Ξεκινά σήμερα το 1ο Πανελλήνιο Συνέδριο Marketing & Branding Tόπου

Σήμερα, Παρασκευή 30 Μαρτίου 2012, 400 εκπρόσωποι της δημόσιας διοίκησης και της ακαδημαϊκής κοινότητας, δημιουργοί και επαγγελματίες από όλη την Ελλάδα βρίσκονται στο Βόλο, για την πρώτη πανελλήνια συνάντηση με επίκεντρο τη Στρατηγική Προβολή και Ταυτότητα των ελληνικών τόπων.


Το Συνέδριο διοργανώνεται από το Τμήμα Μηχανικών Χωροταξίας, Πολεοδομίας και Περιφερειακής Ανάπτυξης του Πανεπιστήμιου Θεσσαλίας (ΜΧΠΠΑ) και την πρωτοβουλία Ιmagine the City, συνεργατικό σχηματισμό νέων δημιουργών για την ανάδειξη της ταυτότητας του τόπου, με την υποστήριξη δεκάδων φορέων και εταιριών από όλη την Ελλάδα.

Σκοπός του τριήμερου διεπιστημονικού συνεδρίου είναι η οριοθέτηση του αντικειμένου Marketing & Branding Τόπου, η ανταλλαγή γνώσης, εμπειρίας και ιδεών, και η δημιουργία συνεργιών ανάμεσα στο δημόσιο και τον ιδιωτικό τομέα αλλά και την κοινωνία των πολιτών με στόχο την αστική αναγέννηση και περιφερειακή ανάπτυξη.

· Πώς θα προσελκύσει η Καβάλα τουρισμό κρουαζιέρας;

· Πώς προέκυψε το νέο σλόγκαν της Θεσσαλονίκης ‘Many stories, one heart’;

· Πώς μπορεί ο Απόδημος Ελληνισμός να συμβάλει στη θετική προβολή της χώρας διεθνώς;

· Πώς το Κρητικό Σύμφωνο Ποιότητας θα καθιερώσει την Κρήτη ως κορυφαίο γαστρονομικό προορισμό;

· Tί ρόλο μπορεί να παίξει το e-marketing και τα κοινωνικά δίκτυα στην ανάδειξη των ελληνικών τόπων;

· Πώς το ευρωπαικό πρόγραμμα JESSICA μπορεί να μεταμορφώσει την περιοχή Κεραμεικός/Μεταξουργείο της Αθήνας;

Έξι μόνο θέματα από τις 120 εισηγήσεις που θα παρουσιαστούν στις σύγχρονες εγκαταστάσεις του Πανεπιστημίου Θεσσαλίας κατά τη διάρκεια του τριημέρου, από μέλη της ακαδημαϊκής κοινότητας, εκπρόσωπους της τοπικής αυτοδιοίκησης, δημιουργούς και επαγγελματίες από τους χώρους του μάρκετινγκ και της επικοινωνίας, της αρχιτεκτονικής και της πολεοδομίας, της γραφιστικής, του επιχειρηματικού χώρου, του τουρισμού και του πολιτισμού.

Το πρόγραμμα του Συνεδρίου περιλαμβάνει στρογγυλό τραπέζι με τίτλο «Ο ρόλος των δήμων στην προβολή των τόπων τους», με τη συμμετοχή εκπροσώπων από τους Δήμους Αγίου Νικολάου Κρήτης, Αθηναίων, Αχαρνών, Βόλου, Καβάλας, Λειψών και Σκοπέλου οι οποίοι αναμένεται να μοιραστούν εμπειρίες και ιδέες πάνω στο αντικείμενο.

Με ιδιαίτερο ενδιαφέρον αναμένεται και το δεύτερο στρογγυλό τραπέζι για τη διεθνή εμπειρία Marketing & Branding Tόπου στο οποίο θα συμμετέχουν οι Margarita Jancic, Γενική Γραμματέας του Υπουργείου Υποδομών και Χωρικού Σχεδιασμού της Σλοβενίας, Άρης Καλαντίδης, επικεφαλής γραφείου συμβούλων in:polis στο Βερολίνο, και ο Simon Quin, Διευθυντής του Institute of Place Management στο Λονδίνο.

Το διεπιστημονικό πρόγραμμα θα κλείσει με τους κεντρικούς ομιλητές του Συνεδρίου, την Deborah Peel, καθηγήτρια στο Πανεπιστήμιο του Ulster της Βορείου Ιρλανδίας με εξειδίκευση στο συμμετοχικό χωρικό σχεδιασμό και τον Peter Economides, brand strategist με διεθνή εμπειρία και εμπνευστή της πρόσφατης καμπάνιας Give Greece a Chance.

Όλη η πόλη στο ρυθμό του Συνεδρίου!

