Δράσεις που στόχο έχουν να επαναφέρουν δυναμικά στον τουριστικό χάρτη τη Σκόπελο ετοιμάζει η Επιτροπή Τουρισμού του νησιού.
Σε συνέντευξη Τύπου που πραγματοποιήθηκε εχθές στην Αθήνα, παρουσιάστηκε το στρατηγικό σχέδιο που έχει εκπονηθεί για την τουριστική προβολή του νησιού, στο πλαίσιο του οποίου περιλαμβάνονται τα εξής:
- Εκπτωτικό Πρόγραμμα “Πάμε Σκόπελο 2012
- Καινούριο Λογότυπο και Σλόγκαν
- Σχεδιασμός σουπλά για τα Ελληνικά εστιατόρια της Γερμανίας
- Συμμετοχή σε εκθέσεις εσωτερικού και εξωτερικού
Εκπτωτικό Πρόγραμμα “Πάμε Σκόπελο 2012”
Σημαντικές εκπτώσεις εξασφαλίζει στους επισκέπτες το πρόγραμμα “Πάμε Σκόπελο 2012” που τίθεται άμεσα σε εφαρμογή στο νησί της Σκοπέλου.
Στο πρόγραμμα συμμετέχουν αρκετές επιχειρήσεις του νησιού όπως καταστήματα, ξενοδοχεία, εστιατόρια, τα οποία παρέχουν εκπτώσεις από 10 έως 30% ανάλογα με την υπηρεσία και τη σαιζόν.
|
Σκόπελος: Νέο Σλόγκαν και τουριστική καμπάνια
Με το σλόγκαν: “Σκόπελος: Ελλάδα με την πρώτη ματιά”, ξεκινά ο Δήμος Σκοπέλου την τουριστική του καμπάνια για τα επόμενα χρόνια.
Το σλόγκαν, προέκυψε από ανοιχτή πρόσκληση υπό μορφήν διαγωνισμού με συμβολικό χρηματικό έπαθλο. Η τελική επιλογή ήταν ιδιαίτερα δύσκολη, ανάμεσα σε 150 συμμετοχές.
Το σλόγκαν «Σκόπελος: Ελλάδα με την πρώτη ματιά» επιλέχθηκε ανάμεσα από πολλές αξιόλογες προτάσεις, αφού κρίθηκε περιεκτικό και επικοινωνιακό, τόσο για την Ελλάδα όσο και για το εξωτερικό.
Οι νικήτριες Νίκη Ταμπάκη και Μελίνα Μαλτίσδου από την Pad Advertising, δήλωσαν: «Σκόπελος. Καταπράσινη, ηλιόλουστη, περιτριγυρισμένη από αμμώδεις παραλίες και τα γαλάζια νερά του Αιγαίου. Η ιδανική μικρογραφία της Ελλάδας. Ένα νησί που συνδυάζει όλα αυτά που χάρισαν στη χώρα μας τη φήμη του ιδανικού τόπου διακοπών. Ένα λογότυπο «μάτι» που φέρνει τη Σκόπελο στο επίκεντρο του ενδιαφέροντος. Χρώματα ελληνικά, λιτές γραμμές, καθαρή εικόνα. Ένα μάτι μέσα από το οποίο βλέπουμε τη Σκόπελο και μέσα από τη Σκόπελο, όλη την Ελλάδα.»