλεισε τις πόρτες της για το 2013 σημειώνοντας τεράστια επιτυχία για την και εφέτος ελληνική συμμετοχή από την North Events, η οποία φιλοξένησε στο περίπτερό της, μεταξύ άλλων, την Ένωση Ξενοδόχων Χανίων, καθώς και σημαντικούς εκπροσώπους από την Ένωση Ξενοδόχων Ρεθύμνου και άλλους σημαντικούς συνεκθέτες από τον ελληνικό ξενοδοχειακό κλάδο.
Η πολύ σημαντική συνεργασία με την εταιρία Gavrielides Oy –η μεγαλύτερη στην χώρα της Φινλανδίας που διαθέτει αποκλειστικά ελληνικά προϊόντα – ήταν ένα από τα βασικά συστατικά επιτυχίας που εξασφάλισε αποκλειστικά η North Events ως μοναδικός διοργανωτής του περιπτέρου των 120 συνολικά τετραγωνικών, πάντα κάτω από την ομπρέλα του “Kalimera Kreikka” (Καλημέρα Ελλάδα). Καθημερινά σερβίρονταν ελληνικά πρωινά, πραγματοποιούνταν γευστικές δοκιμές και παρουσιάσεις ελληνικών πιάτων, μουσικά συγκροτήματα και ελληνικοί παραδοσιακοί χοροί κατενθουσίασαν τους Φιλανδούς.
Μέσα από το περίπτερο “Kalimera Kreikka” της North Events αναλυτικότερα συμμετείχαν οι: Giannoulis Hotels & Resorts, Kalyves Beach Hotel, Kiani Beach Resort, Almyrida Beach Resort, Bio Suites Hotel, Atrion Hotel, Rethymno Mare Resort, The Peninsula, Atlantis Beach Hotel, Kriti Beach Hotel, Kyma Beach Hotel, Rethymnotels: Minos Mare, Minos Mare Royal, Theartemis Palace, Hotel Ideon, Sentido Aegean Pearl, Sentido Pearl Beach, Aquila Hotels & Resorts, Porto Platanias Beach Resort & Spa, Blue GR Mamidakis Hotels, και Creta Maris.
Η παράλληλη εκστρατεία για την προώθηση του Πράσινου Τουρισμού, ως αναπόσπαστο στοιχείο της βιώσιμης τουριστικής ανάπτυξης της χώρας μας στην Φινλανδία, γνώρισε επίσης σημαντική ανταπόκριση. Η καμπάνια “Green Tourism in Greece”, για τα Green Key ξενοδοχεία, τις Γαλάζιες Σημαίες για ακτές και μαρίνες, με κύριους χορηγούς και υποστηρικτές της ενέργειας τον ΕΟΤ, την TUI Nordic, Apollo Kuoni και SAS Scandinavian Airlines βρήκε πρόσφορο έδαφος επικοινωνίας, καθότι οι Φιλανδοί αποτελούν από τους πλέον ευαισθητοποιημένους λαούς σε θέματα πράσινης πολιτικής. Υπενθυμίζεται ότι εθνικός διαχειριστής των προγραμμάτων Green Key και Γαλάζιων Σημαίων είναι η Ελληνική Εταιρία Προστασίας της Φύσης. Για τους σκοπούς της καμπάνιας διανεμήθηκαν δωρεάν χιλιάδες περιοδικά από τον ομώνυμο οδηγό “Green Tourism in Greece” καθώς και δωρεάν χάρτες με τις Γαλάζιες Σημαίας της Ελλάδας.
Ομοίως εξαντλήθηκαν τα φινλαδικά περιοδικά “Kalimera Kreikka” της North Events με παρουσιαζόμενους τους Apollo Kuoni, Amphitrion Travel, Copelouzos Real Estate Development, Mitsis Hotels, Lindian Village, Dolphin Bay Family Beach Resort, Sensimar Royal Blue Resort & Spa, Elysium Resort & Spa, Rodos Palladium Leisure & Wellness, Irene Palace Hotel, Aegean Houses, Blue Bay Hotel, Δήμος Πάρου, Ένωση Ξενοδόχων Λέσβου, Οργανισμός Τουριστικής Προβολής και Μάρκετινγκ Χαλκιδικής, ο Δήμος Πάρου και η Περιφερειακή Ενότητα Ευβοίας. Για όλους τους παραπάνω διαφημιζόμενους πραγματοποιήθηκε και ξεχωριστή εντυποδιανομή με εξυπηρέτηση από το περίπτερο της North Events.
ΕΠΟΜΕΝΗ ΣΤΑΣΗ: Η ΕΚΘΕΣΗ ΤΟΥΡΙΣΜΟΥ ΤΗΣ ΔΑΝΙΑΣ,
FERIE FOR ALLE, 22-24.02.2013
Η North Events συνεχίζει δυναμικά τις συμμετοχές της στις διεθνείς εκθέσεις τουρισμού της Σκανδιναβίας, με επόμενη στάση την έκθεση της Δανίας FERIE FOR ALLE (22-24.02.2013). Συνεκθέτες στο περίπτερο είναι οι: Rethymno Mare Resort, The Peninsula, Rethymnotels: Minos Mare, Minos Mare Royal, Theartemis Palace, Hotel Ideon, Sentido Aegean Pearl, Sentido Pearl Beach, Aquila Hotels & Resorts, Giannoulis Hotels & Resorts, Kalyves Beach Hotel, Kiani Beach Resort, Almyrida Beach Resort, Bio Suites Hotel, Minoa Palace Resort & Spa, Nana Beach Resort και η Ένωση Ξενοδόχων Λέσβου με τα ξενοδοχεία Alma Hotel, Heliotrope Hotels, Sunrise Resort Hotel, Aegean Sun Hotel, Clara Hotel, Hotel Panselinos, Hotel Pasirhae, Hotel Silver Bay, Hotel Vicky I & II, Malemi Organic Hotel, Panorama Hotel και Sunrise Apts..
Η North Events είναι η μοναδική εταιρία επικοινωνίας που ειδικεύεται στην προώθηση του ελληνικού τουρισμού στην Σκανδιναβική αγορά και μοναδική εταιρία που αναλαμβάνει σημαντικές πρωτοβουλίες και στρατηγικές κινήσεις σταθερή παρουσίαση του ελληνικού τουρισμού και πολιτισμού στις παραπάνω αγορές.