Μια καινοτομία του διεπιστημονικού συνεδρίου είναι ότι ανοίγεται στην πόλη που το φιλοξενεί, μέσα από 10 παράλληλες εκδηλώσεις ανοικτές στους κατοίκους και επισκέπτες της. Σκοπός των εκδηλώσεων αστικού πολιτισμού IDEA|TOPOS 2012 είναι η διάχυση γνώσης και η άμεση συμμετοχή της κοινωνίας των πολιτών στις διαδικασίες ανάπτυξης και προβολής της τοπικής ταυτότητας.

Οι τρεις προγραμματισμένες εκθέσεις (φωτογραφίας, πολεοδομίας/αρχιτεκτονικής, γραφιστικής) εγκαινιάστηκαν με μεγάλη συμμετοχή του κοινού, ενώ την Παρασκευή ανοίγει και ο Σταθμός Ενημέρωσης Πολιτών όπου επισκέπτες θα έχουν την ευκαιρία να παρακολουθήσουν αποσπάσματα του Συνεδρίου και να ενημερωθούν για το αντικείμενο Marketing & Branding Tόπου μέσα από διαδραστικές εφαρμογές και οπτικοακουστικό υλικό. Το Σάββατο θα πραγματοποιηθεί το ARK Festival με τα συγκροτήματα Locomondo, Maraveyas Ilegal, Imam Baildi και Band Fatale, ενώ την Κυριακή θα πραγματοποιηθούν εργαστήρια θεατρικού παιχνιδιού και δρώμενα parkour στο αστικό τοπίο του Βόλου. Kατά τη διάρκεια του τριημέρου θα υπάρχει φωτιστική εγκατάσταση των BEFORELIGHT στο λιμενοβραχίονα του Βόλου, ενώ οι Carpe Diem θα ολοκληρώσουν τις δημόσιες τοιχογραφίες στην τοπική ψαραγορά.

Στο πλαίσιο του Συνεδρίου θα ξεκινήσει και η διεθνής καμπάνια ‘We are the hunters’ από τον αγγλόφωνο ιστότοπο The Goddess of the Hunt, που σκοπεύει στην ανάδειξη Ελλήνων που δημιουργούν και εμπνέουν, ‘κυνηγώντας’ ευκαιρίες και νέες δυνατότητες για τον τόπου.

Υποστηρικτές

To 1o Πανελλήνιο Συνέδριο Marketing & Branding Τόπου βρίσκεται υπό την αιγίδα του ΕΟΤ και του Υπουργείου Ανάπτυξης, Ανταγωνιστικότητας και Ναυτιλίας, πραγματοποιείται σε συνεργασία με το Δήμο Βόλου και το ΤΕΕ Μαγνησίας, και υποστηρίζεται από το Δημοτικό ΙΕΚ Βόλου.

Χορηγοί Διοργάνωσης: ΕΟΤ (μέγας χορηγός), Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας, Περιφέρεια Θεσσαλίας και ΟΤΕ-Cosmote.

Ανάμεσα στους βασικούς συνεργάτες της Διοργάνωσης, οι εταιρίες theSwitch place identity, Qualis, Stefi Productions, Grapheteria, Funky Web, Carteco, Point Blank, ΕVIN Intzoglou, Alpha Marketing, Security Forces, ThessPrint, Loft2Work, ABC, Awapai και Social Brands, οι μη κερδοσκοπικοί φορείς Διεθνές Ελληνικό Θέατρο και StartUpLive Athens, η Ένωση Εταιρειών Διαφήμισης και Επικοινωνίας Ελλάδας (και Κεντρικής Ελλάδας), η Ένωση Γραφιστών Ελλάδας, η Ένωση Ακόλουθων Τύπου και ο Σύλλογος Αρχιτεκτόνων Ν.Μαγνησίας.

Η Διοργάνωση IDEA|TOPOS επιχειρεί να θέσει τις βάσεις του αντικειμένου στην Ελλάδα με τρόπο κοινωνικά υπεύθυνο, αναγνωρίζοντας τους δημιουργούς και τους ενεργούς πολίτες. Στοχεύει τα επόμενα χρόνια να εξελίσσεται διαρκώς, ταξιδεύοντας σε διάφορες πόλεις της χώρας εντοπίζοντας, αναπτύσσοντας και ενδυναμώνοντας τα συγκριτικά πλεονεκτήματα των τόπων: Απώτερος σκοπός είναι οι ζυμώσεις που θα γίνουν εντός και εκτός συνεδριακού χώρου αυτό το τριήμερο να είναι αφορμή υπερβάσεων και αξιοποίησης νέων δυνατοτήτων για τη χώρα.

Οι on-line εγγραφές έχουν κλείσει όμως υπάρχει δυνατότητα εγγραφής στην είσοδο του συνεδριακού χώρου την Παρασκευή 30/3 από τις 8.30 και μετά.

Μοιραστείτε τα νέα

Αφήστε μια απάντηση

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.