Περισσότερα από 3.000 προεπιλεγμένα ραντεβού για το κλείσιμο συμφωνιών φιλοξενεί το φετινό Travel Trade Athens, η διοργάνωση του δήμου Αθηναίων που πραγματοποιείται για 6η συνεχή χρονιά με στόχο την προώθηση της Αθήνας ως ταξιδιωτικού προορισμού.
Περισσότεροι από 100 εκπρόσωποι διεθνών τουριστικών επιχειρήσεων (hosted buyers) κάθονται στο ίδιο τραπέζι με επαγγελματίες (suppliers) που δραστηριοποιούνται στην ελληνική τουριστική αγορά, σε μια από τις κορυφαίες τουριστικές εκδηλώσεις σε διεθνές επίπεδο.
Ο δήμαρχος Αθηναίων κ. Γιώργος Καμίνης έκανε λόγο για ολική επαναφορά της Αθήνας στους κορυφαίους προορισμούς της Ευρώπης. «Οι αφίξεις υπερδιπλασιάστηκαν, φέτος ξεπερνούν τα 5,5 εκατομμύρια τουρίστες» τόνισε ο δήμαρχος Αθηναίων, επισημαίνοντας ότι «από τη ζοφερή κατάσταση του 2012, όταν η πόλη, μέσα σε ένα δυσμενές κλίμα οικονομικής ύφεσης και αρνητικής φήμης διεθνώς, κατρακύλησε σε ιστορικό ναδίρ στις αφίξεις επισκεπτών, φτάσαμε η Αθήνα να κατατάσσεται σήμερα στους κορυφαίους τουριστικούς προορισμούς της Ευρώπης».
Ο κ. Καμίνης αναφέρθηκε στις νέες μεγάλες ξενοδοχειακές μονάδες και δεκάδες κολακευτικά δημοσιεύματα του διεθνούς τύπου για την Αθήνα και υπογράμμισε: «Το πετύχαμε αυτό τόνισε γιατί θέσαμε ως προτεραιότητα ένα ολοκληρωμένο σχέδιο που στηρίχθηκε σε τέσσερις βασικούς πυλώνες:
α) Τις συνεργασίες, με χαρακτηριστικό παράδειγμα τη σύμπραξη με τον Διεθνή Αερολιμένα Αθηνών Ελ. Βενιζέλος και την AEGEAN
β) Τη στοχευμένη δράση του Γραφείου Συνεδρίων και Επισκεπτών του δήμου Αθηναίων, του ACVB, να βάλει την Αθήνα στο παγκόσμιο συνεδριακό χάρτη
γ) Την αξιοποίηση της πολιτιστικής μας κληρονομιάς με την ταυτόχρονη ανάδειξη της σύγχρονης πολιτιστικής ταυτότητας της πόλης με έμφαση σε υποδομές όπως η νέα Δημοτική Αγορά της Κυψέλης και η καθιέρωση της Τεχνόπολης του δήμου Αθηναίων ως σημαντικού πολιτιστικού προορισμού στην πόλη και
δ) Με έργα και δράσεις αστικής ανάπλασης και αναζωογόνησης περιοχών του κέντρου, στήριξης της επιχειρηματικότητας και της καινοτομίας, όπως η αναβάθμιση του Εμπορικού Τριγώνου της Αθήνας, το Σεράφειο Συγκρότημα, ο Εθνικός Κήπος, το άνοιγμα κλειστών καταστημάτων σε υποβαθμισμένες περιοχές ή πλατείες του κέντρου με το Πρόγραμμα ΠΟΛΗ2».
Ο Γενικός Διευθυντής του Διεθνούς Αερολιμένα Αθηνών κ. Γιάννης Παράσχης, σημείωσε ότι, «στο εννεάμηνο του 2018, οι επισκέπτες που έρχονται για City Breaks θα ανέλθουν σε 1,4 εκατομμύρια, σημειώνοντας αύξηση 30% σε σχέση με το 2017» ενώ πρόσθεσε ότι οι επισκέπτες θα ανέλθουν σε 5,5 εκατομμύρια το 2018.
O Regional Sales Manager (Greece) της Aegean κ. Στέφανος Σαδόπουλος τόνισε ότι «H ανάδειξη της Αθήνας, ως ένα κομβικό σημείο στον διεθνή τουριστικό χάρτη, αποτελεί έναν από τους στόχους για τους οποίους έχουμε εργαστεί με συνέπεια στην AEGEAN. Το 2018, συνδέουμε την Ελληνική πρωτεύουσα με 81 προορισμούς εξωτερικού, ενισχύοντας την τουριστική κίνηση της πόλης. Παράλληλα, συμμετέχουμε συστηματικά σε πρωτοβουλίες, ενώνοντας τις δυνάμεις μας με δημόσιους και ιδιωτικούς φορείς, με στόχο τη διεύρυνση των κοινών που απευθυνόμαστε και την ενίσχυση της δυναμικής των δράσεων που υλοποιούμε. Στο πλαίσιο αυτό, το 2016 ενώσαμε τις δυνάμεις μας με τον Δήμο Αθηναίων και τον ΔΑΑ αναπτύσσοντας την Τουριστική Σύμπραξη για την Αθήνα (Athens Tourism Partnership), μία σύμπραξη η οποία φιλοδοξούμε να εξελίσσεται και να επεκτείνεται διαρκώς με την προσθήκη νέων υποστηρικτών, ώστε να αποκτήσει νέα δυναμική μέσα από την προσέγγιση νέων αγορών και την ανάδειξη εμπειριών που μπορεί να ζήσει ο επισκέπτης στην Αθήνα.»
