Η Marketing Greece συστήνει ξανά την Ελλάδα στον εσωτερικό τουρισμό

Αφιέρωμα του Discovergreece.com στον εσωτερικό τουρισμό.

Η MarketingGreece με στόχο την ενίσχυση και την προώθηση του ελληνικού τουριστικού προϊόντος, συστήνει ξανά στο ελληνικό κοινό, μέσα από μια νέα ματιά γνωστούς αλλά και λιγότερο δημοφιλείς προορισμούς, στην ειδικά σχεδιασμένη campaignpage.

Η πρωτοβουλία αυτή που πραγματοποιείται με την υποστήριξη της Eurobank, στρατηγικού εταίρου του ΣΕΤΕ και της MarketingGreece, έχει στόχο την ανάδειξη των ελληνικών προορισμών και των εμπειριών που μπορεί να απολαύσει το ελληνικό κοινό στην Ελλάδα. Η campaignpage, που είναι live εδώ και λίγες ημέρες στην ταξιδιωτική πλατφόρμα Discovergreeece.com, μέσα από το immersive περιεχόμενο, το εμπνευσμένο storytelling και το πρωτότυπο φωτογραφικό και video υλικό, ξεναγεί το ελληνικό κοινό στην αυθεντική Ελλάδα, μοιράζεται μαζί του ξεχωριστές εμπειρίες, αναδεικνύει τη γαστρονομική ταυτότητα της χώρας μας και δίνει tips και ιδέες για ένα καλοκαίρι γεμάτο συναισθήματα και ανεκτίμητες στιγμές χαράς και χαλάρωσης.

Επιλεγμένες ταξιδιωτικές εμπειρίες, highlights, ταξιδιωτικές ιδέες και προορισμοί προσφέρουν στους επισκέπτες της campaign page ένα εικονικό ταξίδι στην Ελλάδα, από άκρη σε άκρη, αποκαλύπτοντας μικρά και μεγάλα μυστικά της χώρας μας. Ενδεικτικά ταξιδιωτικά άρθρα:

«Το νέο αυτό αφιέρωμα του Discovergreece.com πραγματοποιήθηκε με την πολύτιμη υποστήριξη της Eurobank, που για μια ακόμα φορά βρίσκεται δίπλα μας. Στόχος μας είναι μέσα από την campaignpage να προσελκύσουμε το ενδιαφέρον του ελληνικού κοινού αλλά και να το εμπνεύσουμε να επισκεφτεί τους ελληνικούς προορισμούς, πάντα παραμένοντας ασφαλείς» δήλωσε η Ιωάννα Δρέττα, CEO της MarketingGreece.

Εκ μέρους της Eurobank, ο Αναπληρωτής Διευθύνων Σύμβουλος της Τράπεζας, κ. Κωνσταντίνος Βασιλείου, ανέφερε ότι η Eurobank στηρίζει διαχρονικά τον ελληνικό τουρισμό και επενδύει στη μεγάλη προσπάθεια της χώρας για την ανάκαμψη: «Ο εσωτερικός τουρισμός μπορεί να αναδειχθεί καταλύτης στην στήριξη του τουριστικού προϊόντος, ιδιαίτερα αυτό το καλοκαίρι. Η Eurobank παραμένει σταθερά, δίπλα, τόσο σε όσους συμβάλλουν στην ανάπτυξη του ελληνικού τουρισμού, όσο και στις επιχειρήσεις του κλάδου, με στόχο να ανταπεξέλθουν στις έκτακτες αυτές συνθήκες».

Μοιραστείτε τα νέα
Tourism Press

Tourism Press

Το Tourism Press είναι το ηλεκτρονικό περιοδικό για τη γνώση και την καινοτομία στον τουρισμό, που από το 2011 έχει ενεργή παρουσία στο διαδικτύο. Όραμα του είναι να αποτελέσει μία δεξαμενή γνώσεων και καλών πρακτικών στον τουρισμό κι ένα εργαλείο δουλειάς για όσους δραστηριοποιούνται στον κλάδο, συμβάλλοντας στη βελτίωση των επαγγελματικών δεξιοτήτων του ανθρώπινου δυναμικού και εμμέσως στη βελτίωση της ποιότητας του τουριστικού προϊόντος. Απευθύνεται σε όλο το φάσμα του τουρισμού: επιχειρηματίες, εργαζομένους, σπουδαστές, εκπαιδευτικούς και σε όσους αναζητούν συμβουλές και ιδέες για να βελτιώσουν τη δουλειά τους και να εμπλουτίσουν τις γνώσεις τους.

Leave a Reply

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.