Στα πλαίσια της έναρξης της 4ης σειράς του Μεταπτυχιακού Προγράμματος στη Διοίκηση Επιχειρήσεων στις 17 Φεβρουαρίου, η ΕΕΔΕ (Ελληνική Εταιρία Διοικήσεως Επιχειρήσεων) οργάνωσε στη Ρόδο την Κυριακή 5/02/2012 στην αίθουσα ΑΚΤΑΙΟΝ, δύο σεμινάρια που αφορούν την αντιμετώπιση της κρίσης.
Τα δύο σεμινάρια παρακολούθησαν συνολικά 75 επιχειρηματίες και επαγγελματίες. Οι συμμετέχοντες έδειξαν μεγάλο ενδιαφέρον και ενθουσιασμό για τα θέματα που ανέπτυξε ο εισηγητής κος Νταφλούκας. Οι επιχειρηματίες συζήτησαν μαζί του για τα προβλήματα που αντιμετωπίζουν οι εταιρείες τους, του έθεσαν τις επαγγελματικές απορίες τους και του παρουσίασαν μερικές από τις νέες επιχειρηματικές ιδέες τους. Ο κύριος Νταφλούκας έδωσε οδηγίες στους επιχειρηματίες όχι μόνο για την επιβίωση των εταιρειών τους αλλά και για την ανάπτυξή τους σε ένα αβέβαιο, απαιτητικό οικονομικό περιβάλλον.
Στο πρώτο σεμινάριο, που είχε θέμα τη «Συγκράτηση Πελατών σε Περίοδο Κρίσης», αναλύθηκε η έννοια του after sales service, παρουσιάστηκαν οι κατηγορίες των πελατών και τα οφέλη των πιστών πελατών. Επίσης, δόθηκε μεγάλη έμφαση στους τρόπους με τους οποίους μπορεί να ανταποκριθεί η επιχείρηση σε αυτό που ζητάνε οι πελάτες της.
Στο δεύτερο σεμινάριο, με θέμα τις «Εφαρμοσμένες Πρακτικές Παρακίνησης Σε Περίοδο Κρίσεως», παρουσιάστηκαν οι επιπτώσεις της κρίσης στο HR management, οι άξονες, τα εργαλεία, τα συστήματα και οι τεχνικές παρακίνησης των εργαζομένων.
Δυναμικά λοιπόν ξεκινάει η 4η σειρά Ρόδου στις 17 Φεβρουαρίου, με μαθήματα προσαρμοσμένα στις δύσκολες απαιτήσεις και ανάγκες του επιχειρηματικού και οικονομικού περιβάλλοντος!