«Η Αθήνα θα επιμείνει και το επόμενο διάστημα να αυξήσει τους επισκέπτες που έρχονται για City Break» τόνισε ο Πρόεδρος του ΕΟΤ κ. Χαράλαμπος Καρίμαλης, ενώ για το διάστημα Οκτωβρίου – Δεκεμβρίου «τρέχει» καμπάνια με τη συνεργασία ΕΟΤ και Aegean για την προβολή της Αθήνας ως ιδανικού προορισμού για City Break στη Γαλλία, την Αγγλία, τη Γερμανία και την Ιταλία.
Ο διευθύνων σύμβουλος της Εταιρείας Ανάπτυξης και Τουριστικής Αθηνών του δήμου Αθηναίων κ. Αλέξης Γαληνός αναφέρθηκε στον αυξημένο βαθμό ικανοποίησης των συμμετεχόντων στις διοργανώσεις Travel Trade Athens του δήμου Αθηναίων, λέγοντας ότι ένας στους τρεις δηλώνει ότι οι επαφές του τελεσφόρησαν και προχώρησε στην υπογραφή κάποιας συμφωνίας.
Την υποστήριξη της στη διοργάνωση και στις συνεργασίες που προωθούν την προβολή της Αθήνας εξέφρασε και η Περιφέρεια Αττικής μέσω δήλωσης της κας Ελένης Δημοπούλου, Εντεταλμένης Συμβούλου για τον Τουρισμό. «Oι συνέργειες ανάμεσα στον πρώτο και τον δεύτερο βαθμό αυτοδιοίκησης για την προβολή της Αθήνας, αλλά και όλης της Αττικής, έχουν θεαματικά αποτελέσματα και πολλαπλασιαστικά οφέλη για την τουριστική ανάπτυξή της».
Το 6ο Travel Trade Athens 2018 διοργανώνεται από την Εταιρεία Ανάπτυξης και Τουριστικής Προβολής Αθηνών του δήμου Αθηναίων (ΕΑΤΑ), μέσω του Athens Convention and Visitors Bureau (ACVB), σε συνεργασία με την Περιφέρεια Αττικής και με την υποστήριξη του Συνδέσμου Tour Operators Ευρώπης (European Tour Operators Association-ETOA).
Το 6ο Travel Trade Athens γίνεται υπό την Αιγίδα του υπουργείου Τουρισμού με την υποστήριξη του Συνδέσμου Ελληνικών Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΣΕΤΕ), της Γενικής Πανελλαδικής Ομοσπονδίας Επιχειρήσεων Τουρισμού (ΓΕΠΟΕΤ), του Ξενοδοχειακού Επιμελητηρίου Ελλάδας(ΞΕΕ) και της Ένωσης Ξενοδόχων Αθηνών, Αττικής και Αργοσαρωνικού (ΕΞΑΑΑ).
«Diamond» χορηγοί της φετινής διοργάνωσης είναι η Aegean και ο ΕΟΤ, και «Platinum» χορηγός είναι o Διεθνής Αερολιμένας Αθηνών.
«Gold» χορηγοί της φετινής διοργάνωσης είναι το Κέντρο Πολιτισμού ‘Ίδρυμα Σταύρος Νιάρχος και η SOUND AND VISUAL- Κ.ΠΑΠΑΘΑΝΑΣΙΟΥ Α.Ε.
Υποστηρικτές: Clio Muse Tours, iVENTURE Card, Key Tours, PRO ELECTRO Event Productions, coco-mat.bike, Οικογένεια Χριστοδούλου
Υποστηρικτές των ταξιδιών εξοικείωσης: Alternative Athens, Amphitrion Group, Be a Greek, Travel Experiences και η Ένωση Διπλωματούχων Ξεναγών
Χορηγοί επικοινωνίας: ΑΠΕ-ΜΠΕ, Αθήνα 9,84, GTP-Greek Travel Pages, www.epixeiro.gr, Tornos News, www.travelling.gr, Tourism Press, Hotel & Restaurant, HQ The Association Magazine, Kongres Magazine, Evintra, ICJ Mice Marketing.
Το εκτελεστικό μέρος της διοργάνωσης έχει αναλάβει η εταιρία AFEA.