Εκπτώσεις και προσφορές ανακοίνωσε ο Thomas Cook για τα πακέτα του προσεχούς καλοκαιριού, επιστρέφοντας δυναμικά στην αγορά, στην προσπάθειά του να καλύψει το χαμένο έδαφος των προηγούμενων ημερών.
Μόλις λίγες ημέρες αφού έλαβε την έγκριση από τις τράπεζες χρηματοδότησης ύψους 200 λιρών μέχρι τον Απρίλιο του 2013, ο Thomas Cook, ξεκίνησε μία εκτεταμένη διαφημιστικής καμπάνια στο Βρετανικό Τύπο για την αποκατάσταση της εικόνας του. Άλλωστε, και η ίδια η ηγεσία του Οργανισμού παραδέχθηκε ότι από την προηγούμενη εβδομάδα, οι κρατήσεις από τη Βρετανική αγορά έπεσαν κατά 30%.
Σε διαφημίσεις του στον Βρετανικό Τύπο, ο Thomas Cook προσφέρει έκπτωση 170 λίρες για τα ταξιδιωτικά πακέτα της καλοκαιρινής σαιζόν του 2012, στο πλαίσιο της επετείου των 170 χρόνων από την ίδρυση του Τουριστικού Κολοσσού.
Παράλληλα, με τη διαφήμιση για τις προσφορές, στις εφημερίδες συμπεριλαμβάνεται και ένα advertorial με ανοιχτή επιστολή του αναπληρωτή Γενικού Διευθυντή Sam Weihagen, ο οποίος ευχαριστεί τους καταναλωτές για την υποστήριξή τους.