Thessbrunch: Το νέο γαστρονομικό κόνσεπτ της Θεσσαλονίκης

thessbrunch-photo

To thessbrunch αποτελεί μία πρωτοβουλία της Ένωσης Ξενοδόχων Θεσσαλονίκης και στόχο έχει να προσφέρει πολλές και διαφορετικές προτάσεις για brunch, δίνοντας την ευκαιρία όχι μόνο στους επισκέπτες αλλά και στους κατοίκους της πόλης να το απολαύσουν.

Πρόκειται για το γνωστό σε εμάς “δεκατιανό” γεύμα, το οποίο έρχεται να καλύψει το ενδιάμεσο από το πρωϊνό (breakfast) και το μεσημεριανό (lunch). Μαζί με το Θες από το Θέλεις, ή αλλιώς το Thess από την αγγλική ονομασία Thessaloniki, δημιουργήθηκε το thessbrunch, μία φρέσκια γαστρονομική πρόταση των ξενοδοχείων της Θεσσαλονίκης.

Στο πλαίσιο αυτό. το πρωινό που σερβίρουν τα ξενοδοχεία της πόλης εμπλουτίζεται και διαρκεί περισσότερες ώρες, δεν έχει περιορισμούς στις γεύσεις, σέβεται τη νωχελική διάθεση των επισκεπτών της πόλης, είναι ανοιχτό σε κάθε είδους πιθανούς συνδυασμούς εδεσμάτων και ροφημάτων.

Το thessbrunch θα φιλοξενείται σε διαφορετικό ξενοδοχείο της πόλης και σε επιλεγμένα χρονικά διαστήματα (καλοκαιρινό thessbrunch, φθινοπωρινό thessbrunch, χριστουγεννιάτικο thessbrunch κλπ), με το πρώτο να πραγματοποιείται την 28 Μαΐου στο ξενοδοχείο The Excelsior. Εν συνεχεία τη σκυτάλη παίρνουν τα ξενοδοχεία: Electra Palace, Grand Palace, Holiday Inn Thessaloniki, Hyatt Regency Thessaloniki, Makedonia Palace, Mediterranean Palace, Nikopolis Thessaloniki, Anatolia Hotels Thessaloniki, City Hotel, Colors Urban, Di Tania, Golden Star City Resort και Le Palace.

Για τις ανάγκες του project η ΕΞΘ δημιούργησε το γαστρονομικό portal www.thessbrunch.com, όπου περιλαμβάνει πληροφορίες για τα ξενοδοχεία, τα μενού, καθώς και για το ειδικά διαμορφωμένο blog “Food4Though”, στο οποίο θα υπάρχουν αναφορές για τους chefs, posts από food bloggers & διατροφολόγους. Επίσης αναρτημένα στο portal θα υπάρχουν τόσο το πρόγραμμα του thessbrunch με τις συγκεκριμένες ημερομηνίες, όσο και το ξενοδοχείο που θα το φιλοξενεί κάθε φορά.

Σύντομα η ΕΞΘ θα φιλοξενήσει έγκριτους food bloggers, bloggers και δημοσιογράφους ώστε να προωθήσει τη γαστρονομία της πόλης και το thessbrunch μέσα από άρθρα σε έντυπα, ιστοσελίδες και ΜΜΕ.

Στα πλαίσια του thessbrunch, ξεκινά και ο πρώτος διαγωνισμός με το hashtag #koulouriofthemonth που απευθύνεται στο ευρύ κοινό όχι μόνο της Θεσσαλονίκης, αλλά ολόκληρης της Ελλάδας και του εξωτερικού, επιλέγοντας ένα από τα δημοφιλή προϊόντα της πόλης που δεν είναι άλλο από το πασίγνωστο κουλούρι Θεσσαλονίκης.

Το κοινό θα μπορεί να συμμετέχει με φωτογραφίες που θα αναρτά, χρησιμοποιώντας απλά ένα κουλούρι Θεσσαλονίκης σαν να είναι κορνίζα, τοποθετώντας το ως κάδρο για να εστιάσει σε διάφορα σημεία όπως κτίρια, πρόσωπα, πιάτα, ή οτιδήποτε άλλο επιθυμεί να συμπεριλάβει σε μια φωτογραφία. Αρκεί να ανεβάσει την αγαπημένη του φωτογραφία με το κουλούρι Θεσσαλονίκης ως πλαίσιο και με το hashtag #koulouriofthemonth ή να στείλει μήνυμα στα social media του thessbrunch.

Κάθε μήνα, η φωτογραφία που θα συγκεντρώνει τα περισσότερα likes με το #koulouriofthemonth θα κερδίζει ως έπαθλο δύο διανυκτερεύσεις στη Θεσσαλονίκη εφόσον ο συμμετέχων νικητής διαμένει εκτός Θεσσαλονίκης, ενώ το έπαθλο για τους Θεσσαλονικείς θα είναι ένα thessbrunch για 2 άτομα σε ένα από τα ξενοδοχεία που θα συμμετέχουν στο project.

Μοιραστείτε τα νέα

Αφήστε μια απάντηση

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.