Word of Mouth: Ενέργεια του ΣΕΤΕ για τον ελληνικό τουρισμό

Με στόχο να προβληθεί η Ελλάδα, με απλές και ανέξοδες λύσεις, μέσα από τους ίδιους τους επισκέπτες της, ο ΣΕΤΕ σε συνεργασία με το δίκτυο μελών του, προχωρά σε συντονισμένη ενέργεια επικοινωνίας.

Μέσω επιστολής που κάθε ξενοδοχείο και επιχείρηση ενοικιαζόμενων δωματίων θα τοποθετεί στο δωμάτιο λίγο πριν την αναχώρηση του κάθε πελάτη, θα τον ευχαριστεί για την επιλογή του και θα τον καλεί να διαφημίσει την Ελλάδα επιστρέφοντας στη χώρα του, χρησιμοποιώντας τα social media και μεταφέροντας τις θετικές του εμπειρίες σε φίλους και γνωστούς.

Η συγκεκριμένη επιστολή έχει επιμεληθεί σε 19 γλώσσες (Αγγλικά, Αλβανικά, Αραβικά, Βουλγάρικα, Γαλλικά,Γερμανικά, Ισπανικά, Ιαπωνικά, Ιταλικά, Κινέζικα, Νορβηγικά, Πολωνικά, Πορτογαλικά, Ρουμάνικα,Ρώσικα, Σέρβικα, Σουηδικά, Τούρκικα και Τσέχικα).

Μοιραστείτε τα νέα

Αφήστε μια απάντηση

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.